minkälaista kiveä olette laittaneet kukkamaan reunoille? jos laittais vaikka pari kerrosta, voiko jättää muuraamatta, kun aattelin ,että talvi kuitenkin tekee halkeamia.
kukkamaahan
3
638
Vastaukset
- pms68
ja jos tippuvat roudan takia niin nehän voi nostaa paikalleen takaisin. Ei noin matalaa kannata alkaa muuraamaankaan. Jos kivet seulanpäitä niin voi olla aikamoinen väsääminen että ovat paikallaan nätisti, kulmikkaammat pysyvät jo paljon paremmin. Nuo seulanpäätkin pysyy kun teet reunan hieman vinoksi jolloin ylempi kerros on tavallaan sisemmällä penkissä, vinon ei tarvitse olla iso.
- nannuliini
niin aattelin et olisko vaikka ihan tavallinen tiili kivannäköinen. jos sitä laittais pari kerrosta. ja on kai niitä oikein tähän tarkotukseen tarkoitettuja reunakiviä. mistähän sais edullisesti?
- pms68
nannuliini kirjoitti:
niin aattelin et olisko vaikka ihan tavallinen tiili kivannäköinen. jos sitä laittais pari kerrosta. ja on kai niitä oikein tähän tarkotukseen tarkoitettuja reunakiviä. mistähän sais edullisesti?
tiilen on oltava poltettu jotta kestää talven murtumatta pihalal siis silloin se ei ime vettä ja halkea/murene..
Reunakiviä toki on joka lähtöön ja jos parista kerroksesta on kyse kukkapenkissä niin hinta ei suureksi tule. Kannattaa silti tingata ja vertailla hintaa sen jälkeen. Pihalaatoissakin on sellaisia tiiliä muistuttavia joista saa kauniin reunuksen ladottua. Perustusta tms noin matala ei vaadi vaan voi latoa suoraan maahankin, hyvän halutessaan laittaa hiekkaa alle jotta saa tasattua maan suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512