..Se tän päivän winx-lehti oli ihan paras!
Varsinkin Bloomin puku oli tosi hieno, ja sit Bloomin ja Skyen kohtaaminen oli tosi romanttinen.
Tän päivän Winx-lehti!
9
430
Vastaukset
- isosisko
Ostin yllätyksenä pikkusiskolle. Riemu oli suuri. Nyt sisko toivoo mun ompelevan Bloomin ja Tecnan asut sen nukeille. (minun aloitteestani)
- icy trix
siitä tänään bloomrasian
- "BLOOM"of Winxclu...
icy trix kirjoitti:
siitä tänään bloomrasian
OTSIKKO
- sofea
hei minkä sä ostit sun pikku siskolle? ja olitko aloittanut jonku työn kun se halus että sä teet bloomille ja tecnalle pukua?alkaisitko mun maili kamuks mun sähkäri on [email protected]
- sofea
"BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:
OTSIKKO
mullekkin on tullut flora rasia ja mä oon nähnyt bloom rasian. mä en oo ostanu eka jaksoa mutta mun kaveri on ja me ollaan luettu sitä niillä ja sille tuli bloom pinnit nyt sillä on liitelahjat bloomin kuvalla varustettuja..............................
- sofea
icy trix kirjoitti:
siitä tänään bloomrasian
ootko nähnyt flora-rasiaa?mulla on flora rasia......
- sofea
heippa.mulla on 2:kkos jakso ja se on winx-lehti ja se oli upea.siinä trix muutti onnenmunat käärmerotanmuniksi mutta onneksi winxit kerkesivät tehdä vastaloitsun.myös bloom löysi kauniin puvun mutta joutui maagiseen labyrinttiin mutta selvisi samalla tavalla kun ariadne.jos haluate alkaa mun maili kamuksi ja kuulla lisää näistä jutuista voitte keskustella mun kaa ja mun sähköposti osoite on [email protected]
- sofea
hei sä ja te kaikki muutkin kertokaa ihmeessä sähköpostiosoitteenne niin voidaan keskustella esimerkiksi winxistä mä voin kertoa niistä paljon...mun osoite on [email protected]
- sofea
anteeks taikamunat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862