Kiinalaisten viat?

Kapa..

Kertokaas asiantuntijat yleisimmät viat noin tonnin skoottereissa ja missä vaiheessa ne tulee yleensä ilmi?
Onko kiinalaisissa reilummin vikoja verrattuna niin kutsuttuihin merkki skoottereihin?
Yleisimmät varaosat mitä tarvitaan ja onko yleensä niitä helppo saada.
Onko Suomeen tuotu sellasta merkkiä jota ei saa huoltoon eikä varaosia.
Tämä kysymys sarja on vain asiantuntijoille.Kiitos!

8

2607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.

saamaton joka ei viitsi lukaista muita kuin itselleen vastatut :(

• Kapa..

Täällä näköjään käsitellään enmmänkin skootterien virityksiä kuin varsinaisia vikoja.
        Joten ajattelin kysyä asiaa sellasilta jotka todellakin tietävät näistä vioista.

• mulla
        Kapa.. kirjoitti:

Täällä näköjään käsitellään enmmänkin skootterien virityksiä kuin varsinaisia vikoja.
        Joten ajattelin kysyä asiaa sellasilta jotka todellakin tietävät näistä vioista.

Aina bensa loppu.

• 4-tahtinen
        Kapa.. kirjoitti:

No jospa niitä vikoja ei sitten olekkaan, kun ei kukaan osaa vastata.

• Pazi

Mulla on reilut 11000 Km ajettu Sanili Forte ollut uudesta asti.
      Mittarin vaijeri ja jarru letkut meni poikki vajaassa 1000km oli väärin asennettu.
      Takuusta tuli uudet ja asensin itse.
      7500Km kohdalla meni variaattorin hihna poikki ja särki etu varin.
      Tuo oli tosin oma vika kun tiesin hihnan olevan vaihto tarpeessa ja penkin alla odotteli uusi asennusta.
      10 000km kohdalla vaihdoin 80cc sylinterisarjan
      vanhan sylinterin vois myydä vaikka uutena ja mäntä oli vielä täydessä iskussa. Kannattaa huolehtia että koneessa on laadukkaat öljyt.
      Nyt tilasin viime perjantaina osia maahan tuojalta
      oli tiistaina postissa. Pitäs nyt vaihtaa eteen jarru palat varin hihna/rullat normaaleita kulutus osia.
      Matka jatkuu....

• suuria vikoja

... ole ollut. Mitä nyt jonkin polttimon olen joutunut vaihtamaan, sähköstartin rasvasin, etupyörän laakerijutskan öljysin, ilmaa takarenkaaseen laitoin...nämä kolme viimeistä oma-aloitteisesti, joten ei voi luokitella viaksi. No eipä tule kyllä mieleen muuta. Fude ajettu 5000 km ja pörrää kuin uusi vieläkin.

• zoneanti

Mulla meni akku tyhjäksi ja kun poljin sitä käyntiin, niin poljin lopetti toimintanasa viikon kuluttua, oli kulunut urat pois akselista.
        Talvella bensakorkin ympäristön kate meni säröille.

• Zoukkikuski
        zoneanti kirjoitti:

Mulla meni akku tyhjäksi ja kun poljin sitä käyntiin, niin poljin lopetti toimintanasa viikon kuluttua, oli kulunut urat pois akselista.
        Talvella bensakorkin ympäristön kate meni säröille.

2.000 km ja mittarinvaijeri poikki. Aina lähtee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe