Mistähän saa merkkikohtaisia suojia autoon jossa sivuturvatyynyt?.Ei taida saada tavallisista tarvikeliikkeistä.
Mistä istuinsuojat
11
2487
Vastaukset
- Täällä on
www.tammer-suoja.fi
- istuu
ei nykyautoihin kannata hankkia istuonsuojia, ne oli 70-luvun ilmiö. Nyky penkit kestää sen minkä autokin ja puhdistuskin onnistuu nykyään.
- Automiekkonen
Jos on esim. pieniä lapsia niin kenties kannattaa. Ja on se aina helpompi ottaa suoja likaantuessa ja heittää pesukoneeseen kuin puhdistaa penkkiä autossa.
http://www.wally.fi
Mm. taksikäytössä oikein kätevää. Penkin puhdistus kun maksaa viiskymppiä laaki. - mievaa2
kuinkas helppoa on itse asentaa esim. nuo tammer suojat jos tilaa??
- JPKJ
Itselläni oli vastaava ongelma, johon hain vastausta netistä. Löysin saksalaisen nettisivun www.albert-premium.com ja heidän konseptinsa on vähän poikkeava.
Malliston puitteissa asiakas saa itse valita kankaat ja värit varsin laajasta valikoimasta. Laatu on hyvä (mm. VAG-konsernin alkuperäiset sisustuskankaat, digitaaliset mallit, TÜV- ja ISO-sertifikaatit ym.) ja hinta/laatu ei ainakaan huono.
Päädyin tilaamaan itselleni alcantara-istuinsuojat ja olen tosi tyytyväinen. Veikkaan, että istuinsuojat kestävät pidempään kuin alkuperäinen verhoilu. - giuggu
No kerro nyt ihmeessä että mitä se tuolta albertilta kustansi tuo sarja....sitten voidaan päätellä onko hinta kohdillaan vaiko ei. Tammer-Suojalla nahkasuojat on tonnin ja rapiat tänä päivänä.
- Tämä suku ei säästä
Vaikka tuo alkuperäinen viesti on ajalta miekka ja kivi niin älkää nyt herran tähden niitä penkkejä seuraavalle omistajalle säästäkö! Sen tehtävä on käytetyn ostaessaan peittää fläkit irtosuojilla. Kauppias ei hyvitä yhtään enempää autosta on siinä ollut suojat eli ei.
- ölkhnölölmn
Tämä suku ei säästä kirjoitti:
Vaikka tuo alkuperäinen viesti on ajalta miekka ja kivi niin älkää nyt herran tähden niitä penkkejä seuraavalle omistajalle säästäkö! Sen tehtävä on käytetyn ostaessaan peittää fläkit irtosuojilla. Kauppias ei hyvitä yhtään enempää autosta on siinä ollut suojat eli ei.
Sehän ei olekaan se pointti että säästää seuraavalle, vaan että itse pääsee vähemmällä. On moniakin lisukkeita, joita ilman pärjää, ja joista kauppias ei maksa yhtään ekstraa.....ja nykyään varsinkin perusmallien verhoilukankaat on niin aneemisen näköisiä, että hyvin istuvilla suojilla voi piristää myös ulkonäköä.
- ja seuraavalle ei
ölkhnölölmn kirjoitti:
Sehän ei olekaan se pointti että säästää seuraavalle, vaan että itse pääsee vähemmällä. On moniakin lisukkeita, joita ilman pärjää, ja joista kauppias ei maksa yhtään ekstraa.....ja nykyään varsinkin perusmallien verhoilukankaat on niin aneemisen näköisiä, että hyvin istuvilla suojilla voi piristää myös ulkonäköä.
jää säästettävää... Ostatko autoosi paljonkin sellaisia varusteita joita et sitten käytä, vaan säästät seuraavalle? Uskallan väittää että aneemisinkin perusvolkkarin preussilainen sarkakangasverhoilu hakkaa nuo irtoistuinsuojat 6-0. Eikä tuo verhoilun puhdistus enää nykyaikana ole mikään konsti.
- sinnesemenee.
Joo, ja kun auto lopuksi menee romikselle, penkit on kuin uudet, mitäköhän hyötyä siitäkin on.
- Suojaton
Albert-Premiumin suojat näyttävät maksavan alkaen n. 300 egee sarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036