Ensi kaudella runkosarjan päätteksi tilanne tulee näyttämään tältä:
1. HPK (taisi olla ihan ensimmäisiä joukkueita pelaajamarkkinoita tyhjentämässä joten on varmasti saanut lähestulkoon kaikki pelaajat jotka halusivatkin)
2. Kärpät (Tyly loppu viimekaudelle pudotessa ässille. varmasti sai taas taistelunälän kohoamaan)
3. Jokerit (niin iso budjetti.niin huono menestys. siis viime kaudella... varmasti saadaan ongelmat korjattua ja jokerit taistelee taas mestaruudesta)
4. Ässät (loistava kausi joka päättyi hopeaan. varmasti haluavat kirkastuttaa tätä. tällä hetkellä jo näyttää joukkue papereilla paremmalta ja vielä on aikaa hankkia pari maalitaituria...)
5. TPS (nyt olisi jo aika tulla niitä onnistumisiakin. ihan hyvin on jo tähän mennessä saatu joukkuetta kasaan)
6. Ilves (pelaa perusvarmaa peliä koko kauden ilman mitään suurta romahdusta)
7. Lukko (ainoa asia mikä voi auttaa lukon näinkin korkealle on mika toivola. saavutus tämäkin. valitettavasti pelit loppuvatkin sitten tähän)
8. Tappara (hukassa ilman rautakorpea.se nähtiin ennenkin kun herra oli valmentamassa lukkoa)
9. Hifk (olisin rankannut korkeammalle mutta uuden valmentajan ansioluettelo ei oikein vakuuta...)
10. Jyp (pelannee taas keskivertoa paremman alkukauden ja loppukautena tulee suurluokan romahdus)
11. Pelicans (tulee taistelemaan jyp: n kanssa loppuun asti. paha sanoa kumpi sitten lopulta ottaa sen viimeisen kiinnityksen säälipleijareihin..)
12. SaiPa (surkea alkukausi.peli alkaa kulkemaan liian myöhään)
13. Blues (loistavia yksilöitä on, mutta ei edes keskivertoa joukkuetta)
14. KalPa (ainakin tämän hetken hankinnat ovat olleet mestistasoa. olen sanonut tämän ennenkin ja sanon tämän taas: kalpa ei ole sm-liiga -tason joukkue, joten ei kuulu tähän liigaan.)
MESTARUUS: ÄSSÄT (joukkue löytää taas lisävaihteen pudotuspeleihin ja suomen paras yleisö on ässille taas kuin 6. kenttäpelaaja)
HOPEAA: KÄRPÄT (pari pahaa loukkaantumista. homma ei ole kuitenkaan varmaan siitä kiinni)
PRONSSIA: JOKERIT (voittaa hienosti haluttoman HPK: n pronssipelissä)
...............
..............
2
186
Vastaukset 2
Itse en usko Ässiin. Liian monta runkopelaajaa meni, jotta menestys uusiutuisi.
Ajatellaanpa vaikka vain senttereitä:
Viime kaudella: Uusikartano, Hisey, Rautee ja Kuparinen
Ensi kaudella: Häppölä, Hirvonen, Wandell ja Kuparinen
Tuossa on aivan hirveä ero viime kauden ja ensi kauden välillä.- .............
ei se ole vielä varmaa että hisey lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta913973Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4121452Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391137Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä239967Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72943Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s293852Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24822Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen25747Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33731Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan43726