toimiiko? onko kokemuksia?
kaksonen+kaksonen
7
3664
Vastaukset
- N23..
Aina kun ihastun miehiin niin 80% niistä on myös kaksosia. Se on ihan käsittämätöntä! Johtunee siitä, että itse verbaalisena ja leikkisänä ihmisenä arvostan samoja ominaisuuksia myös miehessä. Suhteet eivät ole kuitenkaan toimineet pidemmän päälle. Vauhtia ollut ehkä liikaakin:)
itse olen mies .vaistoan monta kertaa ihmisten horoskoopit kaksonen ja vesimies erottuu joukosta.ylensäkin iloiset ihmiset.. YLLÄTYS OLEN ITE KAKSONEN ovat ainakin hauskaa seuraa toisilleen
- kesäkuu N
yli 20 vuotta yhteistä eloa, aloitimme nuorena yhdessä olon eli ylä ja alamäkeä on ollut, rajujakin kriisejä mutta niistä selvitty. Kannatan kaksonen-kaksonen suhdetta !!
- kaksonen
En voi sietää toista samanlaista...
- tytti
Kokemuksella (erittäin hyvällä sellaisella) voin sanoa että kaksonen kaksonen toimii. Meillä ainakin molemmat ymmärtää toista ja juuri sen takia harmonia säilyy hyvin. Mutta vastapuolella on se että molemmilla on kutakuinkin samat heikot puolet, joten siihen totuttelu voi viedä aikaa. Kuitenkin kaksonen kaksonen-suhde on niin hyvä ja menevä, ettei kannata epäröidä liikaa.
- b-boy
Jossakin horoskooppikirjasiss,-oppaissa saatetaan vihjata että ei toimisin, mutta omasta mielestäni sen luulis toimivan, ainakin minulla ja eräällä kaksosnaisella on ollut todella mukavaa toistemme seurassa, ja avointa jutustelua on käyty. Ollaan muutenkin aika samanlaisia, ja siinähän se juuri onkin, miksi se toimisi niin hyvin. Mie oon semmonen kaksonen, joka aattelee et paras kumppani ois samanlainen kumppani, tai sitten eroa sen verran että on ilman omian huonoja puoliani. Ja mikäs sen parempi ratkaisu kuin kaksonen, mutta erään toukokuun kaksosen kanssa ei tullu juttuun nii hyvi. Olisikin helppoa jos voisi pelkän horoskoopin perusteella sanoa miten asiat on tai ei ole, mutta niin moni asia pitää muistaa ottaa huomioon, kasvatus, geenit, kasvu/elinympäristö, toisen muut luonteenpiirteet kuin ne kaksosmaiset, jne.
- TuplaN
Kohtelen kaksosmiestä kuin haluan itseäni kohdeltavan ja se TOIMII:
En soittele hänelle joka päivä (vaikka häntä joka päivä ajattelenkin).
En määrää hänen tekemisiään (vaikka haluaisin nähdä hänet joka päivä).
En kyseenalaista hänen tunteitaan (haluaisin vain kuulla niistä useammin).
En ole hyökkäävä (vaikka mieleni tekisi rutistaa ja halata häntä 24-7).
En pyri hallitsemaan häntä (tiedän, ettei hän itsekään pysty hallitsemaan itseään minut tavattuaan).
En ole helppo (joka tapaamisella vallitsee entistä korkeampi jännite).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379