kokemuksia? onko ollu hyvää tai pahaa? ja varsinki jos on löytyny rintasyöpää, ni millainen patti oli? liikkuiko? oliko pinnassa vai syvemmällä? kipeä? täällä ollaan hieman paniikissa....Sanoiko lääkäri heti epäilyksensä syövästä? ja tuleeko nopeasti vastaukset postissa?
mso
3
534
Vastaukset
- jemmiina
minulla todettiin rintasyöpä. Löysin patin itse, näkyi mammografiassa, varmistettiin ultralla, lääkäri otti ohutneulanäytteen samantein ja laittoi minut leikkusjonoon joten olin leikkauspöydällä jo viikkoa myöhemmin. Sairasloma 7 kk. Hoitoina leikkauksen lisäksi sädehoito ja nyt viiden vuoden lääkitys ( ei solumyrkkyjä ).
Nyt toukokuussa 1-vuotis tarkastus ja "terveen paperit".
Jos haluat keskustella asiasta enemmän käy nappaamassa sähköpostiosoitteeni.- ällistelijä
Miten ihmeessä sait seitsemän kuukauden sairasloman???? Minulle annettiin vain muutama viikko!
- jemmiina
ällistelijä kirjoitti:
Miten ihmeessä sait seitsemän kuukauden sairasloman???? Minulle annettiin vain muutama viikko!
KUn on leikattu rintasyöpä, niin johan pelkän leikkauksen jälkeen sairasloma on useita viikkoja! Sädehoitoa ei voi antaa ennenkuin haavat ovat parantuneet ( eli sekä kasvaimen poistohaava rinnasta että imusolmukkeet kainalosta ), yleensä 8 - 10 vkoa.
Sädehoitoon menin vasta kolmen kuukauden kuluttua leikkauksesta. Sädehoitoa sain kuusi viikkoa ( ja ajoin Pikoon useita satoja kilometrejä päivittäin, joten en voinut käydä samaan aikaan töissä ).
Sädehoidon sivuvaikutusten takia lääkäri antoi vielä kuukauden sairasloman.
Kaiken kaikkiaan olin 7 kk sairaslomalla.
nappaapa e-mail osoite jos haluat "jutella".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050