Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ashida-Ninjitsu

Warrior way

Hei! Kuulin, että pieni piiri suomessa harjoittelee oikeaa ninjitsua(Ashida-kimin tyyliä) .

Tämä tyyli ei ole mitään bujinkania tahi muuta puuhastelua vaan ihan aitoa ja oikeaa ninjitsua, salassa pidettyä seuratoimintaa on ollut ainakin Hangón suunnalla ja nykyisin myös Helsingissä, tästä lajista ei ilmoitella lehdissä ja alaikäiset eivät pääse mukaan, olen nähnyt lajin harjoituksia ja täytyy sanoa, että en ollut uskoa silmiäni, ne tarinat mitä ninjoista on kerrottu ovat tosia, länsimaalasiet eivät kaikkea vielä ymmärrä lajsita, mutta pätevän opettajan johdolla kehitystä syntyy.

Mikäli joku tietää lajista lisää niin infoa olisi kiva kuulla ja itse kuusi vuotta potkunyrkkeilyä treenanneena ja siinä sivussa jujutsua voin vakuuttaa, että noiden kavereitten kanssa ei minulla ollut mitään jakoa..

Mikäli pääsen niin hakeudun Ashida-kimin ninjitsu tyylin oppiin syksyllä!

35

9005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku

      Miksi ei ollut mitään jakoa?
      Oliko niiden tekniikat niin hyviä vai?

    • Mikkosan

      Niin, Luulisi jos kuusikin vuotta on treenannu kickboxingia (Ja on muuten kunnos) niin siinä ei suomi ninjat silmille hypi. Mene ja tiedä.

    • vielä oliko

      siellä heittotähtiä, mustia huppuja, savupommeja ja muuta mukavaa ja asiaankuuluvaa?

      t: "wannabeninja"

      • Warrior Way

        Homman luonne oli tämä, salilla harjoiteltiin mustassa giissä, heitot ja kaadot tehtiin kaikki kovalle puulattialle, nyrkkejä kovetettiin makiwaraan ja puupaaluja potkittiin sääriluilla ja päkiöillä, sormia kovetetaan hiekkaämpärissä, hermopisteet opitaan tarkoin, harjoittelussa käytetään, myöskin niitä heittotähtä ja savupommeja, mutta ei salilla vaan ulko-metsäharjoituksissa, maastotreeniä on aika paljon ja ninja oppii piiloutumaan luontoon, kuin myös kaupunkiinkin, aika hämmästyttävää, mutta itse näin edessäni kiven, joka oli ihminen, vasta koskettamalla asian havaitsin.

        Potkuny´rkkeilyn urheilutreenillä ei kyllä pärjää, olen otellut mm 30 ottelua sm-tasolla ja sain kyllä Ashida-ryun treenajilta nokkaani sparrissa kovasti, siellä tultiin varpaiden päälle ja puudutettiin jalat ja kädet, oli kuin panssarivaunua vastaan olisi joutunut.

        Hakeudun ilman muuta porukkaan, koska minulla on sisäpiiri tuttavuus, joka suosittelee minua.

        Täsät lajista ei kirjoitella lehdissä, kyse on toisaankin muusta, kuin budolajista tai urheilusta.


      • nuinja
        Warrior Way kirjoitti:

        Homman luonne oli tämä, salilla harjoiteltiin mustassa giissä, heitot ja kaadot tehtiin kaikki kovalle puulattialle, nyrkkejä kovetettiin makiwaraan ja puupaaluja potkittiin sääriluilla ja päkiöillä, sormia kovetetaan hiekkaämpärissä, hermopisteet opitaan tarkoin, harjoittelussa käytetään, myöskin niitä heittotähtä ja savupommeja, mutta ei salilla vaan ulko-metsäharjoituksissa, maastotreeniä on aika paljon ja ninja oppii piiloutumaan luontoon, kuin myös kaupunkiinkin, aika hämmästyttävää, mutta itse näin edessäni kiven, joka oli ihminen, vasta koskettamalla asian havaitsin.

        Potkuny´rkkeilyn urheilutreenillä ei kyllä pärjää, olen otellut mm 30 ottelua sm-tasolla ja sain kyllä Ashida-ryun treenajilta nokkaani sparrissa kovasti, siellä tultiin varpaiden päälle ja puudutettiin jalat ja kädet, oli kuin panssarivaunua vastaan olisi joutunut.

        Hakeudun ilman muuta porukkaan, koska minulla on sisäpiiri tuttavuus, joka suosittelee minua.

        Täsät lajista ei kirjoitella lehdissä, kyse on toisaankin muusta, kuin budolajista tai urheilusta.

        opin piiloutumaan kaupungissa, menin kämppääni peiton alle. Kukaan ei nähnyt minua. Olenko ninja? Missä vaiheessa treenejä ollaan valmis kohtaamaan lohikäärme?


      • Kentsumi
        nuinja kirjoitti:

        opin piiloutumaan kaupungissa, menin kämppääni peiton alle. Kukaan ei nähnyt minua. Olenko ninja? Missä vaiheessa treenejä ollaan valmis kohtaamaan lohikäärme?

        "mutta itse näin edessäni kiven, joka oli ihminen, vasta koskettamalla asian havaitsin. " xD xD ihanko koskettamaan pääsit? :O :O ihan mukavia trolleja sitä joskus löytyyki...


      • Acid Steven
        Warrior Way kirjoitti:

        Homman luonne oli tämä, salilla harjoiteltiin mustassa giissä, heitot ja kaadot tehtiin kaikki kovalle puulattialle, nyrkkejä kovetettiin makiwaraan ja puupaaluja potkittiin sääriluilla ja päkiöillä, sormia kovetetaan hiekkaämpärissä, hermopisteet opitaan tarkoin, harjoittelussa käytetään, myöskin niitä heittotähtä ja savupommeja, mutta ei salilla vaan ulko-metsäharjoituksissa, maastotreeniä on aika paljon ja ninja oppii piiloutumaan luontoon, kuin myös kaupunkiinkin, aika hämmästyttävää, mutta itse näin edessäni kiven, joka oli ihminen, vasta koskettamalla asian havaitsin.

        Potkuny´rkkeilyn urheilutreenillä ei kyllä pärjää, olen otellut mm 30 ottelua sm-tasolla ja sain kyllä Ashida-ryun treenajilta nokkaani sparrissa kovasti, siellä tultiin varpaiden päälle ja puudutettiin jalat ja kädet, oli kuin panssarivaunua vastaan olisi joutunut.

        Hakeudun ilman muuta porukkaan, koska minulla on sisäpiiri tuttavuus, joka suosittelee minua.

        Täsät lajista ei kirjoitella lehdissä, kyse on toisaankin muusta, kuin budolajista tai urheilusta.

        Luulenpa että ninjat ehtivät käyttämään sinuun hallusinogeeniä. Se selittäisi kiven muuttumisen ihmiseksi ja muun. Se että olet alkanut kirjoittaa tänne johtuu varmasti flashback-tilasta, mikä voi iskeä vaikka kuukausia huumaamisen jälkeen. Ota yhteyttä päivystävään lääkäriin ja kerro kuinka olet hengaillut ninjojen kanssa niin asiat alkavat ratkeamaan.


      • Kerperes
        Acid Steven kirjoitti:

        Luulenpa että ninjat ehtivät käyttämään sinuun hallusinogeeniä. Se selittäisi kiven muuttumisen ihmiseksi ja muun. Se että olet alkanut kirjoittaa tänne johtuu varmasti flashback-tilasta, mikä voi iskeä vaikka kuukausia huumaamisen jälkeen. Ota yhteyttä päivystävään lääkäriin ja kerro kuinka olet hengaillut ninjojen kanssa niin asiat alkavat ratkeamaan.

        Onko kukaan katsonut Masaaki Hatsumin vanhoja bujinkan pätkiä? Missä äijä oli vielä enemmän ninja sanan alla kuin kamppailulaji? ;) Niissä näkee paljon heitettävän valkoista jauhoa vastustajan silmille. Itse ajattelin, että harjoittelevat perunajauholla ja kiinalaiseen tyyliin ovat oikeasti käyttäneet lipeäjauhoa joskus muinoin ihmisen vahingoittamiseen. Totuus taisi paljastua ja se onkin lsdeetä se valkoinen jauhe? Se selittäisi paljon asioita.


    • kerperes

      Tämä viesti näyttäisi alustavasti kovasti provolle? Eihän se nopeasti ajateltuna muuta voi ollakkaan. ;)
      Mutta kommentoin nyt silti.
      Itse olen jonkinverran "ashida kim" jäppikän tyylin videoita nähnyt... Minun pitää sanoa, ettei se kovinkaan paljon kummoisemmalta näyttänyt kuin moni muukaan laji. Ihan toimivalta melkeinpä mitä taistelutekniikaan tuli...
      Ashidan kirjat eivät ole vakuuttaneet minua yhtään. Niiden pohjalta heittäisin koko tyylin lelukoppaan, mutta ne tekniikkavideot kyseisestä lajista (mitä löytyy mm video.google.comilla)ovatkin tehneet vaikutuksen omalla tavallaan.
      Turhaan kyseistä lajia haukutaan ja aliarvioidaan.
      Ihan normaalille se näyttää melkeinpä. Kyllä bujinkanin parista turhempia opettajia löytyy joilla on enemmän huppupääninja juttuja lajissaan ja fiilistelyä "jee nyt ollaan ninjoja" tyyliin, kunhan jaksaa vähän nettiä ympäri penkasta.
      Mutta kyllä sitä muissakin lajeissa harrastetaan tuota kovaa lattiaa ja kovettamista. Varoituksen sanan sanon tässävaiheessa. Siinä vaiheessa kun on tarpeeksi verisuonia ja hermoja kuollut, kannattaa kovettaminen lopettaa... Itselläni sormet eivät toimi enää liian hyvin. Eli en enää itse kovettamista kamalasti harrastele.
      Eli ei ne jässikät nyt ylivoimaisia voi olla, vaikka vähnä hermoja tuntisikin (kuten niin monessa muussakin lajissa.)
      Normaalille tyylille se näytti taistelun kannalta jossa tehdään normaaleja juttuja, eikä millekkään superhyper hässäkälle joksi sitä kuvailit. Tietenkin asiassa on eroa, että mikä on tarkastelijan lähtökohdat? mitä lajia on aikaisemmin harrastanut etc? Itseni mielestä tekniikka näytti normaalille, eikä ihmeelliselle.
      Myöskin kovettaminen ja kipukynnyksen nostaminen on normaalia, kuten myös ulkotreenit ja nykyaikaiset aseet ja eri tavaroiden soveltaminen aseeksi. Tietenkin sitä on hermot tuttuja kuten myöskin muita kipupisteitä on tullut opeteltua. Sitten lihasten repiminen, luiden murskaaminen etc. on tuttua. Ei se yhtään erikoista ole vaan kuuluu yleensä normaalisti taistelulajiin / lajeihin. En kommentoi tässä mitänä kilpailu tai itsepuolustuslajia.
      Provona tätä edelleen käsittelen ja sanon hyi häpeä! :D Vaikka ashida kim ei vaikuta kummoisellekkaan jässikälle, niin ei pidä koko tyyliä silti nauraa ilman, että sitä on edes katsonut. Itse yllätyin melkein, että "ei tämä näytä yhtään siltä miksi sitä nauretaan".

      • Warrior Way

        Oikeassa Ninjitsussa harjoitellaan myöskin parantamista ja kasvien käyttöä, tiettyjen kasvien aineosista saadaan myrkkyä, mutta myös parantavia yrttejä, näillä pysyy keho kunnossa ja käsien kovettamisharjoituksissa nämä yrtit auttavat, ne suojaavat niveliä eräänlaisella kalvolla.

        Kamppailulajeja kilpa tai kuntomielessä harjoitellut ei voi ajatellakaan mitä keinoja kamppailussa voi käyttää, aseena on koko ihmiskeho ja kaikki muu mitä ympäristöstä voi löytää, potkunyrkkeilijä on voimaton, kun jalat eivät pelaa, ninja tulee jaloille ja potkii hermoihin, painija on voimaton ilman käsiä, puuduttavilla iskuilla saadaan eräänlainen halvaus aikaan.


        Ashida-Kimin ninjitsussa on paljon sellaista jota länsimainen urheilu ja lääketiede ei ymmärrä.

        Huippuunsa koulutettu ninja olisi vaarallinen ase , minkä tahansa maan armeijalle ja kamppailukilpailuissa ninja olisi lyömätön, jos saisi käyttää kaikkea oppimaansa.

        suuren rapakon takana on käyty otteluita joissa ninjitsu mestari otteli itseään huomattavasti isompia vapaa-ottelijoita vastaan, vaikka näissäkin otteluissa oli tietyt säännöt, voitti ninja joka ottelun, nämä käytiin suljetuin ovin, koska sääntöjä oli kuitenkin niin vähän.

        Tositilanteessa noilla vapaaottelijoilla ei olisi mitään mahdollisuutta, todennäköisesti mitään ottelua ei edes alkaisi, koska lopetus voi tapahtua alle yhden sekunnin.

        Ashida-Kimin ninjitsu on taistelutaito ja elämäntapa, oikein hallittuna se on kehittävä harrastus, niin henkisesti, kuin fyysisesti.


      • meikä vaan
        Warrior Way kirjoitti:

        Oikeassa Ninjitsussa harjoitellaan myöskin parantamista ja kasvien käyttöä, tiettyjen kasvien aineosista saadaan myrkkyä, mutta myös parantavia yrttejä, näillä pysyy keho kunnossa ja käsien kovettamisharjoituksissa nämä yrtit auttavat, ne suojaavat niveliä eräänlaisella kalvolla.

        Kamppailulajeja kilpa tai kuntomielessä harjoitellut ei voi ajatellakaan mitä keinoja kamppailussa voi käyttää, aseena on koko ihmiskeho ja kaikki muu mitä ympäristöstä voi löytää, potkunyrkkeilijä on voimaton, kun jalat eivät pelaa, ninja tulee jaloille ja potkii hermoihin, painija on voimaton ilman käsiä, puuduttavilla iskuilla saadaan eräänlainen halvaus aikaan.


        Ashida-Kimin ninjitsussa on paljon sellaista jota länsimainen urheilu ja lääketiede ei ymmärrä.

        Huippuunsa koulutettu ninja olisi vaarallinen ase , minkä tahansa maan armeijalle ja kamppailukilpailuissa ninja olisi lyömätön, jos saisi käyttää kaikkea oppimaansa.

        suuren rapakon takana on käyty otteluita joissa ninjitsu mestari otteli itseään huomattavasti isompia vapaa-ottelijoita vastaan, vaikka näissäkin otteluissa oli tietyt säännöt, voitti ninja joka ottelun, nämä käytiin suljetuin ovin, koska sääntöjä oli kuitenkin niin vähän.

        Tositilanteessa noilla vapaaottelijoilla ei olisi mitään mahdollisuutta, todennäköisesti mitään ottelua ei edes alkaisi, koska lopetus voi tapahtua alle yhden sekunnin.

        Ashida-Kimin ninjitsu on taistelutaito ja elämäntapa, oikein hallittuna se on kehittävä harrastus, niin henkisesti, kuin fyysisesti.

        Jos nämä ninjitsut ovat näin kovia niin miksi he eivät ota matsia vapaaottelu kehissä. Ihmettelen vaan. Ja muutenkin tuntuu aika huvittavalta tämä lajin ylistys kertomus. Ylistä sitten lisää kun sulla on jotain oikeaa sanottavaa/filmipätkiä mistä voisi todeta nämä sun super ninjat ylivoimaisiksi.

        En halua morkata itse lajia kun en sitä ole harrastanut tai nähnyt. Mutta tämä ylistys kertomus tällä keskustelu foorumilla on vähän huvittava.


      • niinpa
        Warrior Way kirjoitti:

        Oikeassa Ninjitsussa harjoitellaan myöskin parantamista ja kasvien käyttöä, tiettyjen kasvien aineosista saadaan myrkkyä, mutta myös parantavia yrttejä, näillä pysyy keho kunnossa ja käsien kovettamisharjoituksissa nämä yrtit auttavat, ne suojaavat niveliä eräänlaisella kalvolla.

        Kamppailulajeja kilpa tai kuntomielessä harjoitellut ei voi ajatellakaan mitä keinoja kamppailussa voi käyttää, aseena on koko ihmiskeho ja kaikki muu mitä ympäristöstä voi löytää, potkunyrkkeilijä on voimaton, kun jalat eivät pelaa, ninja tulee jaloille ja potkii hermoihin, painija on voimaton ilman käsiä, puuduttavilla iskuilla saadaan eräänlainen halvaus aikaan.


        Ashida-Kimin ninjitsussa on paljon sellaista jota länsimainen urheilu ja lääketiede ei ymmärrä.

        Huippuunsa koulutettu ninja olisi vaarallinen ase , minkä tahansa maan armeijalle ja kamppailukilpailuissa ninja olisi lyömätön, jos saisi käyttää kaikkea oppimaansa.

        suuren rapakon takana on käyty otteluita joissa ninjitsu mestari otteli itseään huomattavasti isompia vapaa-ottelijoita vastaan, vaikka näissäkin otteluissa oli tietyt säännöt, voitti ninja joka ottelun, nämä käytiin suljetuin ovin, koska sääntöjä oli kuitenkin niin vähän.

        Tositilanteessa noilla vapaaottelijoilla ei olisi mitään mahdollisuutta, todennäköisesti mitään ottelua ei edes alkaisi, koska lopetus voi tapahtua alle yhden sekunnin.

        Ashida-Kimin ninjitsu on taistelutaito ja elämäntapa, oikein hallittuna se on kehittävä harrastus, niin henkisesti, kuin fyysisesti.

        on se kumma juttu että nää kaiken maailman huihaido-ninjutsu-mustatsukkahousut-heebot hehkuttaa jatkuvasti omia opettajiaan jotka ovat voittaneet "itseään isompia vapaaottelijoita" mutta yllättäen aina huippusalaisissa otteluissa jotka on käyty suljetuin ovin eikä niistä siten ole näyttöä...

        Painu trolli h********n!

        Ja jos oikeasti olet noin pöljä, niin herätys: älä nyt hyvä poika (tyttö?) usko ihan kaikkea mitä ne opettajasi salaisissa sisäpiiritreeneissä kertovat!


      • Warrior way
        niinpa kirjoitti:

        on se kumma juttu että nää kaiken maailman huihaido-ninjutsu-mustatsukkahousut-heebot hehkuttaa jatkuvasti omia opettajiaan jotka ovat voittaneet "itseään isompia vapaaottelijoita" mutta yllättäen aina huippusalaisissa otteluissa jotka on käyty suljetuin ovin eikä niistä siten ole näyttöä...

        Painu trolli h********n!

        Ja jos oikeasti olet noin pöljä, niin herätys: älä nyt hyvä poika (tyttö?) usko ihan kaikkea mitä ne opettajasi salaisissa sisäpiiritreeneissä kertovat!

        Ashida ninjitsu on kyllä totista totta, en ole eilisen teeren poika taistelulajeissa minäkään, mutta tässä lajissa opittavaa riittää ja kaikki mitä minulle on opetettu on ollut toimivaa ja vakuuttavaa.

        Kysymyksiä olen esittänyt ja opettaja on aina vastannut ja perustellut vastauksensa.


        Tämä laji on aito ja toimii todella.


      • meikä vaan
        Warrior way kirjoitti:

        Ashida ninjitsu on kyllä totista totta, en ole eilisen teeren poika taistelulajeissa minäkään, mutta tässä lajissa opittavaa riittää ja kaikki mitä minulle on opetettu on ollut toimivaa ja vakuuttavaa.

        Kysymyksiä olen esittänyt ja opettaja on aina vastannut ja perustellut vastauksensa.


        Tämä laji on aito ja toimii todella.

        Kuka oli tämän sinun pätevän opettajan nimi ja missä hän on saanut oppinsa? Sekä mainitsit, että et ole eilisen teeren poika taistelulajeissa. Voitko siis tarkentaa kuinka kauan olet harrastanut ja mitä?


      • Warrior Way
        meikä vaan kirjoitti:

        Kuka oli tämän sinun pätevän opettajan nimi ja missä hän on saanut oppinsa? Sekä mainitsit, että et ole eilisen teeren poika taistelulajeissa. Voitko siis tarkentaa kuinka kauan olet harrastanut ja mitä?

        Opettajani nimi on Stefan Horn, hän on ollut Ashida Kimin henk.koht. opissa, aikaisemmin Stefan harjoitteli Filippiiniläisiä lajeja yli 10 vuotta ja omaa 2. danin kyokushinkai karatessa.

        Oma taustani on kickboxing olen otellut sm-tasolla 30 ottelua ja suorittanut lajissa ruskean vyön, jujutsua harjoittelin kuusi vuotta(sininen vyö) ,olen myöskin tutustunut kaliin , nyrkkeilyyn, judoon Hungar-kung-fuun ja Krav maagaan.


        Ashida-kimin ninjitsusta olen löytänyt lopullisen lajini.


      • Meikäläinen xXx
        Warrior Way kirjoitti:

        Opettajani nimi on Stefan Horn, hän on ollut Ashida Kimin henk.koht. opissa, aikaisemmin Stefan harjoitteli Filippiiniläisiä lajeja yli 10 vuotta ja omaa 2. danin kyokushinkai karatessa.

        Oma taustani on kickboxing olen otellut sm-tasolla 30 ottelua ja suorittanut lajissa ruskean vyön, jujutsua harjoittelin kuusi vuotta(sininen vyö) ,olen myöskin tutustunut kaliin , nyrkkeilyyn, judoon Hungar-kung-fuun ja Krav maagaan.


        Ashida-kimin ninjitsusta olen löytänyt lopullisen lajini.

        Onko se touhu lähellekkään tätä?

        http://video.google.com/videoplay?docid=-6414874440260213296&q=Ninjitsu


      • heppuja
        Warrior Way kirjoitti:

        Oikeassa Ninjitsussa harjoitellaan myöskin parantamista ja kasvien käyttöä, tiettyjen kasvien aineosista saadaan myrkkyä, mutta myös parantavia yrttejä, näillä pysyy keho kunnossa ja käsien kovettamisharjoituksissa nämä yrtit auttavat, ne suojaavat niveliä eräänlaisella kalvolla.

        Kamppailulajeja kilpa tai kuntomielessä harjoitellut ei voi ajatellakaan mitä keinoja kamppailussa voi käyttää, aseena on koko ihmiskeho ja kaikki muu mitä ympäristöstä voi löytää, potkunyrkkeilijä on voimaton, kun jalat eivät pelaa, ninja tulee jaloille ja potkii hermoihin, painija on voimaton ilman käsiä, puuduttavilla iskuilla saadaan eräänlainen halvaus aikaan.


        Ashida-Kimin ninjitsussa on paljon sellaista jota länsimainen urheilu ja lääketiede ei ymmärrä.

        Huippuunsa koulutettu ninja olisi vaarallinen ase , minkä tahansa maan armeijalle ja kamppailukilpailuissa ninja olisi lyömätön, jos saisi käyttää kaikkea oppimaansa.

        suuren rapakon takana on käyty otteluita joissa ninjitsu mestari otteli itseään huomattavasti isompia vapaa-ottelijoita vastaan, vaikka näissäkin otteluissa oli tietyt säännöt, voitti ninja joka ottelun, nämä käytiin suljetuin ovin, koska sääntöjä oli kuitenkin niin vähän.

        Tositilanteessa noilla vapaaottelijoilla ei olisi mitään mahdollisuutta, todennäköisesti mitään ottelua ei edes alkaisi, koska lopetus voi tapahtua alle yhden sekunnin.

        Ashida-Kimin ninjitsu on taistelutaito ja elämäntapa, oikein hallittuna se on kehittävä harrastus, niin henkisesti, kuin fyysisesti.

        Mutta laji on niin salainen ettei heput voi osallistua esim priden 100000$ palkinnoista ottelemaan. NIINHÄN? Ennemmin tekevät toimeksiantoja esim CIAlle ja kuittaavat 10000000$/salamurha. Niinhän.


      • salainen vihailija
        meikä vaan kirjoitti:

        Jos nämä ninjitsut ovat näin kovia niin miksi he eivät ota matsia vapaaottelu kehissä. Ihmettelen vaan. Ja muutenkin tuntuu aika huvittavalta tämä lajin ylistys kertomus. Ylistä sitten lisää kun sulla on jotain oikeaa sanottavaa/filmipätkiä mistä voisi todeta nämä sun super ninjat ylivoimaisiksi.

        En halua morkata itse lajia kun en sitä ole harrastanut tai nähnyt. Mutta tämä ylistys kertomus tällä keskustelu foorumilla on vähän huvittava.

        Koska hermopisteiskut nivusiin, silmiin, kiertäjähermoon eivät onnistu sääntöjen mukaisten hanskojen kanssa ja niihin ei saa edes yrittää iskeä. Lisäksi näihin pisteisiin käydessä on vain yksi erittäin väkivaltainen tavoite johon ammattimainenkaan vapaaottelija ei kisatilanteessa ole tottunut. Jos säännöt oikeesti poistetaan häkistä on vahvoilla se joka todella osaa pelata rumaa peliä. Ei se helpolla käy nyt tietenkään ketään GSP:tä vastaan. Mutta ammattiottelijan heikkous tällaisessa tilanteessa on että hän on automatisoinut itselleen sääntöjen mukaiset tekniikat ja vastapuoli taas just ne toiset. Kaikki olisi mahdollista...


    • Bujinkan-jutsuka

      Joku haluaa taas kettuilla Kimille...Ihan kiva ja huolellinen provo....harmi vaan että kyllä näitä ninjoja löytyy bujinkaninkin piiristä..kuviakin on todisteina...

      • Kerperes

        Ashida Kimiä en voi kommentoida, sillä hänen videoitaan en ole nähnyt yhtään... olen vain lukenut häneltä pari kirjaa ja kuten sanottu, ne eivät tehneet vaikutusta minuun. Olihan ne ihan mielenkiintoista luettavaa osittain, se on pakko myöntää. ;)Enemmän kirja pisti kylläkin minut kääntymään häpeästä, että omistan sellaisen. Eteenkin kohdissa jossa kim näytti Itsepuolustustekniikkaa parilla kuvalla, jotka näyttivät enemmänkin koomisille kuin uskottaville tekniikoille. Mutta kyllä vastapainoksi sieltä löytyi jotakin miettimisen arvoistakin.
        Tosin videot kyseisestä tyylisuunnasta mihin olen törmännyt ovat olleet mielestäni ihan asiallisia ja hyviä. Esim ryömintä tekniikka jossa vain kämmenet ja päkijät koskettavat maahan, näyttää hankalalle oppia, mutta tehokkaalle mikäli puhutaan äänen minimoimisesta... tavallisessa ryöminnässä kun on niin suuri kosketus maahan ja siten myös suuri pinta-ala joka rahisee.
        Mitä taistelutekniikkaan taas tulee... se ei näyttänyt minusta kummoisellekkaan... ihan normaalille tekniikalle, jota voisi nähdä melkein millä salilla tahansa. Kummeksuinkin sitä, että siitä niin suuri vitsi on tehty eteenkin bujinkanin parissa, vaikka heiltäkin löytyy tosissaan niitä "ninjamiehiä jotka katoavat savuna ilmaan". ;)Esimerkkinä eräs saksalainen sali, jolta olen pari videota ladannut, joissa fiilistellään sanan "ninjutsu" alla, ja hakataan metallisilla miekoilla toisia ja pyöritään ukemeilla kimppuun. :D Jokainen opettaja ja sali omalla tavallaan tietenkin, mutta miksi Ashidan tyyli olisi niin paljon masaakin tyyliä huonompi?


    • se ashida...

      Ashida Kim ei ole mitään muuta kuin huijari ja kovasti ihmettelen, jos hänen paskajutsunsa on rantautunut Suomeenkin.

      Ladatkaa vaikka netistä jostain pdf:nä yksikin hänen kirjansa, niin näette, että koko homma on soopaa :D... Ashida Kimin kirjat on tehty läskeille amerikkalaisille, ja niissä sanotaan tyyliin jokaisessa, että "et tarvitse vuosien harjoittelua...itse asiassa jo lukaisemalla kirjan iskostuvat taidot mieleesi".

      • Aloittelija88

        Missä suomen kaupungissa ninjitsua harrastetaan/opetetaan ja miten ilmoittautuminen tapahtuu, jos edes lehdissä ei kerrota siitä?Voisiko joku kertoa,kiitos!


      • ninjailija
        Aloittelija88 kirjoitti:

        Missä suomen kaupungissa ninjitsua harrastetaan/opetetaan ja miten ilmoittautuminen tapahtuu, jos edes lehdissä ei kerrota siitä?Voisiko joku kertoa,kiitos!

        www.shinden.fi


      • aloittelija88
        ninjailija kirjoitti:

        www.shinden.fi

        Missä suomen kaupungissa ninjitsua harrastetaan/opetetaan ja miten ilmoittautuminen tapahtuu, jos edes lehdissä ei kerrota siitä?Voisiko joku kertoa,kiitos!


      • leikkininja
        aloittelija88 kirjoitti:

        Missä suomen kaupungissa ninjitsua harrastetaan/opetetaan ja miten ilmoittautuminen tapahtuu, jos edes lehdissä ei kerrota siitä?Voisiko joku kertoa,kiitos!

        Onhan toi älytöntä larppaajien sekoilua. Leikitään jotain ninjaa... Ihanko
        mustissa puvuissa ja heittotähdet. Savupommeja metsissä... leikkimistähän toi
        on. Joku vielä sekoilee jossain nakkikioskijonossa miekan kanssa ja yrittää
        repiä kaverilta lihaksia irti luista. Ei ninjan ninjaa ole koskaan nähtykään missään
        vapaaotteluissa. Tai kai ne tulisivat jos saisi ottaa samuraimiekan mukaan ja
        huidella sillä. Se tosin taitaa olla laitonta. Samoin kuin myrkyn valmistaminen
        johonkin nuoleen. Joku kilpanyrkkeilijä tiputtaisi sellaisen paviaanin yhdellä iskulla.
        Tosin löisi hiljaa ettei siltä vaan pääsisi tikkuniskat napsahtamaan poikki. Jos aikuisena
        aloittaa jonkin lajin, ei kehoa enää voi kehittää teräksiseksi. Ninjat ovat samurai-aikojen
        salamurhaajia, likaisen työn tekijöitä... Hullua toi ninjojen elokuvista kummunnut
        ihannointi länsimaissa. Hommassa ei ole tippaakaan järkeä, vain rahastuksen makua,
        vaikka kuinka nyrkkejä hakattaisi kiveen. Hommalla oli joskus muinoin ihan eri tarkoitukset
        ja harjoitusmenetelmät historiallisessa japanissa. Oli syy, miksi nyrkkejä kovetettiin.
        Nykyään siinä ei ole mitään pointtia. Sirkusta lähinnä. Mutta jotkut tykkää leikkiä...


      • näinköhän1
        leikkininja kirjoitti:

        Onhan toi älytöntä larppaajien sekoilua. Leikitään jotain ninjaa... Ihanko
        mustissa puvuissa ja heittotähdet. Savupommeja metsissä... leikkimistähän toi
        on. Joku vielä sekoilee jossain nakkikioskijonossa miekan kanssa ja yrittää
        repiä kaverilta lihaksia irti luista. Ei ninjan ninjaa ole koskaan nähtykään missään
        vapaaotteluissa. Tai kai ne tulisivat jos saisi ottaa samuraimiekan mukaan ja
        huidella sillä. Se tosin taitaa olla laitonta. Samoin kuin myrkyn valmistaminen
        johonkin nuoleen. Joku kilpanyrkkeilijä tiputtaisi sellaisen paviaanin yhdellä iskulla.
        Tosin löisi hiljaa ettei siltä vaan pääsisi tikkuniskat napsahtamaan poikki. Jos aikuisena
        aloittaa jonkin lajin, ei kehoa enää voi kehittää teräksiseksi. Ninjat ovat samurai-aikojen
        salamurhaajia, likaisen työn tekijöitä... Hullua toi ninjojen elokuvista kummunnut
        ihannointi länsimaissa. Hommassa ei ole tippaakaan järkeä, vain rahastuksen makua,
        vaikka kuinka nyrkkejä hakattaisi kiveen. Hommalla oli joskus muinoin ihan eri tarkoitukset
        ja harjoitusmenetelmät historiallisessa japanissa. Oli syy, miksi nyrkkejä kovetettiin.
        Nykyään siinä ei ole mitään pointtia. Sirkusta lähinnä. Mutta jotkut tykkää leikkiä...

        eikös jokainen saa harrastaa mitä haluu ^^ ? oli se kuinka leikkisää tahansa..voi olla mahdollista että kilpanyrkkeilijä tiputtaisi yhdellä iskulla "paviaanin" mutta ekana hänen on saata isku perille ennenkun näin voidaan todeta..sitä paitsi jos se alue ei ole mikään areena niin en uskoa että nyrkkeilijä edes saisi nyrkkiänsä perille hehe :D


      • jukkapalmu
        näinköhän1 kirjoitti:

        eikös jokainen saa harrastaa mitä haluu ^^ ? oli se kuinka leikkisää tahansa..voi olla mahdollista että kilpanyrkkeilijä tiputtaisi yhdellä iskulla "paviaanin" mutta ekana hänen on saata isku perille ennenkun näin voidaan todeta..sitä paitsi jos se alue ei ole mikään areena niin en uskoa että nyrkkeilijä edes saisi nyrkkiänsä perille hehe :D

        "areena" ... kadullako se tappelu sitten tapahtuisi. Poliisit paikalle raudoittamaan kahjon "ninjan".
        Nyrkkeilijä ei saisi iskua perille vai... kun ninja katoaisi pimeyteen, valmistaisi myrkkynuolen ja
        ampuisi nyrkkeilijän seuraavalla viikolla kun tämä odottaisi bussia päästäkseen töistä kotiin.
        Niinhän ne ninjat toimivat. Ne olivat salamurhaajia. Tässä yhteiskunnassa sellaisia ei tarvita. Kaikki suomessa esiintyvä ninjatouhu on ehdottomasti rahastusta tietämättömillä finninaamaisilla elokuvafriikeillä. Niin se vain on :) itkekää jos haluatte, mutta en ole väärässä.


      • voi olla
        jukkapalmu kirjoitti:

        "areena" ... kadullako se tappelu sitten tapahtuisi. Poliisit paikalle raudoittamaan kahjon "ninjan".
        Nyrkkeilijä ei saisi iskua perille vai... kun ninja katoaisi pimeyteen, valmistaisi myrkkynuolen ja
        ampuisi nyrkkeilijän seuraavalla viikolla kun tämä odottaisi bussia päästäkseen töistä kotiin.
        Niinhän ne ninjat toimivat. Ne olivat salamurhaajia. Tässä yhteiskunnassa sellaisia ei tarvita. Kaikki suomessa esiintyvä ninjatouhu on ehdottomasti rahastusta tietämättömillä finninaamaisilla elokuvafriikeillä. Niin se vain on :) itkekää jos haluatte, mutta en ole väärässä.

        mitä väärää on harrastaa sitä?


      • voi olla 2
        voi olla kirjoitti:

        mitä väärää on harrastaa sitä?

        sitä paitsi ei suomessa ole tapahtunut sen kaltaisia murhia vai olenko väärässä?


      • ninjer
        jukkapalmu kirjoitti:

        "areena" ... kadullako se tappelu sitten tapahtuisi. Poliisit paikalle raudoittamaan kahjon "ninjan".
        Nyrkkeilijä ei saisi iskua perille vai... kun ninja katoaisi pimeyteen, valmistaisi myrkkynuolen ja
        ampuisi nyrkkeilijän seuraavalla viikolla kun tämä odottaisi bussia päästäkseen töistä kotiin.
        Niinhän ne ninjat toimivat. Ne olivat salamurhaajia. Tässä yhteiskunnassa sellaisia ei tarvita. Kaikki suomessa esiintyvä ninjatouhu on ehdottomasti rahastusta tietämättömillä finninaamaisilla elokuvafriikeillä. Niin se vain on :) itkekää jos haluatte, mutta en ole väärässä.

        Ilmeisesti jukkapalmun kokemukset ninjoista ja ninjutsusta/ninposta ovat peräisin elokuvista.
        Kuinka väärässä sitä voikaan olla...


      • voi olla 3
        ninjer kirjoitti:

        Ilmeisesti jukkapalmun kokemukset ninjoista ja ninjutsusta/ninposta ovat peräisin elokuvista.
        Kuinka väärässä sitä voikaan olla...

        olen samaa mieltä ninjer


      • voi olla 4
        voi olla 3 kirjoitti:

        olen samaa mieltä ninjer

        eli vielä kerran jos joku tietäisi :).Missä suomen kaupungissa ninjitsua harrastetaan/opetetaan, ja miten ilmoittautuminen tapahtuu.ei edes lehdissä ei kerrota siitä?Voisiko joku kertoa,kiitos!


      • n
        voi olla 4 kirjoitti:

        eli vielä kerran jos joku tietäisi :).Missä suomen kaupungissa ninjitsua harrastetaan/opetetaan, ja miten ilmoittautuminen tapahtuu.ei edes lehdissä ei kerrota siitä?Voisiko joku kertoa,kiitos!

        Helsingissä voi harjoitella Genbukan Ninpoa
        http://www.genbukan.info/


      • voi olla4
        n kirjoitti:

        Helsingissä voi harjoitella Genbukan Ninpoa
        http://www.genbukan.info/

        Kiitoksia, mutta kun Helsinkiin on 400km niin harjoituksiin ei ole mahdollista päästä niin usein eli pitänee miettiä taas. X)


    • ninjutsu poju

      voi olla4 mee osoitteeseen shinden.fi nii sielt näät kaikki treeni paikat suomessa toivottavasti alotat tän upean lajin harrastamisen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe