Eli suoraan asiaan: 13-15 vuotiaat pojat,oletteko seurustelleet kertaakaan ja haluaisitteko? Tack :D
Ja ikä perään. :>
13-15 v miespuoliset
9
1312
Vastaukset
- hihi,,,..
mä aloin ekan kerran seurustelee 10.v.nyt oon 14...ja oon varattu..;););)
- FlamingAngel91
pöh x) mä oon 14 w tyttö,ja en oo kertaakaan seurustellu.. :( Minua pidetään ihan mukavana,ulkonäkö ok 165 cm 47 kiloa rinnat 75A,piukka lähes pyykkilauta vatsa,vaaleahiuksinen,sinisilmäinen,kauniiksi kutsutaan.. :P mutta varmaan jokin on sitten kuitenkin vialla,kun pojat ei muuten vaivaudu mulle puhumaan kun "lainaamaan" terotinta että voi silmäillä rintavakoa ;
- mie vaan
no mie en oo seurustelli kertaakaa vaik oisin haluunnu...täytin eile 16...
- Baum
Menee vähän offiksi, mutta en viitsi tästä uuttakaan topiccia tehdä.
Miksi nykyään on sellainen käsitys, että ihmisessä on jotain vikana, jos hänellä ei jo 12-vuotiaana ole seurustelukumppania? Sen ikäinen on vielä lapsi. 15-vuotiaasta voisi ehkä jo "seurustelu"-sanaa alkaa käyttämään, mutta ei minulla ainakaan sen ikäisenä ollut mitään hinkua aloittaa suhdetta pojan kanssa, vaikka pari kertaa kysyttiinkin.
Aika usein olen myös törmännyt tilanteeseen, että seurustellaan vain siksi että se on "hienoa" ja aikuismaista. Suhde kestää noin pari viikkoa, jonka jälkeen etsitään uusi sulho.
En halua yleistää ja anteeksi jos joku tästä loukkaantui, mutta oli pakko päästä purkamaan ajatuksia :) - only-me
Baum kirjoitti:
Menee vähän offiksi, mutta en viitsi tästä uuttakaan topiccia tehdä.
Miksi nykyään on sellainen käsitys, että ihmisessä on jotain vikana, jos hänellä ei jo 12-vuotiaana ole seurustelukumppania? Sen ikäinen on vielä lapsi. 15-vuotiaasta voisi ehkä jo "seurustelu"-sanaa alkaa käyttämään, mutta ei minulla ainakaan sen ikäisenä ollut mitään hinkua aloittaa suhdetta pojan kanssa, vaikka pari kertaa kysyttiinkin.
Aika usein olen myös törmännyt tilanteeseen, että seurustellaan vain siksi että se on "hienoa" ja aikuismaista. Suhde kestää noin pari viikkoa, jonka jälkeen etsitään uusi sulho.
En halua yleistää ja anteeksi jos joku tästä loukkaantui, mutta oli pakko päästä purkamaan ajatuksia :)En ole itsekään vielä aikuinen, mutta olen silti samaa mieltä sun kanssa.
Mutta niin se vaan menee, yhä nuoremmat haluavat olla vanhempia. Joskus jopa näkee jollain polvenkorkuisella (ehkä 9-12-v.) tupakan suussa. Eipä erityisen kaunista. Ja leikkivätkö pikkutytöt enää poneilla? Eivät. He vertailevat meikkejä Itiksen H&M:ssä. Maailma muuttuu monessa muussakin asiassa, eikä sille voi mitään. Yritä sitten takoa niiden natiaisten päähän järkeä, ihan turhaa.
Yhä nuoremmat haluavat seurustella, yhä nuoremmat ovat "isoja". Lapset tuntuu menevän vaan vuosi vuodelta tyhmemmiksi, kun ne eivät tajua, että lapsuus on ihanaa, huoletonta aikaa ja että aikuisuutta kestää kyllästymiseen asti...
- JohnMcClane
No en varsinaisesti seurustellu oo, mut tosi lämmin suhde oli yhen tytön kaa... halailua, suutelua, y'know... -13v.
- only-me
Saatan olla väärässä, en kuitenkaan tunne sinua tai sitä tyttöä, mutta nyt ajattelen vain ääneen. Eihän seurustelu ala välttämättä aina siitä "AlaX olee? ?"-kysymyksestä. Joskus seurustelu on ihan sanatonta. Molemmat vaan tietää, että nyt sitä sitten styylataan.
- Tykkää seksistä
kyllä olen seurustellut
- Kake
Kerran olen seurustellut, mutta se oli sellaista että kumpikaan ei uskaltanut katsoa toisiaan silmiin ja kumpikaan ei uskaltanut puhua toiselle. Vanhetessa se menee vähän luontevammaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965