...............

..............

Ensi kaudella runkosarjan päätteksi tilanne tulee näyttämään tältä:

1. HPK (taisi olla ihan ensimmäisiä joukkueita pelaajamarkkinoita tyhjentämässä joten on varmasti saanut lähestulkoon kaikki pelaajat jotka halusivatkin)

2. Kärpät (Tyly loppu viimekaudelle pudotessa ässille. varmasti sai taas taistelunälän kohoamaan)

3. Jokerit (niin iso budjetti.niin huono menestys. siis viime kaudella... varmasti saadaan ongelmat korjattua ja jokerit taistelee taas mestaruudesta)

4. Ässät (loistava kausi joka päättyi hopeaan. varmasti haluavat kirkastuttaa tätä. tällä hetkellä jo näyttää joukkue papereilla paremmalta ja vielä on aikaa hankkia pari maalitaituria...)

5. TPS (nyt olisi jo aika tulla niitä onnistumisiakin. ihan hyvin on jo tähän mennessä saatu joukkuetta kasaan)

6. Ilves (pelaa perusvarmaa peliä koko kauden ilman mitään suurta romahdusta)

7. Lukko (ainoa asia mikä voi auttaa lukon näinkin korkealle on mika toivola. saavutus tämäkin. valitettavasti pelit loppuvatkin sitten tähän)

8. Tappara (hukassa ilman rautakorpea.se nähtiin ennenkin kun herra oli valmentamassa lukkoa)

9. Hifk (olisin rankannut korkeammalle mutta uuden valmentajan ansioluettelo ei oikein vakuuta...)

10. Jyp (pelannee taas keskivertoa paremman alkukauden ja loppukautena tulee suurluokan romahdus)

11. Pelicans (tulee taistelemaan jyp: n kanssa loppuun asti. paha sanoa kumpi sitten lopulta ottaa sen viimeisen kiinnityksen säälipleijareihin..)

12. SaiPa (surkea alkukausi.peli alkaa kulkemaan liian myöhään)

13. Blues (loistavia yksilöitä on, mutta ei edes keskivertoa joukkuetta)

14. KalPa (ainakin tämän hetken hankinnat ovat olleet mestistasoa. olen sanonut tämän ennenkin ja sanon tämän taas: kalpa ei ole sm-liiga -tason joukkue, joten ei kuulu tähän liigaan.)




MESTARUUS: ÄSSÄT (joukkue löytää taas lisävaihteen pudotuspeleihin ja suomen paras yleisö on ässille taas kuin 6. kenttäpelaaja)

HOPEAA: KÄRPÄT (pari pahaa loukkaantumista. homma ei ole kuitenkaan varmaan siitä kiinni)

PRONSSIA: JOKERIT (voittaa hienosti haluttoman HPK: n pronssipelissä)

2

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en usko Ässiin. Liian monta runkopelaajaa meni, jotta menestys uusiutuisi.

      Ajatellaanpa vaikka vain senttereitä:
      Viime kaudella: Uusikartano, Hisey, Rautee ja Kuparinen

      Ensi kaudella: Häppölä, Hirvonen, Wandell ja Kuparinen

      Tuossa on aivan hirveä ero viime kauden ja ensi kauden välillä.

      • .............

        ei se ole vielä varmaa että hisey lähtee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe