xbox360: obvilion musiikki pätkii

häh?

Pätkiikö muilla XBox360, Obvilion pelin alkudemossa musiikki. Mulla noin 8sec välein tulee vajaan sekunnin katkos äänissä. Itse pelissä ei musiikki pätki mutta häiritseehän tuokin.

Epäilin jo että vika ois peliDVD:ssä joten kävin kaupassa vaihtamassa sen uuteen, mutta ongelma pysyi samana.

Voikohan itse konsolissa olla jotain vikaa, vai onko mulla jokin asetus tms. ehkä pielessä?

4

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boxilla myös pelaava

Kun tulee niitä pelistudioiden nimiä sun muuta siinä pelin alussa, niin ääni pätkii vähän väliä. Kun tunnarimusa alkaa ja ruutuun tulee se oblivion teksti alkuvalikkoineen, niin äänet ihan normaalit. Jos aloitat uuden pelin, niin äänet katkeilevat vähän väliä alkuvideon aikana. Sama juttu myös siinä videossa, joka tulee kun odotat alkuvalikossa hetken painamatta mitään. Muuten peli ja äänet toimii aivan moitteettomasti.

Olisi kiva jos ton "kauneusvirheen" sais jotenkin korjattua, mutta eipähän tuo pelaamista mitenkään vaikeuta.

• häh?

Joo ei toi pelaamista haittaa, mutta olin ihan varma että mulla on joko peli tai xboxi rikki. ja kun kerran pelin jo vaihdoin ni seuraavaks oisin kiikuttanu boxinkin turhaan kauppaan takasi..

Luulis että pelifirma ois huomannu tommosen selkeän bugin jo ennenkuin laski peliä liikenteeseen. En oikein vieläkään jaksa uskoa että sen rakkineen olis ihan oikeasti tarkoitus pätkiä musiikkia.. Kohta lähtee sähköpostia pelitalolle prkl!

• tämmöstä...
        häh? kirjoitti:

Joo ei toi pelaamista haittaa, mutta olin ihan varma että mulla on joko peli tai xboxi rikki. ja kun kerran pelin jo vaihdoin ni seuraavaks oisin kiikuttanu boxinkin turhaan kauppaan takasi..

Luulis että pelifirma ois huomannu tommosen selkeän bugin jo ennenkuin laski peliä liikenteeseen. En oikein vieläkään jaksa uskoa että sen rakkineen olis ihan oikeasti tarkoitus pätkiä musiikkia.. Kohta lähtee sähköpostia pelitalolle prkl!

siinä saattaa olla sama härö joka tulee joskus boxin oblivioniin (välimuisti pirtaloituu) ja peli alkaa mutenki nykimään ja lataileen tosihitaasti, mutta bethesda on keksiny siihen korjauskonstin.. ku pistät boxin päälle niin paina A nappia siihen asti että tulee se valikko (tyhjentää välimuistin mutta ei vaikuta tallennuksiin tai itse peliin) niin se korjaa ainaki ton pirstoutumis ongelman. en ole varma noista musiikeista, itellä ei ainakaan oo tota ongelmaa ollut.. vielä

• miekka ja viila

Joo mulla oli kanssa sama homma, pähkäilin että veiskö takas kauppaan koneen vai pelin. En sitten viittiny kumpaakaan viedä, ja onglemakin on näköjään korjaantunu itestään, eli enää ei äänet pätki. En tiedä mistä johtu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2461
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      48
      1482
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1377
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1349
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1019
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe