Ja reippain mielin raitistelen tämän Torstain.
Raitis Torstai
18
1530
Vastaukset
- Lamberg
Painoin väärää nappia asetuksissani ja Suomi24:n käyttäjätunnukseni nimimerkkeineen katosi cyberavaruuteen. Olen ollut täällä ennenkin ja jo jonkin aikaa raittiina. Minun täytyi virtuaalisesti inkarnoitua Lambergina. Mutta minä olen se, joka muuttaa uuteen Vuokra-Asuntoon, mistä kaikki nettituttuni tälllä Alkoholi-palstalla tuntenevat minut. Ja luonnollisestikin olen raittiina näin kauniin kevätkesän päivän vietän.
Ei ole automiehellä tänäänkään hinkua lonkeroon.
Joku naisimmeinen se sano tietävänsä runon Kalle-Kustaasta. Joo,sehän on vanha tuttu että sorkki mitä sorkki.Vaan ei oo tänään tarvinnu sorkkia...- -raikas-
Raikkaana täällä ilman viinaksia. "Lamberg"? Siis jo kolmas nimimerkkisi reilun puolen vuoden aikana? Miksi?
Noh, kait painoit kuitenkin ihan oikeaa nappia?
- Systeri
...nyt taas ulkona ja sisällä ja itsellä ja näillä palstoillakin! Onnittelut reviirin laajentumisesta!
- Elena
raittiina (tällä erää, onhan näitä yrityksiä matkan varrelle mahtunut). Edelleen kylkisairaslomalla, vaikka eilen käytiin kävelleen kilsan päässä kaupassa ja hyvää teki. Kohta lähden pitkälle lenkille.
Nenäävalkaistessa minulla on aina yleensä jo viimeistään tässä vaiheessa melkoinen kihinä pään sisällä; joko piankin voisi alkaa ottaa juomaa. Ja sitten kun jotain tekee onnistuneesti, tulee heti hillitön palkitsemisen halu. City-lehden artikkelista löytyi hyvä kappale: Päihderiippuvaiselle jokainen tunne-elämys on riski – myös positiivinen. Riippuvainen henkilö palkitsee itseään helposti päihteellä ja toisaalta retkahtaa silloinkin, kun kokee ikäviä asioita. Toisin sanoen suuret tunne-elämykset johtavat helposti repsahduksiin ja lääke on päihde, josta ollaan riippuvaisia.
Mutta nyt ei ole sitä kihinää. Niin paljon on tehty työtä tuolla pään sisällä: ei viinaa! Kihinän sijaan pikemminkin PELKÄÄN, että viinaa alkaa tehdä mieli. Sanokaa muuten, otanko väärässä ketjussa näitä asioita esiin, onko tämä vain ja ainoastaan raittiin päivän kuittaukseen?- aahoohoo
mitä mielessä liikkuu.
Mukavaa kun on tullu uusia nimiä ja uudelleensyntyneitä ja perustajajäsen ketjuun.
Nyt kaik on kohillaan! Viinaa ei tee mieli ja Suomi hävii V-Venäjälle lätkässä 3 - 1. Oonko pessimisti, lintu vai kala?
- joskunesku
Joko saa tuulettaa ;)
138 raitista elämäntäyteistä päivää takana.
Että elämä on hienoa. - Cettuz!
Raittiina. Selvinmielin.
- pörri1
myöskin Onnittelut.Ne vaan työt sinulla lisäntyy:)toivottavasti sitä kautta tulee lisää "tipattomia:)t pörri1
ps.oliskohan kahvin paikka. - paranoidi
Raitistellen, vaikka sataa välillä.
- aahoohoo
sada. Maa on kuiva kun beduiinin sandaali.
- Hamara
Mitään en oo käyttänyt tänään. Taidampa hörnästä kupposen teetä ja jyrsiä pullankulumasta palan kyytipojaksi.
- aahoohoo
käyttäny moneen päivään ja vaikeeta on. Nimitttäin jäätelöö - oon julistanu se kielletyks aineeks ainaki toistaseks. Yritin korvata jäden ananaspaloilla vaan sanoohan sen järkiki jottei oo jäätelön voittanutta.
- mussukka1
Tässä nyt pitää tälläytyä telkkaria katsomaan.
Hmmm kuinkahan Lordin käy. Onneksi saa katsoa selvinpäin, muuten varmaan ihan itse soittaisi piipaa-auton hakemaan.- aahoohoo
Ne jätkät on niin ruman kauniita ihan ku suomalaiset miehet yleensäkki on. Lämmin ja avara sydän ja lauluääntä ei nimekskää.
Tuo ei ollu sit mitään miehen aliarvioimista vaan suomimies on reilu ja rehti ja suoraselkänen - ellei oo kännissä. - Olet idolini
aahoohoo kirjoitti:
Ne jätkät on niin ruman kauniita ihan ku suomalaiset miehet yleensäkki on. Lämmin ja avara sydän ja lauluääntä ei nimekskää.
Tuo ei ollu sit mitään miehen aliarvioimista vaan suomimies on reilu ja rehti ja suoraselkänen - ellei oo kännissä.Juttujas on kiva lukea,
Ne saa aina hymyn huulille.
Näinä ankeina aikoina.
Eilisessä ketjussa ilmoitin, että raittiina olen.
Halusin jatkaa sitä myös tänään.
- Papio1
Sain tekniset säädöt kohdalleen. Ainoastaan tuo numero 1 tuli nimeeni lisää. Pahoittelen aiheuttamaani sekaannusta. Vika ei ollut minun. Eikä alkoholin, jota ilman olen edelleenkin.
- Honda mies
Ai niin ja Suomen voitettua Valkovenäjän, KIPPIS sillekkin
Vedellä tietysti
Toivottavasti lauantaina saadaan Lordille kipata uudelleen.
Ja Hallelujat päälle!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989