Olen tekemässä mekkoa, kesäksi. Onko vuori välttämätön? jos ois puuvilla kangas. vai meneekö se ihan löllöksi/huonoksi että se on kuin "yöpaita"
Mekon valmistusta. auttakaa
2
526
Vastaukset
- siis
ettei tarvitse vuorta laittaa mekkoosi.
Käy tutustumassa vaatekauppojen valikoimiin ja ota niistä vinkkejä
Kesämekossa vuori jo tekee sen, ettei se ole enää mukava, hengittävä kesämekko.
Hanki hyvälaatuista kangasta, ostaessa huomioisin esim. ettei kangas rypisty helposti ja (riippuen väristä) ettei se ole hiukkasmangneetti, joka vetää jokaisen nukan ja eläimen karvan puoleensa, eikä näytä siistiltä hetken päästä.
Ehkä joutuu maksamaan kankaasta hiukan enemmän, mutta edut huomaa käytössä.
Oliko mitään hyötyä, mutta onnea ompelussa! - monenlaista
Mekkosi vuoritukseen vaikuttaa käyttämäsi puuvillakankaan laatu ja paksuus. Katso jo kaupassa näkyykö kankaasta läpi. Jos se ei ole läpinäkyvää, ei vuoria tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181