Poikki on. Siis se lyhyt pätkä joka tulee ja menee
cdi-boxiin. Vaikutus ; tasasella ja ylämäessä ei mitään , alamäessä n. 8 km/h. Kokeneemmat kertokaa; mistä lisää kierroksia? Kaasukahvassa käyttämätöntä kapasiteettia vielä n.15%.
Zonerin sininen piuha
8
1539
Vastaukset
- Zoner
Minä kokeilin samaa ja alamäkivauhti lisääntyi noin 10 km/h, mutta suoralla menee sitä 48 km/h niin kuin ennenkin. Jonkunlainen rajoittimen piuha se sininen on pakko olla, koska minun mopo ei mennyt ennen tätä piuhan katkaisua edes isoissa alamäissä kun sen 48 km/h, nyt menee kuitenkin sen 60 km/h. Mitenhän tämän saisi kulkemaan 60 km/h suoralla? Se riittäisi minulle niin ei tartteis olla kokoajan autojen jaloissa keskustan liikenteessä.
- fjuiewhofuirew
Ota sieltä takajarrurummusta se magneetti irti tai oikosulje se anturille menevä johto.
- Jasca
mitä? Tää on ihan uusi juttu !!!???
- tgyhujikl
Jasca kirjoitti:
mitä? Tää on ihan uusi juttu !!!???
"Fudeissa" eli solifer jne. on sellanen nopeuteen perustuva rajoitin. en tiiä vanhemmista, kato.
- Jasca
tgyhujikl kirjoitti:
"Fudeissa" eli solifer jne. on sellanen nopeuteen perustuva rajoitin. en tiiä vanhemmista, kato.
skode on mulla. Siis takarengas irti vai ?
- Piuhat sekaisin
Joku on kirjoittanut tuolla aikaisemmin, että kun siihen boksiin tulee niitä johtoja, niin niistä se sininen-piuha olisi rajoittajan piuha. Itse katkaisin sen lyhkäsen boksissa olevan sinisen ns. hyppylangan, mutta ei vaikuttanut suoranopeuteen laisinkaan. Nyt ei taida enää rohkeus riittää kokeilemaan tuota kyseistä sinistä johtoa. Pahimmassa tapauksessa loppuu kulkeminen kokonaan :)
- Fudeisti
Voithan liittää sen piuhan takas jos ei pelaa.
- Zoner
...etuvariaattorista niin kulkee n. 65km/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760