Zonerin sininen piuha

Jasca

Poikki on. Siis se lyhyt pätkä joka tulee ja menee
cdi-boxiin. Vaikutus ; tasasella ja ylämäessä ei mitään , alamäessä n. 8 km/h. Kokeneemmat kertokaa; mistä lisää kierroksia? Kaasukahvassa käyttämätöntä kapasiteettia vielä n.15%.

8

1539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zoner

Minä kokeilin samaa ja alamäkivauhti lisääntyi noin 10 km/h, mutta suoralla menee sitä 48 km/h niin kuin ennenkin. Jonkunlainen rajoittimen piuha se sininen on pakko olla, koska minun mopo ei mennyt ennen tätä piuhan katkaisua edes isoissa alamäissä kun sen 48 km/h, nyt menee kuitenkin sen 60 km/h. Mitenhän tämän saisi kulkemaan 60 km/h suoralla? Se riittäisi minulle niin ei tartteis olla kokoajan autojen jaloissa keskustan liikenteessä.

• fjuiewhofuirew

Ota sieltä takajarrurummusta se magneetti irti tai oikosulje se anturille menevä johto.

• Jasca

mitä? Tää on ihan uusi juttu !!!???

• tgyhujikl
        Jasca kirjoitti:

mitä? Tää on ihan uusi juttu !!!???

"Fudeissa" eli solifer jne. on sellanen nopeuteen perustuva rajoitin. en tiiä vanhemmista, kato.

• Jasca
        tgyhujikl kirjoitti:

"Fudeissa" eli solifer jne. on sellanen nopeuteen perustuva rajoitin. en tiiä vanhemmista, kato.

skode on mulla. Siis takarengas irti vai ?

• Piuhat sekaisin

Joku on kirjoittanut tuolla aikaisemmin, että kun siihen boksiin tulee niitä johtoja, niin niistä se sininen-piuha olisi rajoittajan piuha. Itse katkaisin sen lyhkäsen boksissa olevan sinisen ns. hyppylangan, mutta ei vaikuttanut suoranopeuteen laisinkaan. Nyt ei taida enää rohkeus riittää kokeilemaan tuota kyseistä sinistä johtoa. Pahimmassa tapauksessa loppuu kulkeminen kokonaan :)

• Fudeisti

Voithan liittää sen piuhan takas jos ei pelaa.

• Zoner

...etuvariaattorista niin kulkee n. 65km/h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe