Milloin kerroitte?

Heinä

Milloin kerroitte raskaudesta ystävillenne/läheisillenne? Tämä kysymys on ollut palstalla monta kertaa, mutta en löytänyt sitä vanhojen viestien joukosta..siispä kysytään jälleen.. Mulla nyt 11.raskausviikko meneillään, ja kovasti tekisi jo mieli kertoa kavereillekin, mutta ei oikein vielä uskalla. Minulla on takana yksi km (rv7), joten pelko uudesta keskenmenosta on selvänä mielessä:(

6

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska ne on

rasisteja, ja äitiä nyt ei muutenkaan koskaan kiinnosta mun asiat. Mummolle ja kavereille ilmoitin aika alkuvaiheessa.

• lähiomaisille

Hei !
      Minäkin olen viikolla 11 nyt, ja olemme kertoneet lähiomaisille jo viikolla 9.
      Itselläkin on takana keskenmeno, joten pyysin ekalla neuvolan käynnillä
      että lääkärin käynnillä tarkistettaisi emätinultralla, jotta kaikki OK.
      Olin rv 8 3 kun lääkäri ultrasi ja koko vastasi juuri 8 3 ja syke näkyi !
      Kysyin suoraan lääkäriltä, että mitkä ovat riskit tässä vaiheessa, kun kaikki on tarkistettu.
      Hän vastasi että kun on ultralla katsottu, yli 96% raskaus vie loppuun !
      Eli, ei enää "periaatteessa" väliä, odottaako rv 12 vai ei !
      Joten päätimme kertoa lähiomaisille jo samalla viikolla.
      Muille kaikille odotamme kuitenkin niskaturvoke ultran, jolloin saamme uudet kuvat :)
      Ettei tarvitse kertoa jokaiselle että olen jo käynyt ultralla jne.
      Onnellista odotusta !

• ...molempien vanhemmille ja lisäksi lapsen tulevalle kummille sillä varoituksella, että kovin oli vielä aikaisessa vaiheessa eikä saanut vielä kovin innostua. Pahimman riskiajan mentyä kerrottiin muillekin sukulaisille ja ystäville. :)

Rv 20 (19 4)

• kaverille

Muutamalle kaverille kerroin heti kuin näin heidät seuraavan kerran. Muille aion kertoa vasta kun rakenneultra on tehty että kaikki on varmasti hyvin. Nyt viikkoja 13 0.

• Minde84

suunnilleen viikolla 10 tai 11..Ei varmaan ihan ekoilla viikoilla kannata kertoa juuri tuon keskenmenoriskin takia. Sitä on inhottavampi selitellä kaikille:(

• Nuppu

Yhdelle kaverille kerroin joskus viikolla 11, mutta suvulle kerrottiin vasta viikolla 19 rakenneultran jälkeen. Muutamalle läheiselle kerroin myös tuossa välissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe