ku ennitse triedä, niin osaisko joku muu tiivistää lyhyesti että mitkä tähtimerkit sopii ja ei sovi leijonalle, ja vaikuttaako sukupuoli asiaan...? voisi olla apua kaikille... :D
kertoisko joku...
7
1322
Vastaukset
- leijjona24
elä ainakaan vesi elementtiin sekaannu siitä eitule yhtikäs mittään ja kaks leijonaakin no melko outo tapaus mää ainakin tappelin ja riitelin eksäni kaa koko ajan se oli kans leijjona
- jkoui
ei neitsyt,ei kauris,ei vesimies,ei kalat.. omasta kokemuksesta sanoisin et hyvin toimii jousimiehen kanssa. ja oinas!
- Niiiina
Muut tulimerkit sopivat leijonan kanssa. Toisaalta leijona leijona pariskunta on melkoista taistelua ja toisaalta taas parasta mitä ikinä voi saada (elän sellaisessa suhteessa juuri nyt).
- pilvilotta
Jousimies tulimerkkinä ainakin pitäisi sopia.
iso osa suvusta on oinaita. omasta perheestä puolet oinaita, ja mun lisäks on sit viel yks jousimiseski :)
- tiiän_
Oinas,jousimies,vaaka,kaksonen tai toinen lejona sopivat yhteen. :))
- dshf
Parhaita kumppaneita tuliselle Leijonalle ovat kaikki tulen merkit: Oinaat, Jousimiehet ja myös toiset Leijonat, vaikka valtataistelu saattaakin kääntyä aika kiihkeäksi. Myös virkistävä Kaksonen ja romanttinen Vaaka sopivat hyvin rauhoittamaan ja tasapainottamaan Leijonaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823