Myydään mökki Kotkassa!
Mökki sijaitsee Laajakoskella ja on lautarakenteinen.
Remontoitu 80-luvulla ja rakennusoikeutta on.
Mökissä on pieni tupa, kuisti, pukuhuone ja erittäin hyvä ja iso sauna.
Sähköt on myös, joten lämpiää sähköllä.
Pihassa on lähdevesipohjainen kaivo, josta otamme pesuveden. Juomavesi tuodaan mukana.
Pihassa myös pieni vierasmaja ( iso leikkimökki), jossa mahtuu 2 aikuista hyvin nukkumaan. Sähkölämmitys sielläkin.
Piha on iso ja kumpuileva. Siinä on nurmi, kauniita kalliokiviä, grillaus ja savustuspaikat löytyy myös.
Maa-alaa mökkiin kuuluu 9000 neliötä. Mökkiä ympäröivät pellot kuuluvat siihen.
Paikka on erittäin rauhallinen ja silti hyvien kulkuyhteyksien päässä. Päätielle ja bussipysäkille matkaa.n. 200metriä. Tie perille on talvellakin auki.
Naapureita ei ihan vieressä. Polttopuut ja kaiken muun tarvittavan tavaran ja avun saamme ystävälliseltä lähinaapuriltamme.
Matkaa Kymijoen rantaan on n. 400m. Siellä iso mattolaituri, josta hyvä mennä uimaan.
Riippusilta menee romanttisesti joen ylitse ja soutuvene on rannassa ilmaisella venepaikalla, maanomistajan luvalla.
Helsingistä matkaa mökille on n. 125km. puolet matkasta on moottoritietä.
Laita postia,jos kiinnostaa.
[email protected] puh: 045-1382633
Myydään mökki
Kotkassa
3
2665
Vastaukset
- Tarjoaja
Avokätinen tarjous mökistasi on: 6737€, ota tai jätä.
- lisää
Vielä 43.263e ja tila on sinun!
- Vakooja
lisää kirjoitti:
Vielä 43.263e ja tila on sinun!
Ompas sulla suolainen hinta mokomalla mökillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818