bulgaaria vai turkki

heituli

osaakos kukaan kertoa kumpi maa olisi parempi matkakohde?..minkälainen hintataso sanny beac on suomeen verrattuna?onko ulkona syöminen kallista?

7

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai molemmat

Ota kahden viikon matka Sunny Beachille ja tee sieltä linja-autolla Turkin retki. Pääset tsekkaamaan molemmat paikat. Sunny Beachilla on alkomahooli ja ruokailu halpaa verrattuna Suomen hintoihin. Karkeasti heittäen lounas paikallisessa ravinteelissa oluen kanssa about 3 - 7 euroon, mikäli syö jotain normaalisafkoja. Pitkän kaavan lounaat tai päivälliset sitten toinen juttu, niistä ei ole omaa kokemusta. Pullo vinkkua lähtee kaupasta noin euron hinnasta alkaen.

• oltu

Bulgaria on hintatasoltaan edullisempi kuin turkki mutta olen ihan tykännyt kummastakin maasta.Turkissa kauppiaat on aika kovia tyrkyttään kaikkea ja siellä tinkiminen kuuluukin asiaan ja kummassakin maassa on ystävällistä porukkaa.Ulkona syöminen ei bulgariassa maksa montaa levaa hengeltä.

• ehdottomasti

no jos haluat pyöriä lomasi aidatulla alueella hotellien,baarien ja turisti kojujen keskellä missä ei ole mitään paikallista elämää ja haluat että selviät lomastasi mahdollisimman pienin menoin niin sitten Sunny beach.Mutta jos tykkäät että näät lomakohteessasi paikallista elämää,historiaa ja joka on myös kaupunki josta löytyy rannat ja baarit ja monipuoliset ostos mahdollisuudet niin sitten ehdottomasti Turkki ja esim,Alanya.Molemmissa paikoissa on tullut käytyä ja minun mielestä nuista kahdesta paikasta ei voi puhua edes samana päivänä!Turkin ainoat miinukset on innokkaat kauppiaat ja nykyään kalliimmat hinnat.
      Viimevuoden Bulgarian matkan jälkeen päätin kyllä että mihinkään en lähde enään sen takia että siellä on niin halpaa!Halpaa oli ja sen kyllä huomaan kun katsoo miten esim paikalliset asuu niissä hirveissä kerrostalo rötisköissä!

• 588

Varma aurinko, hinnat kalliimpia.

• pilvi

itse olen käynyt kolmesti turkissa ja pidän maasta todella paljon. ihmiset todella mukavia vaikka osa (miehistä) onkin hieman hankalia välillä ja kauppoihin hakevat väkisin sisään. mutta ilmat on ainakin kesällä aina hyviä ja kuumia! hintataso kuulemma noussut kovasti. Bulgariaan olen nyt heinäkuussa ekaa kertaa lähdössä ja kuullut että sekin todella hyvä maa lämpöä riittää ja hintataso todella edullinen.

• aurinko

Bulgaria on todella edullinen maa! Lämpöä riittää ja mukavaa puuhaa!! Sunny Beachin lähellä sijaitseva (5km) Nessebarin vanha kaupunki on ihana paikka ostella kaikkea ja käydä syömässä. Kengät ja vaatteet ovat todellakin edullisia Suomen hintoihin nähden >>ostin Puman jalkineet sieltä ja maksoivat 15 levaa..eli noin 7,5 euroa..suomessa kengät maksaa 70-80 euroa. Kahden hengen ravintola-annos, johon kuului pihviannokset perunoineen ja salaatteineen pullo punaviiniä oluet molemmille, maksoi noin 15 euroa. Suomessa et saa 30 eurolla punaviini puolloa ravintolasta. Suosittelen lämpimästi Bulgarian matkaa!!

• helv...

oli varmaan TODELLA aidot puman jalkineet,voi luoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe