Onko kukaan muu huomannut, etta jo pelkka vauvakuume saa ihmisen lihomaan..?
Sita ajattelee, etta jo yritysvaiheessa pitaa syoda hyvin ja monipuolisesti (eli paljon!). Ja sitten kun menkat kovasta yrityksesta huolimatta alkaa, niin totta kai siihen tarvitsee lohdutukseksi vahan suklaata tai muuta mussutettavaa...
Taalla yritysta takana 4kk ja painoa lisaa 3kg. Ja kesa tulossa! Argh! Pitaa vissiin taman palstan seuraamisen sijaan siirtya painovartijoihin, hih!
Vauvakuume lihottaa
6
848
Vastaukset
- täällä päin!
Ja mulla on yritystä takana jo melkein vuosi... Ottaa kyllä päähän kun aikaisemmissa raskauksissa on painoa tullut ihan kivasti ja nyt jo alkaa paisuun...
- selluperse
Kyllä vain!Puhut totta.Me ollaan yritetty lasta 2vuotta ja puolentoista vuoden aikana olen lihonnut 10kg!!!Hui.Joka ma aloitan laihutuksen..joka päättyy yleensä ke.No mutta ompahan kesäksi pelastusrengas niin en ainakaan kuole hukkumalla ;)
- kehäkukka81
kyllä on ihan päin vastoin!mä oon tässä tohinassa laihtunu 6,5kg!se on mukavasti vieny ajatuksia muualle.yritystä takana 9kk.
- 6kk, +5kg
Mun mahasta vois joku luulla, että olisin jo pitkällä raskaana, mut en ole. Ennen on kuitekin vielä laihistelemalla saanu mahan piiloon, mut enää ei edes se onnistu.
Olen lihonut ainakin viisi kiloa viimeisen puolen vuoden aikana, ja huom! Olen pitänyt painoni (siis ennen vauvahommailua ja lihomista) noin 8 vuotta samana, ja olen nyt 23-vee.
Lisäksi ole saanut naamaani finnejä, kuin paraskin teini-ikäinen. Pentuna mulla ei ollu ikinä finnejä.
Toivottavasti tää lapsenteko on tän kaiken arvoista... - lilliput-79
Oli hauska kuulla ympäriltäni kommentteja... odotin lasta vuoden vaihteessa... mukamas... heti ne luulee että on raskaana ku naimisiin menee... jopa oma äitini sitä sanoi... olen myös lihonut vauvahömpästä 4 kiloa... mahakin pullottaa... taidan vain kuvitella...
Mukava kuulla että muillakin on samoja oireita. Miehenikin vihjailee painonnousustani... raskaana en kuitenkaan vielä ole, vaikka muitakin raskauteen viittavia oireita olisikin... himot tiettyjä asioita kohtaan... - Minna..
:D oikeen osuva huomio.. :) Kyllähän tuota paino on kertynyt ihan huomaamatta tässä vuoden kuumeilun ohessa. Kyllä sitä niin raskaana ollaan oltu että tekee mieli mitä ihanampia herkkuja. No jos kuumeilu lihottaa niin raskaus saa sit luvan laihduttaa. (toive ajattelua.. :D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760