Mistä saisin Volvon TV-mainoksen tunnusmusan?
Vastaukset 9
- MD
Videolle (huom. Hifivideo) vaan ja sit äänität minidiscille. Et huomaa eroa, tuleeko se CD:ltä vai MD:ltä.
- höh
Minua ei ko. piisi kiinnosta pätkääkään. Mutta ihmettelen silti, miten sen pölötyksen "Volvo kaksisataahevosvoimainen turbomoottoriin automaattivaihteisto on myynyt enemmän kuin muut yhteensä" saa pois? Että onko äänitysneuvo ihan viisas?
- Volvo-tyttö
mene soneraplaza sivuille ja pistä siihen hakuun että logo volvo. Siellä sit lukee et ilmanen volvo logo jne... sieltä saa tunnarin ilmasiks!
Mulla nimittäin on se ja logo=) - Volvo-tyttö
Löysitkös sen biisin??
- Jussi80
Jos joku löytää sen volvo-biisin jostain, voisiko
kertoo myös mulle. Siinä on sitä jotain....ainakin volvo-henkee! Sitä jotain, mitä
volkkarilla ajaessa ei ikinä saa:( - Rrrokittaja
E O Ei.
Täytynee soitella jotain muuta toistaiseksi...
Ilmoitan tänne, jos löydän.
Keep on searching...- volovo
Mene www.volvocars.fi ja siellä on sitte viihde-linkki niin sieltä löytyy soittoäänet ja logot! Se ainakin on se tv:ssä soiva musiikkipätkä.
- Rrrokittaja
volovo kirjoitti:
Mene www.volvocars.fi ja siellä on sitte viihde-linkki niin sieltä löytyy soittoäänet ja logot! Se ainakin on se tv:ssä soiva musiikkipätkä.
Tuo soittoääni on ollut jo kesästä asti nokialaisessani.
Mutta vielä kerran:
ETSIN SIIS SITÄ KITARARENKUTUSTA, JOKA SOI VOLVON MAINOKSISSA. HALUAISIN SEN MP3-TIEDOSTONA, ENKÄ MINÄÄN SOITTOÄÄNI-MIDI-HÖMPPÄNÄ. Täytyisi saada CD-pyörittimeen kieppumaan ne kitarasvengit...
- Anonyymi
Tuosta saat oman versioni: https://youtu.be/Tjk8S-CsLMc?si=R4bJu9Nt9nS2UifJ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331795Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233894Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144871Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36792- 75780
- 55741
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47737- 85661
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65641Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561