Miksi aina pitää mennä näin..

mietiskelijä

että sydän sanoo toista ja järki toista? Miksi ei ole sellaista ratkaisua, mikä olisi hyvä sydämmelle ja järjelle..? Miksi aina pitää valita?

Mies, josta pidän hyvin hyvin paljon, on minulle hyvin tärkeä. Ja sitten tulee se MUTTA. Hän on niin paljon vanhempi. Pitäisikö vain luovuttaa ja sanoa, että en halua enää jatkaa salaisia tapaamisia jne..? Oma elämäni vähän kärsii tästä tilanteesta sikäli, kun pitää aina olla niin varuillaan. Kannattaako jatkaa, kun en tiedä, että olenko hänelle vain joku ns.välietappi?

Toisaalta... Minä pidän hänestä ihan älyttömän paljon. En uskalla käyttää rakastaa-sanaa, koska se tuntuu niin voimakkaalta sanalta. Hänen seurassaan tunnen itseni ihmiseksi. Normaalisti tunnen itseni mitättömäksi ja halveksituksi. Hän kuitenkin saa perhoset liitelemään vatsassani ja tuntemaan elämäni elämisen arvoisena ja onnelliselta. Tämä on ainoa kerta, kun tunnen itseni onnelliseksi. En olisi ikinä arvannut, että minulle käy näin. Että ihastun niin syvästi hänen laiseen ihmiseen. Mutta pitääkö kuunnella mitä se järki sanoo vai kuunnellako sydäntä?

5

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsensä

rajoittamiseen. Jos hän on vapaa ja itse olet vapaa, ja olette molemmat aikuisia, sanan varsinaisessa merkityksessä niin mikä pidättelee?

• mietiskelijä

Minä en ole vielä aikuinen. Hän on. Näen häntä ainakin viitenä päivänä viikossa. Joskus viikonloppuisinkin. Minä olen kyllä vapaa, mutta hän ei ole "tavallaan" vapaa. Tämä on hirveän monismutkainen juttu... Mutta olen niin syvintä sieluani myötä ihastunut tähän mieheen, että ihan mietityttää, että miten tästä eteenpäin..?

• ja kypsyyden?
        mietiskelijä kirjoitti:

Minä en ole vielä aikuinen. Hän on. Näen häntä ainakin viitenä päivänä viikossa. Joskus viikonloppuisinkin. Minä olen kyllä vapaa, mutta hän ei ole "tavallaan" vapaa. Tämä on hirveän monismutkainen juttu... Mutta olen niin syvintä sieluani myötä ihastunut tähän mieheen, että ihan mietityttää, että miten tästä eteenpäin..?

Se mikä konservatiivisessa mielessä on aikuisuutta, ei ole boheemille välttämättä kypsyyttä. On ratkaisuja, joihin tämä sukupolvi ei vielä ole valmis ja joita he pitävät kypsymättömyytenä, mutta jotka toisesta näkökulmasta ajateltuna ovat monella tapaa uraauurtavia ja huomattavasti aikaansa edellä. Kenellä on oikeus määritellä toisen aikuisen ihmisen kypsyys?

• tuota
        ja kypsyyden? kirjoitti:

Se mikä konservatiivisessa mielessä on aikuisuutta, ei ole boheemille välttämättä kypsyyttä. On ratkaisuja, joihin tämä sukupolvi ei vielä ole valmis ja joita he pitävät kypsymättömyytenä, mutta jotka toisesta näkökulmasta ajateltuna ovat monella tapaa uraauurtavia ja huomattavasti aikaansa edellä. Kenellä on oikeus määritellä toisen aikuisen ihmisen kypsyys?

Minä en ole aikuinen.Ja mitenkö tässä tapauksessa määrittelen aikuisen:ikää ei ole 18v. Enhän minä nyt mikään pikkutyttö enää ole, kun olen jo muutaman vuoden ollut ns.äitin virassa, koska asun isän ja veljen luona. Että en tunne itseäni mitenkään pikkuiseksi, koska teen niin paljon kotitöitäkin. Siinä "sivussa" sitten yritän opiskella ja käydä töissä. Mutta tässä jutussa ikäero on aika iso... Että aikuinen ja kypsä...No, se on jokaisen itse määriteltävä.

• kohtalotoveri
        tuota kirjoitti:

Minä en ole aikuinen.Ja mitenkö tässä tapauksessa määrittelen aikuisen:ikää ei ole 18v. Enhän minä nyt mikään pikkutyttö enää ole, kun olen jo muutaman vuoden ollut ns.äitin virassa, koska asun isän ja veljen luona. Että en tunne itseäni mitenkään pikkuiseksi, koska teen niin paljon kotitöitäkin. Siinä "sivussa" sitten yritän opiskella ja käydä töissä. Mutta tässä jutussa ikäero on aika iso... Että aikuinen ja kypsä...No, se on jokaisen itse määriteltävä.

Itse olen sinusta paljon vanhempi, 25v ja olen ihastunut kanssa huomattavasti vanhempaan mieheen..hän varattu ja muutenkin mutkia matkassa, et silleen..
        Tunnen hirmuista vetoa häntä kohtaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10935
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8207
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      125
      5245
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3558
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3514
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3157
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2519
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2011
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe