Minkälaisia kokemuksia teillä on?
Nyt itseläni olisi mahdollisuus 41v. naiseen joka on ilmoittanut halukkuudestaan.
Ovatko parempia, kuin nuoremmat?
Taidan kokeilla kuitenkin tätä kokemusta.....
Kertokaa kokemuksia... Pitäiskö ottaa jotain huomioon.
Vanhemmista naisista?
12
3395
Vastaukset
- kdjalskdja
eihän tuo ole vanha..nainen parhaasa iässä..ja kiimainen varmaan myös..tuo on naisen kiimaisinta aikaa..
nuoret likat on innostuneita mutta tuonikäiseltä saat seksiä isoilla kirjaimilla...- vanhaa ämmää
41-vuotias ei ole nuori, lähempänä vanhaa. No, jos ryppyinen, rupsahtanut, löysä, raskausarvin peitetty keho on sinusta kaunista katseltavaa niin voithan kokeilla, jos uskallat. Itse en vällyjeni väliin huolisi enää tuon ikäistä, katkeroutunutta vanhaa kääkkää.Eivät edes huolehdi ulkonäöstään keski-ikäiset akat.
- Mr. R
vanhaa ämmää kirjoitti:
41-vuotias ei ole nuori, lähempänä vanhaa. No, jos ryppyinen, rupsahtanut, löysä, raskausarvin peitetty keho on sinusta kaunista katseltavaa niin voithan kokeilla, jos uskallat. Itse en vällyjeni väliin huolisi enää tuon ikäistä, katkeroutunutta vanhaa kääkkää.Eivät edes huolehdi ulkonäöstään keski-ikäiset akat.
Tottahan toki sitä kokeilla saa. Tuskin tätä keskustelua olisi aloitettu jos kuvaus: "ryppyinen, rupsahtanut, löysä, raskausarvin peitetty keho" sopisi kyseiseen daamiin.
Mr. R kirjoitti:
Tottahan toki sitä kokeilla saa. Tuskin tätä keskustelua olisi aloitettu jos kuvaus: "ryppyinen, rupsahtanut, löysä, raskausarvin peitetty keho" sopisi kyseiseen daamiin.
Kuka sanoi, että nainen on ryppyinen ja lihava jne....
Lähinnä nyt ajattelen, että "kypsyneempi" nainensaattaisi olla määrätietoisempi ja haluaa todella miellyttä myös miestä. Eikä vain odottele omaa orgasmiaan selällään.
Kertokaan kokemuksianne "vanhemmista" naisista.- hyi mikä otus
vanhaa ämmää kirjoitti:
Kaikkea sitä kuulee. Tunnen runsaasti tuon ikäisiä ja vanhempia tiukkoja ja hyvännäköisiä naisia, jotka todella hakkaavat nuoret, ei katkeroituneet(=pöljät)kakarat mennen tullen. Mut varmaan sun on käytettävä niitä pentuja, kun et uskalla itseäsi tosi naiselle tarjota. Ei niille nimittäin kaikki kelpaa.
- heh heh
hyi mikä otus kirjoitti:
Kaikkea sitä kuulee. Tunnen runsaasti tuon ikäisiä ja vanhempia tiukkoja ja hyvännäköisiä naisia, jotka todella hakkaavat nuoret, ei katkeroituneet(=pöljät)kakarat mennen tullen. Mut varmaan sun on käytettävä niitä pentuja, kun et uskalla itseäsi tosi naiselle tarjota. Ei niille nimittäin kaikki kelpaa.
"Hyi mikä otus" näyttää olevan kovasti katkeroitunut. Olet ruma, lihava pikkupoika joka ei kelpaa kauniille, älykkäille ja timmeille nuorille naisille? No ei ihme että lähdit etsimään itsellesi uutta äitiä. :)
- parempia
kuin nuo juuri kukkaan puhjenneet tyttöset. Ei tarvitse joka temppua ja liikettä opettaa, päin vastoin, voi saada uusia upeita kokemuksia. Kypsä nainen osaa ja taitaa. Mitä itse olen sellaisia nuoria kokeilumielessä nusaissut, niin he ovat olleet pelkkiä nopeita kierroskoneita. Ei siitä mitään nauti, jos nainen alla hytkyy kuin Durecell-pupu. Kyllähän siinä lastin saa heitetyksi, muttei mitään muuta. Se on se iän tuoma kokemus, nääs.....
- kokemuta on
Eivät nuo nuoret miehetkään kovin upeita seksikumppaneita ole, nykyään katselen itse vain vanhwempia. Ei todellakaan kiinnosta olla pelkästään jyystettävänä, ETTE OSAA MITÄÄN. Ei ihme jos nainen "vain makaa orgasmiaan odotellen" kun teillä ei ole mitään hajua miten naista tulee käsitellä. Heppi tanaan, pari survaisua ja se on siinä. Vau, todella upeaa.
T: Ei enää koskaan nuorta miestä, yök
- AROSUSI-09
Sanotaan asia nyt vaikka näin ovelasti.Menehän nyt jo sen naikkosen tykö?
Ne tiedä onko minulla ollut huono tuuri, kun kumpikin yli nelikymppinen yhden yön juttu mitä minulla on ollut, ovat olleet aika heikkoja esityksiä.
Suuseksi ym. esileikit on ohitettu kokonaan. Tylsää panemista kuiviltaan, ei kivaa.- hyi helvetti!
Oikein pahaa tekee kun ajattelee tuollaista. Mikä normaali mies saa seisokin vanhasta naisesta kun jokainen TERVE mies katselee nuorempia. Itse en voisi kuvitellakaan makaavani äitini ikäisen vanhan ämmän kanssa. Elätte fantasiamaailmoissa mutta älkää luulko että voisitte niitä fantasioitas toteuttaa. Suomessa ei ole kauniita, siistejä ja hyväkuntoisia keski-ikäisiä naisia. Käyttekö koskaan ulkona? Lähes kaikilla lyhyt tukka/permanentti, hieman ylipainoa, rumat kasvot ja kamalat vaatteet.
- N1970
hyi helvetti! kirjoitti:
Oikein pahaa tekee kun ajattelee tuollaista. Mikä normaali mies saa seisokin vanhasta naisesta kun jokainen TERVE mies katselee nuorempia. Itse en voisi kuvitellakaan makaavani äitini ikäisen vanhan ämmän kanssa. Elätte fantasiamaailmoissa mutta älkää luulko että voisitte niitä fantasioitas toteuttaa. Suomessa ei ole kauniita, siistejä ja hyväkuntoisia keski-ikäisiä naisia. Käyttekö koskaan ulkona? Lähes kaikilla lyhyt tukka/permanentti, hieman ylipainoa, rumat kasvot ja kamalat vaatteet.
"Lähes kaikilla lyhyt tukka/permanentti, hieman ylipainoa, rumat kasvot ja kamalat vaatteet."
Miten sinä sitten erotat massasta ne vanhemmat naiset, joilla edelleen on kauniit hiukset, ovat trimmikunnossa, iho on edelleen sileä ja kasvot ovat kuin 10 vuotta nuoremmalla? Todennäköisesti sinä ajattelet, että tuossapa on mukavan näköinen nuori nainen, joka vieläpä on oikein naisellisella tavalla seksikäs. Ei minulla ainakaan ole mitään vuosikertamerkintää puserossani. Kieltämättä olen erittäin ylpeä siitä, että olen paljon paremman näköinen kuin 99% ikäluokastani. Ei noista 10 vuotta nuoremmista tytöistäkään montaa parempaa löydy. Ovathan ne nuoret ihan kauniita, mutta epäkypsiä kaikin puolin. Sellainen olin itsekin aikanaan, mutta onneksi vuosien myötä kauneus ei hävinnyt vaikka kypsyyttä tuli lisää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1392747SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3211857Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131549En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351458Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411257- 501006
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33984+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais275982It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9896Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38885