Eli minulla koira joka tuli minulla viikko sitten, se oli aikasemmassa paikassa kolme viikkoa eli oli pääsiäisenä haettu pois vanhan mummon luota.
Epäilen että koira on tiine koska pullea, tisseistä tulee maitoa ja on rauhallinen.
Kävimme ultrassa jossa lääkäri sanoi että pentuja ei näy tai on kaksi piilossa tai valeraskaus.
Kyseessä on kuitenkin 6v ensisynnyttäjä jolla ei ole ikinä ollut valeraskausksia.
Ja koira on ollut vapaana.
Kysymys kuulukin onko kenelläkään kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta?
Mielipiteitä onko tiine?
Lämpöä olen seurannut pari päivää ja on 38,0-38,5 välillä, Koira hengittää nopeasti ja tärisee välillä.
koiran tiineydestä
mielipiteitä..
2
201
Vastaukset
- hieman erilailla
kysyt tässä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001523&posting=22000000016470187 - pentukuumetta
kertokaa nyt te viisaammat voiko sitä jotenkin koiran käytöksestä havaita että se olisi tiineenä,kun me olemme oikein yrittäneet niitä pentuja saada tuolle meidän tytölle, pojan kyläilystä on nyt reilu viisi viikkoa aikaa, mutta en minä ainakaan osaa tulkita onko mitään tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750