kuinka moni bulimikoista on saanut fluoksetiinin bulimian hoitoon? auttoiko se? minkälaisia oireita/sivuvaikutuksia? esim. onko ahmimiskohtaukset helppottuneet..? saitko lääkkeen helposti? Tietoa kovasti tarvitseva bulimikko. Kaikki keinot pian kokeiltu, tästä voisi olla apua, kenties? Kiitos!
fluoksetiini
3
678
Vastaukset
- Piipero80
se auttaa jollain tavalla. Sivuvaikutuksia ilmeni minulla paljon. Siitä jollain tavalla turtuu, näin hirveitä painajaisia ja ongelmia orgasmin kanssa. Eikä ahmiminen kokonaan loppunut, mutta helpotti kyllä. Lopetin itse lääkkeen liian aikaisin ja masennus ja ahmiminen palasi saman tien. Nyt aloittelen uudelleen. Mielestäni pelkkä lääkitys ei ole tarpeeksi, vaan saatavilla pitäisi olla terapiaa. Ota yhteys terveyskeskuslääkäriisi ja kerro totuuden mukaisesti tilanteesi. Tsemppiä! :-)
- !!!!!!!!!!
tarviiko noihin reseptiä,tuleeko painonvaihteluita ?
- mari10
Tarvitsee reseptin. Yhteys terveyskeskukseen ja lekurille, siellä se vyyhti lähtee purkuun. Minulla fluoksetiini toimi aikanaan hyvin ja bulimia saatiin jonkinlaiseen kontrolliin. Terapia olisi lääkityksen rinnalle enemmän, kuin suositeltavaa.
Fluoksetiinlääkitys saattaa jopa laskea painoa hieman, koska se vähentää impulsseja ahmia. Ruokahalu vähenee myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958