Jo toinen kerta ambulanssilla sairaalaan, kun suoli on tukkeutunut kiinikkeiden takia. Lääkärit
eivät mielellään leikkaa, kuin hätätapauksessa. Kerro jos sinulla on samanlainen ongelma, miten
kohdallasi toimittiin? Kurja ja vaarallinen vaiva.
Kiinikkeet paksusuolessa.
2
765
Vastaukset
- diveltikkeli
En osaa vastata kysymyksiisi, mutta itselläni paksusuoli oireilee jatkuvasti a) minulla on todettu clostridium difficile -bakteeri (jota ei vielä puolessa vuodessakaan ole saatu poistumaan lääkehoidoista, ruokavaliosta ja maitohappobakteereista huolimatta) b) paksunsuolentähystyksessä todettu diveltikkeleitä runsaasti.
Mitä ovat kiinnikkeet? tulevatko ne leikkauksen jälkeen? voivatko diveltikkelit niitä aiheuttaa? kysyn siksi, että olen itse jatkuvasti 'tukossa' eli tulee tunne, että suoli kerää tavaraa, mutta vain vaivaisia pieniä papanoita tulee löysän ripulimaisen veden mukana ulos. Ulostamisen tarve tuntuu jatkuvasti ja siksi istun useasti pöntöllä, mutta mitään ei juuri tule (paitsi näitä papanoita).
Olen ajoittain ajatellut, että voinko tukkeutua kokonaan ja mitä siitä seuraa? mistä sellaisen huomaa? lujat kivut?- paska juttu!
miun äiteellä(56) on ollu maha(tai siis suoli)huonos kunnos puol vuotta, pelkkää puuroa pystyi syömään aika pitkälle, nyt voi enää vaan juoda,se on laihtunu 16 kiloa. sitä on aiemmin leikelty sieltä mahan suunnalta, ja lääkärit veikkailee, et niitä jotai ihme kiinnikkeitä siel on, jotka nyt sitte tukkii suolen iha täysin ja kivut nimittäin ei oo sit mitää iha lepposia.
ja ehdottomasti suosittelen yksityistä lääkäriä, muuten saa hautaan asti oottaa ja toivoa apua. äiti sai nyt jopa avannepussin, et empä tiiä, mitä tost tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057