5kk ikäinen pitkäkarvainen uros etsii uutta kotia.Marsu on kiltti ja rauhallinen mutta marsua ei myydä lapselle leluksi eikä alle 15-vuotiaalle ilman vanhemman lupaa.Mukaan tulee häkki ja tarvikkeet sekä hoito-ohjeet.
Marsu asuu Espoossa.
Hinta 65 €
5kk ikäinen pitkäkarvainen risteytys uros etsii uutta kotia.
Nöpö on kiltti ja rauhallinen poika.Marsua ei myydä kummiskaan lapselle leluksi eikä alle 15-vuotiaalle ilman vanhemman lupaa.Mukaan tulee hoito-ohjeet,juomapullo ja häkki.Hinta 65 €
http://i35.photobucket.com/albums/d179/tellunkuvia/Marsuja/Np.jpg
Myydään marsu
Nöpsö
5
515
Vastaukset
- mike-marsu
marsusi on kyllä suloinen ja ottaisin sen mielelläni, mutta minulla on jo kaksi marsua ja kolmas tulossa kesällä...toivottavasti mursuttajasi saa hyvän kodin :)
- NÖPSÖ
Sehän se olisi tarkoitus.
Saada marsulle hyvä koti missä sitä jaksetaan hoitaa joka päivä. - Milla!
Toi sun marsu näyttää meijän Bellalta! Sillä on ihan samanlainen naama!
- mike-marsu
onkos söpöliini saanut jo uuden kodin??
- OLEN MÄ !/
MIKSI myyt ne ja mä ostaisinne miellelläni olen sini ekman moi mä tuuun kattooo kesäkuun 18 joos saan osotteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713