Olisiko tästä apua?
http://koti.mbnet.fi/alistus/yks/128_masentunut.mp3
:)
Apua masentuneille
3
482
Vastaukset
- masensi
ainakin minua. Kait ihmisillä on oikeus erilaisiin tunnetiloihin. Masennus = sairaus, Mutta Uskovaisena kristittynä katson, että Jumala on antanut sen minulle jotakin tarkoitusta varten! Oletan tehdäkseen minusta nöyremmän, lähimmäisen auttamisen, itsetutkistelun ja syvemmän kaipuun Turvautua Häneen ja Rukoilla enemmän ja toteutta Elämässäni Hänen Tahtoaan EI omaani Oletko siis sitä mieltä, että sokeat, kuurot, kehitysvammaiset, psykoosi tai lapsuudenaikaiset traumat ovat ihmisen itsensä aiheuttamia Eiköhän kaikilla ihmisen sairauksilla ole Jokin tarkoitus, sillä muutoinhan me kaikki pystyisimme Rukouksen Voimalla parantamaan Kaikki maailman Ihmiset! Rukous voisi siten poistaa sodat, nälänhädät, maanjäristykset yms. luonnonkatastrofit MAAILMAHAN olisi silloin jo PARATIISI Kiitos kuitenkin !
- tarkoitus
mukamas kaikilla ihmisen siarauksilla on? Älä nyt hyvä ihminen puhu paskaa!
- ymmärrä mutta
tarkoitus kirjoitti:
mukamas kaikilla ihmisen siarauksilla on? Älä nyt hyvä ihminen puhu paskaa!
ihminen on ihmiselle pahin olento täl maapallolla ja siksi minä ainakin ja vain minä otan sairauteni "opetuksena" Ei mun järki myöskään ymmärrä miksi sairauksia on mut Jumala tietää Kukahan ihminen on kiittänyt Jumalaa jos on TERVEYS tallella? Älkää tehkö täst mitään Jumalan pilkkaprovoa en sitä tarkoittanut! Hyvää Elämää Sulle joka sanoit mun puhuvan paskaa. Olenkin Yx PASKA mut jokaisel oikeus mielipiteeseen Sovitaanko niin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406