Hämillään?

Kerro!

Kiinnostaisi tietää minne katosi kysymys irogeesi päisestä miehestä joka ajaa saabilla? Edelleen se on söpö ja haluun tietää siitä enemmän....

19

1505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäni

kevät sun kanssas! ei kukaan tuu tälläsille pori palstoille kyselemään ihmisistä.jos et ole huomannut niin täällä kerrotaan/puhutaan ihan erillaisista jutuista!!!järki käteen ja pysäytä saappi ja kysy kuka se ihminen on.itse tunnen kyseisen tyypin.

• juliet*

nii ei taida tyyppi uskaltaa. ei ole munaa..

• juliet*

on teillä pojat hauskaa.
      ei mitn, terkut viimiselle mohikaanille!!
      nähdään taas pian!
      eix je? ;)

• todellakaan

taida olla munaa ;) terkkuja niinpä..

• juliet*
        todellakaan kirjoitti:

taida olla munaa ;) terkkuja niinpä..

ainakin toivon, muuten saattaa käydä hassusti! *hih* homofobiaa ilmenee jonkin verran mohikaanilla.
        =)

• Willy´s
        juliet* kirjoitti:

ainakin toivon, muuten saattaa käydä hassusti! *hih* homofobiaa ilmenee jonkin verran mohikaanilla.
        =)

Jos te pellet ette voi kertoo ketä te ootte niin lakatkaa kyselemästä minusta.
        Ykskin homo kyselee kuka mä oon niin tietää kyselleensä.
        Mulle voi ihan tulla juttelemaan jos näkee mut jossain... ei kannata ujostella.
        jos ei voi tulla naamatusten juttelemaan niin voi mennä kotiin kasvamaan.
        Onhan sitä silti ihan mukavaa olla haluttu ja kuuluisa.
        mut ei muuta kun pikaisiin näkemisiin...
        MORJENTTES!!!!!

• luuseri äijä!
        Willy´s kirjoitti:

Jos te pellet ette voi kertoo ketä te ootte niin lakatkaa kyselemästä minusta.
        Ykskin homo kyselee kuka mä oon niin tietää kyselleensä.
        Mulle voi ihan tulla juttelemaan jos näkee mut jossain... ei kannata ujostella.
        jos ei voi tulla naamatusten juttelemaan niin voi mennä kotiin kasvamaan.
        Onhan sitä silti ihan mukavaa olla haluttu ja kuuluisa.
        mut ei muuta kun pikaisiin näkemisiin...
        MORJENTTES!!!!!

onks tää se teini jolla on letukka? Naurettavaa uhoomista!

• willy´s
        luuseri äijä! kirjoitti:

onks tää se teini jolla on letukka? Naurettavaa uhoomista!

en haluu murskata sun unelmii mut ei ole letukkaa

• lapsihan sä vielä oot...
        willy´s kirjoitti:

Saa nauraa...

• säkö muka
        willy´s kirjoitti:

"haluttu ja kuuluisa". Ei jumalauta :D Ei tolla haballa paljoo leveilis ;) Ei silti naamallakaan...

• itse...
        säkö muka kirjoitti:

"haluttu ja kuuluisa". Ei jumalauta :D Ei tolla haballa paljoo leveilis ;) Ei silti naamallakaan...

Oon ihan samaa mieltä että jos ei pysty päin lärviä puhumaan niin menkää kotiin. just tollastan takia on aina hankaluuksia ku ei pysty mihkään muuhun ku kirjottaa josai keskustelu palstoilla. Enkä usko että sitä muuten kyseltäis jos ei olis jotain aihetta. itse tunnen kyseisen tyypin ja kyllä se ihan mukava on ja aika hyvin se on pärjänny kun on joutu vääntöön. Ne ketkä ette sitä tunne niin olkaa hiljaa ja keskittykää omaan elämäänne jos teillä sitä edes on... epäilen.

• NIINA*
        itse... kirjoitti:

Oon ihan samaa mieltä että jos ei pysty päin lärviä puhumaan niin menkää kotiin. just tollastan takia on aina hankaluuksia ku ei pysty mihkään muuhun ku kirjottaa josai keskustelu palstoilla. Enkä usko että sitä muuten kyseltäis jos ei olis jotain aihetta. itse tunnen kyseisen tyypin ja kyllä se ihan mukava on ja aika hyvin se on pärjänny kun on joutu vääntöön. Ne ketkä ette sitä tunne niin olkaa hiljaa ja keskittykää omaan elämäänne jos teillä sitä edes on... epäilen.

todella raukkamaista täällä inistä jotai. tää tyyppi sattuu olemaan mun lapseni isä ja olen sen kans seurustellu melkein 6 vuotta. jos teillä on jotai sanottavaa niin menkää sanomaan päin naamaan jos teillä on siihen munaa, mitä epäilen suuresti.
        toiseksi jäätte, v**un luuserit!

• huomaa
        NIINA* kirjoitti:

todella raukkamaista täällä inistä jotai. tää tyyppi sattuu olemaan mun lapseni isä ja olen sen kans seurustellu melkein 6 vuotta. jos teillä on jotai sanottavaa niin menkää sanomaan päin naamaan jos teillä on siihen munaa, mitä epäilen suuresti.
        toiseksi jäätte, v**un luuserit!

Kyllä millä kehitysasteella olet...

• NIINA*
        huomaa kirjoitti:

Kyllä millä kehitysasteella olet...

millähän asteella itse oot?
        tuskin täällä tarvii haukkuu ihmisii ihan huviksee. jos on sanottavaa niin eikös sitä voi päin naamaa sanoo? vai onko tuollainen selän takana puhuminen sinustakin reilua? mun mielestä ei ole.

Voisitte jo todellakin lopettaa.

ongelmia löytyy ilman teidän paska puheitaki ja tää vaan lisää niitä ongelmia...

• NIINA*
        willy´s kirjoitti:

niin ei vielä... =)

• tuttu heppu
        NIINA* kirjoitti:

millähän asteella itse oot?
        tuskin täällä tarvii haukkuu ihmisii ihan huviksee. jos on sanottavaa niin eikös sitä voi päin naamaa sanoo? vai onko tuollainen selän takana puhuminen sinustakin reilua? mun mielestä ei ole.

Voisitte jo todellakin lopettaa.

ongelmia löytyy ilman teidän paska puheitaki ja tää vaan lisää niitä ongelmia...

onkos niina äkäsellä tuulella????

• NIINA*
        tuttu heppu kirjoitti:

onkos niina äkäsellä tuulella????

joutuu töissä pännii koko illa ja sit viel lukee täältä kaikkee paskaa.
        hiukan hermot keittää.
        mutta ei se välii.
        mä tunnen YE paremmi ku kukaa muu ja tien millanen se on. =)

vaikka se onki nykyää ex-mies niin en tykkää lukee siit mitää paskaa täältä.

mutta toivottasti joku poistaa tän aiheen täältä pian, niin saa YE:kin rauhan, se oli aika kiukkunen..

• tuttu heppu
        NIINA* kirjoitti:

joutuu töissä pännii koko illa ja sit viel lukee täältä kaikkee paskaa.
        hiukan hermot keittää.
        mutta ei se välii.
        mä tunnen YE paremmi ku kukaa muu ja tien millanen se on. =)

vaikka se onki nykyää ex-mies niin en tykkää lukee siit mitää paskaa täältä.

mutta toivottasti joku poistaa tän aiheen täältä pian, niin saa YE:kin rauhan, se oli aika kiukkunen..

ei hätää tääl se o mun tykön rentoutuus.arvaat varmaa kuka oon

• NIINA*
        tuttu heppu kirjoitti:

ei hätää tääl se o mun tykön rentoutuus.arvaat varmaa kuka oon

rentoutuus eli se juo taas vai?
        no ei välii. kerro terkui.
        niih, käske soittaa mul, mä en enään pysty =(
        perkelee puheaika loppu taas, kesti se sit 2 päivää..
        mut joo, täytyis jotai hommii vissii tehdä jossai välis.. ettei anu saa sekareit mul taas..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe