Mitä ja minkä verran lapsenne syö?
Meillä kyllä ravintona maitoa,(seassa maissivelliä,jotta maito vähän sakeempaa,pelkkä maito ei pysy sisällä),soseita 1-2 pukrkkia,ja illalla viellä pelkkä maissivelli ja yöllä kerran maito/maissi=)
Mites muilla?
4 kk ruokagallup!
4
439
Vastaukset
- suurperheen mude
nyt vielä mennään pelkällä tissimaidolla, mutta miettiny kanssa että alotettaisiinko jo maistelut...
- meillä
Tissimaitoa syö ja silloin syö, kun vaikuttaa olevan nälkäinen (oiskohan 3-4 kertaa päivässä 1-2 kertaa yössä). 6kk asti yritellään näin.
- että...
Meillä syödään kahdella aterialla kiinteitä vähäsen ja illalla velliä. Siis tissin lisäksi.
Päivän ekat kaksi syöntiä menee pelkällä tissillä. Noin klo 7 ja 10. Sitten yhden aikoihin 1/3 purkillista pilttiä (kasvis/juures), vesi ruokajuomana ja tissiä päälle. Sitte neljän-viiden aikaan hedelmäsosetta 1/3 purkkia ja tissiä päälle. Seittemän aikoihin pikku tissihörpyt ja 8-9 aikoihin iltapalaksi n.140ml velliä ja päälle "unitissiä". Yöllä herää yhden kerran 3-5 aikaan tissille.
Siinäpä meijän syönnit.
Tytsy viikon vaille 5kk. - marya
moi! mulla on 3,5kk ikäinen tyttö.. huomasin vaan tuon vellijutun, oon itse huomannut ihan saman ongelman eli pelkkä maito ei pysy sisällä.. varsinkin kuumempina päivinä pulauttelu on välillä aivan mahdotonta, ja muutenkin. mielenkiinnosta kyselisin, että minkä verran velliä/maitoa teillä päivässä menee, onko paino noussut hirveästi vellin aloittamisen jälkeen? tai siis turhan nopeasti tai mitään? ensikertalainen täällä hermoilee..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750