Kuinka navigaattori esim. Garmin Quest 2 voidaan/kannattaa kytkeä 1200 LT:hen jossa on Bemun oma intercom. Intercomissahan on käsittääkseni yksi johto varattu navigaattorille? Onko pakko hankkia kypäräsarja vai saako opastuksen kuulumaan kaiuttimien kautta? Kuinkas tuo intercomi yleensä ottaen toimii? Eli kuuluuko radio pelkästään kuulokkeista jos ne on kytkettyinä vai kuuluuko se samalla myös kajareista?
Navi
4
898
Vastaukset
- das GS
tollaista asiaa kysyä Garmin maahantuonnista tai jälleenmyyjältä jonka luulisi tietävän. Tai lähimmältä BMW jälleenmyyjältä joka myy Garmin tuotteita BMW paketissa ???
- Matkoille
Kyllähän se kannattaa, mutta ainakaan Marineassa Helsingissä eivät osanneet sanoa yhtään mitään intercomiin kytkemisestä! Jupisivat vaan jotain että kait sen ehkä jotenkin saa tai sitten ei.
Se oli muuten muutoinkin aika hauska kauppa. Siellä töissä olleet mies ja nainen vittuilivat koko ajan toisilleen ihan urakalla. Liekö ollut pariskunta kun olivat niin tuttavallisia keskenään..... - jukka
Matkoille kirjoitti:
Kyllähän se kannattaa, mutta ainakaan Marineassa Helsingissä eivät osanneet sanoa yhtään mitään intercomiin kytkemisestä! Jupisivat vaan jotain että kait sen ehkä jotenkin saa tai sitten ei.
Se oli muuten muutoinkin aika hauska kauppa. Siellä töissä olleet mies ja nainen vittuilivat koko ajan toisilleen ihan urakalla. Liekö ollut pariskunta kun olivat niin tuttavallisia keskenään.....joko nappi korvaan GPSässtä tai johto keskusyksikköön.Garminin sivuilta löytyy kaikenlaisia johtoja. Tein itselleni sellaisen nappikuulokkeen kun en viitsinyt tilata.Olen ajellut euroopassa Garminilla,toimii erittäin hyvin, kun oppii sen metkut.En muuten käytä enää sitä nappikuuloketta, näkeminen riittää kun oppii.
- martti 18
jukka kirjoitti:
joko nappi korvaan GPSässtä tai johto keskusyksikköön.Garminin sivuilta löytyy kaikenlaisia johtoja. Tein itselleni sellaisen nappikuulokkeen kun en viitsinyt tilata.Olen ajellut euroopassa Garminilla,toimii erittäin hyvin, kun oppii sen metkut.En muuten käytä enää sitä nappikuuloketta, näkeminen riittää kun oppii.
ajelin ranskan ympäri tom-tom riderillä. en kaivannut ääniohjausta lausettakaan, näyttö R1100RT mittarien välissä ja suoraan kohdallaan. näytössä tärkeää nähdä myös ne tiet joita et aja.
muuten aivan ehdoton varuste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401