Vanhemmista naisista?

Minkälaisia kokemuksia teillä on?

Nyt itseläni olisi mahdollisuus 41v. naiseen joka on ilmoittanut halukkuudestaan.

Ovatko parempia, kuin nuoremmat?

Taidan kokeilla kuitenkin tätä kokemusta.....

Kertokaa kokemuksia... Pitäiskö ottaa jotain huomioon.

12

3450

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjalskdja

eihän tuo ole vanha..nainen parhaasa iässä..ja kiimainen varmaan myös..tuo on naisen kiimaisinta aikaa..

nuoret likat on innostuneita mutta tuonikäiseltä saat seksiä isoilla kirjaimilla...

• vanhaa ämmää

41-vuotias ei ole nuori, lähempänä vanhaa. No, jos ryppyinen, rupsahtanut, löysä, raskausarvin peitetty keho on sinusta kaunista katseltavaa niin voithan kokeilla, jos uskallat. Itse en vällyjeni väliin huolisi enää tuon ikäistä, katkeroutunutta vanhaa kääkkää.Eivät edes huolehdi ulkonäöstään keski-ikäiset akat.

• Mr. R
        vanhaa ämmää kirjoitti:

41-vuotias ei ole nuori, lähempänä vanhaa. No, jos ryppyinen, rupsahtanut, löysä, raskausarvin peitetty keho on sinusta kaunista katseltavaa niin voithan kokeilla, jos uskallat. Itse en vällyjeni väliin huolisi enää tuon ikäistä, katkeroutunutta vanhaa kääkkää.Eivät edes huolehdi ulkonäöstään keski-ikäiset akat.

Tottahan toki sitä kokeilla saa. Tuskin tätä keskustelua olisi aloitettu jos kuvaus: "ryppyinen, rupsahtanut, löysä, raskausarvin peitetty keho" sopisi kyseiseen daamiin.

• Mr. R kirjoitti:

Tottahan toki sitä kokeilla saa. Tuskin tätä keskustelua olisi aloitettu jos kuvaus: "ryppyinen, rupsahtanut, löysä, raskausarvin peitetty keho" sopisi kyseiseen daamiin.

Kuka sanoi, että nainen on ryppyinen ja lihava jne....

Lähinnä nyt ajattelen, että "kypsyneempi" nainensaattaisi olla määrätietoisempi ja haluaa todella miellyttä myös miestä. Eikä vain odottele omaa orgasmiaan selällään.

Kertokaan kokemuksianne "vanhemmista" naisista.

• hyi mikä otus
        vanhaa ämmää kirjoitti:

Kaikkea sitä kuulee. Tunnen runsaasti tuon ikäisiä ja vanhempia tiukkoja ja hyvännäköisiä naisia, jotka todella hakkaavat nuoret, ei katkeroituneet(=pöljät)kakarat mennen tullen. Mut varmaan sun on käytettävä niitä pentuja, kun et uskalla itseäsi tosi naiselle tarjota. Ei niille nimittäin kaikki kelpaa.

• heh heh
        hyi mikä otus kirjoitti:

Kaikkea sitä kuulee. Tunnen runsaasti tuon ikäisiä ja vanhempia tiukkoja ja hyvännäköisiä naisia, jotka todella hakkaavat nuoret, ei katkeroituneet(=pöljät)kakarat mennen tullen. Mut varmaan sun on käytettävä niitä pentuja, kun et uskalla itseäsi tosi naiselle tarjota. Ei niille nimittäin kaikki kelpaa.

"Hyi mikä otus" näyttää olevan kovasti katkeroitunut. Olet ruma, lihava pikkupoika joka ei kelpaa kauniille, älykkäille ja timmeille nuorille naisille? No ei ihme että lähdit etsimään itsellesi uutta äitiä. :)

• parempia

kuin nuo juuri kukkaan puhjenneet tyttöset. Ei tarvitse joka temppua ja liikettä opettaa, päin vastoin, voi saada uusia upeita kokemuksia. Kypsä nainen osaa ja taitaa. Mitä itse olen sellaisia nuoria kokeilumielessä nusaissut, niin he ovat olleet pelkkiä nopeita kierroskoneita. Ei siitä mitään nauti, jos nainen alla hytkyy kuin Durecell-pupu. Kyllähän siinä lastin saa heitetyksi, muttei mitään muuta. Se on se iän tuoma kokemus, nääs.....

• kokemuta on

Eivät nuo nuoret miehetkään kovin upeita seksikumppaneita ole, nykyään katselen itse vain vanhwempia. Ei todellakaan kiinnosta olla pelkästään jyystettävänä, ETTE OSAA MITÄÄN. Ei ihme jos nainen "vain makaa orgasmiaan odotellen" kun teillä ei ole mitään hajua miten naista tulee käsitellä. Heppi tanaan, pari survaisua ja se on siinä. Vau, todella upeaa.

T: Ei enää koskaan nuorta miestä, yök

• AROSUSI-09

Sanotaan asia nyt vaikka näin ovelasti.Menehän nyt jo sen naikkosen tykö?

• Ne tiedä onko minulla ollut huono tuuri, kun kumpikin yli nelikymppinen yhden yön juttu mitä minulla on ollut, ovat olleet aika heikkoja esityksiä.

Suuseksi ym. esileikit on ohitettu kokonaan. Tylsää panemista kuiviltaan, ei kivaa.

• hyi helvetti!

Oikein pahaa tekee kun ajattelee tuollaista. Mikä normaali mies saa seisokin vanhasta naisesta kun jokainen TERVE mies katselee nuorempia. Itse en voisi kuvitellakaan makaavani äitini ikäisen vanhan ämmän kanssa. Elätte fantasiamaailmoissa mutta älkää luulko että voisitte niitä fantasioitas toteuttaa. Suomessa ei ole kauniita, siistejä ja hyväkuntoisia keski-ikäisiä naisia. Käyttekö koskaan ulkona? Lähes kaikilla lyhyt tukka/permanentti, hieman ylipainoa, rumat kasvot ja kamalat vaatteet.

• N1970
        hyi helvetti! kirjoitti:

Oikein pahaa tekee kun ajattelee tuollaista. Mikä normaali mies saa seisokin vanhasta naisesta kun jokainen TERVE mies katselee nuorempia. Itse en voisi kuvitellakaan makaavani äitini ikäisen vanhan ämmän kanssa. Elätte fantasiamaailmoissa mutta älkää luulko että voisitte niitä fantasioitas toteuttaa. Suomessa ei ole kauniita, siistejä ja hyväkuntoisia keski-ikäisiä naisia. Käyttekö koskaan ulkona? Lähes kaikilla lyhyt tukka/permanentti, hieman ylipainoa, rumat kasvot ja kamalat vaatteet.

"Lähes kaikilla lyhyt tukka/permanentti, hieman ylipainoa, rumat kasvot ja kamalat vaatteet."

Miten sinä sitten erotat massasta ne vanhemmat naiset, joilla edelleen on kauniit hiukset, ovat trimmikunnossa, iho on edelleen sileä ja kasvot ovat kuin 10 vuotta nuoremmalla? Todennäköisesti sinä ajattelet, että tuossapa on mukavan näköinen nuori nainen, joka vieläpä on oikein naisellisella tavalla seksikäs. Ei minulla ainakaan ole mitään vuosikertamerkintää puserossani. Kieltämättä olen erittäin ylpeä siitä, että olen paljon paremman näköinen kuin 99% ikäluokastani. Ei noista 10 vuotta nuoremmista tytöistäkään montaa parempaa löydy. Ovathan ne nuoret ihan kauniita, mutta epäkypsiä kaikin puolin. Sellainen olin itsekin aikanaan, mutta onneksi vuosien myötä kauneus ei hävinnyt vaikka kypsyyttä tuli lisää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      77
      788
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      144
      760
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      666
    4. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      654
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      653
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      634
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      587
    8. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      521
    9. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      27
      511
    10. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      506
    11. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      503
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      466
    13. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      402
      452
    14. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      436
    15. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      76
      431
    16. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    17. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      394
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      36
      392
    19. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      3
      390
    20. Mikä on toinen nimesi?

😊
      Ikävä
      28
      384
    Aihe