toimiiko? onko kokemuksia?
kaksonen+kaksonen
7
3635
Vastaukset
- N23..
Aina kun ihastun miehiin niin 80% niistä on myös kaksosia. Se on ihan käsittämätöntä! Johtunee siitä, että itse verbaalisena ja leikkisänä ihmisenä arvostan samoja ominaisuuksia myös miehessä. Suhteet eivät ole kuitenkaan toimineet pidemmän päälle. Vauhtia ollut ehkä liikaakin:)
itse olen mies .vaistoan monta kertaa ihmisten horoskoopit kaksonen ja vesimies erottuu joukosta.ylensäkin iloiset ihmiset.. YLLÄTYS OLEN ITE KAKSONEN ovat ainakin hauskaa seuraa toisilleen
- kesäkuu N
yli 20 vuotta yhteistä eloa, aloitimme nuorena yhdessä olon eli ylä ja alamäkeä on ollut, rajujakin kriisejä mutta niistä selvitty. Kannatan kaksonen-kaksonen suhdetta !!
- kaksonen
En voi sietää toista samanlaista...
- tytti
Kokemuksella (erittäin hyvällä sellaisella) voin sanoa että kaksonen kaksonen toimii. Meillä ainakin molemmat ymmärtää toista ja juuri sen takia harmonia säilyy hyvin. Mutta vastapuolella on se että molemmilla on kutakuinkin samat heikot puolet, joten siihen totuttelu voi viedä aikaa. Kuitenkin kaksonen kaksonen-suhde on niin hyvä ja menevä, ettei kannata epäröidä liikaa.
- b-boy
Jossakin horoskooppikirjasiss,-oppaissa saatetaan vihjata että ei toimisin, mutta omasta mielestäni sen luulis toimivan, ainakin minulla ja eräällä kaksosnaisella on ollut todella mukavaa toistemme seurassa, ja avointa jutustelua on käyty. Ollaan muutenkin aika samanlaisia, ja siinähän se juuri onkin, miksi se toimisi niin hyvin. Mie oon semmonen kaksonen, joka aattelee et paras kumppani ois samanlainen kumppani, tai sitten eroa sen verran että on ilman omian huonoja puoliani. Ja mikäs sen parempi ratkaisu kuin kaksonen, mutta erään toukokuun kaksosen kanssa ei tullu juttuun nii hyvi. Olisikin helppoa jos voisi pelkän horoskoopin perusteella sanoa miten asiat on tai ei ole, mutta niin moni asia pitää muistaa ottaa huomioon, kasvatus, geenit, kasvu/elinympäristö, toisen muut luonteenpiirteet kuin ne kaksosmaiset, jne.
- TuplaN
Kohtelen kaksosmiestä kuin haluan itseäni kohdeltavan ja se TOIMII:
En soittele hänelle joka päivä (vaikka häntä joka päivä ajattelenkin).
En määrää hänen tekemisiään (vaikka haluaisin nähdä hänet joka päivä).
En kyseenalaista hänen tunteitaan (haluaisin vain kuulla niistä useammin).
En ole hyökkäävä (vaikka mieleni tekisi rutistaa ja halata häntä 24-7).
En pyri hallitsemaan häntä (tiedän, ettei hän itsekään pysty hallitsemaan itseään minut tavattuaan).
En ole helppo (joka tapaamisella vallitsee entistä korkeampi jännite).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164438- 162206
- 1882026
- 1051438
- 721308
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736