Jiihaa.. ylihuomenna lähtis lento kohti Turkkia :) onkohan ketään lukijoita lähdössä? mahdollisesti maxwell-anatoliaan?? siitä on kyllä kirjoteltu paljon.. hmm.. saa nähdä mitä tuleman pitää :D
Marmarikseen lauantaina x)
3
834
Vastaukset
- hkmarmaris
Hyvä valinta,kävin uuden puolen huoneistossa jossa kaverini asui.
Tosi ihana,uusi,siisti,kylppäristä voisi jopa sanoa:fantastinen,mä inhoon vanhoja,kuluneita vessoja.Partsilla mahtuis vaikka ottamaan aurinkoa jos ei jaksa mennä altaalle.
Henkilökunta mukavaa,ystävällistä.
Ruoka oli myös hyvää,mulla on pelkkää positiivista sanottavaa tästä paikasta.
Uskon,että viihdyt siellä.Tulen viikon päästä perässä,tosin en sinne asumaan. Hauskaa lomaa. - merja
anatoliassa olen lomaillut ja ei pahaa sanottavaa.hyvin tunnen henkilökunnan ja vaihtelun vuoksi menen tällä kertaa toiseen hotelliin.tulen myös viikon päästä perässä.hauskaa lomaa kaikille
- menossa
Menossa ollaan juu. Hotelli vaan eri. Kentälle kannattaa mennä jo puol neljän aikaan niin ei joudu viime hetken ruuhkiin. Viimeksi kun reissasin sain jonossa olla 45 minuuttia, joten ihan viime tinkaan ei kannata lähtöselvitystä jättää. Koneessa tavataan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944