Olen tekemässä mekkoa, kesäksi. Onko vuori välttämätön? jos ois puuvilla kangas. vai meneekö se ihan löllöksi/huonoksi että se on kuin "yöpaita"
Vastaukset 2
- siis
ettei tarvitse vuorta laittaa mekkoosi.
Käy tutustumassa vaatekauppojen valikoimiin ja ota niistä vinkkejä
Kesämekossa vuori jo tekee sen, ettei se ole enää mukava, hengittävä kesämekko.
Hanki hyvälaatuista kangasta, ostaessa huomioisin esim. ettei kangas rypisty helposti ja (riippuen väristä) ettei se ole hiukkasmangneetti, joka vetää jokaisen nukan ja eläimen karvan puoleensa, eikä näytä siistiltä hetken päästä.
Ehkä joutuu maksamaan kankaasta hiukan enemmän, mutta edut huomaa käytössä.
Oliko mitään hyötyä, mutta onnea ompelussa! - monenlaista
Mekkosi vuoritukseen vaikuttaa käyttämäsi puuvillakankaan laatu ja paksuus. Katso jo kaupassa näkyykö kankaasta läpi. Jos se ei ole läpinäkyvää, ei vuoria tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l264842- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni39626Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 50454
- 30434
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 38426
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona29417- 37397