Tilasin uuden Farkku corollan ja nyt pitäisi löytää siihen istuinsuojat suht koht edullisesti.Kukahan mahtaa valmistaa siihen sopivia malleja.Ilmeisesti ihan kaikki yleismallit ei sovi näihin uusiin autoihin turvatyynyjen takia.
Mistä istuinpäällisiä
8
5064
Vastaukset
- Automiekkonen
http://www.tammer-suoja.fi
http://www.wally.fi
Hinta kunnon suojilla on kylläkin materiaalista riippuen siellä 250-400 euroa. Nämä ns. yleissuojat on tietysti halpoja, mutta ne on sitten ihan toinen juttu. - Eipä mulla vaan...
Miksi peittää uuden auton hienot istuimet joillain istuinsuojilla? Eikö kannata nauttia alkuperäisistä verhoiluista, kun auto on muutenkin uusi, ja peittää ne suojilla vasta sitten, kun auto alkaa olla muutenkin enemmän tai vähemmän nuhjaantuneessa kunnossa?
Eivät ne suojien alta paljastuvat uudenveroiset (?) verhoilut vanhan auton arvoa kuitenkaan nosta.
Jos itse valitsen autooni paremman varustetason siksi, että saan sen mukana plyyshiverhoilun, en tasan tarkkaan käy sitä millään loimilla peittelemään. Alkuperäinen verhoilu kestää taaatusti sen ajan, minkä kyseistä autoa pidän.- VERSOILIJA
onhan se ihan ymmärrettävää jos ajat autolla paljon esim. likaiset ja öljyiset haalarit tai vastaavat päällä, niin ymmärrän hyvin.
Mutta en niitä jotka laittaa istuinsuojat sen takia ettei penkit "kulu" ...
Aika naurettavaa mun mielestä :)
- GAMI
Gami tekee siistejä istuinsuojia.Puh:06-4885001
- työtä
tekevät ja saa heiltä vahaankin kalustoon suojat, esimerkiksi 70-luvun Corollaan sen ajan henkeen sopivalla tiikerikuviolla.
- aloittaja
työtä kirjoitti:
tekevät ja saa heiltä vahaankin kalustoon suojat, esimerkiksi 70-luvun Corollaan sen ajan henkeen sopivalla tiikerikuviolla.
Eli onko kyseisellä firmalla nettisivuja?.Helpottaisi valintaa kun näkisi värimalleja ja hintoja.
- nettisivuja
aloittaja kirjoitti:
Eli onko kyseisellä firmalla nettisivuja?.Helpottaisi valintaa kun näkisi värimalleja ja hintoja.
tuolla firmalla olevan, kotikunta on Kortesjärvi ja Puh:06-4885001.
- sivuturvatyynyt!
Sivuturvatyynyjen toiminnan varmistamiseksi suojaverhoilujen tulisi olla valmistajan hyväksymät! (ovat etuistuimen selkänojan ulkoreunassa, molemmissa istuimissa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756