hei!kysäsen et onko muilla selkäranka reumaa sairastavilla sellasta kipua rinta lastan keskellä et ku ei uskalla aivastaa ku on meinaan nyy flunssa ja tekee kipeetä aivastaa,tuntuu et koko rinta repeää....oon nyy syöny Salazopyriniä 4vuotta 4 tapua päivässä ku oireet alko ristiselästä,nyt ala selkä on rauhoittunu kipu ai juuri ole mut nyt on ylä kroppa.tiiä sitä meneekö pään kautta sairaus ohi?mut oisko jollain neuvoa toho rintalasta kipuun et mites sais helpotettua joku venytys jekku tai pitääkö juosta seinää päin rinta edellä heh heh?
auttakaa
3
875
Vastaukset
- PellePeloton
...taudinkuvaan kuuluu. Eikä se tauti "pään kautta pois mene, eikä muutenkaan. Rauhoittua voi kyllä ja pitää jopa välivuosia. En mitään erikoiskonstia tiedä. Hengiysharjoittelua vaan ja voimistelua, sen minkä sietää.
"aika aikaansa kutakin", sano pässi, kun päätä leikattiin. - ....
kylmää kannattaa laittaa ja kuten edellinen totesi niin hengitysharjoituksia (etenki sillo tärkeitä ku on tulehdus päällä..korjaa jos oon vääräs..). kortisonia jos ei muu auta. toivotaan et rauhoittuu.. s-reuma just siit ikävä ku hyppii pitkin rankaa ja muutenkin kroppaa.. jaksamisia!!!!
- rintalasta jumissa
oon 22v ja s-reuma ollut n.7-8 vuotta. Salazopyriinia oon syöny n. 3vuotta. Suunnilleen vuos lääkityksen alun jälkeen, kipeytyi rintalasta ja sattui juuri esim. aivastaminen jne.
Yön jälkeen oli rintalasta aina "jumissa". Kun nostin kädet ylös ja taivutin selkää taaksepäin, niin rintalastassa kuului ja tuntui melko voimakas pamaus, jonka jälkeen "jumi" väheni.
Nyt olen yrittänyt venyttää rintalihaksia, varsinkin salikäynnin jälkeen olen venytellyt kireytyviä rintalihaksia. Myös iso jumppapallo on ollut oiva väline - makaa pallon päällä selälleen ja venytä rauhassa..
Enää ei rintalastani ole juurikaan kipeytynyt ja todella harvoin täytyy tuota poksautustakaan tehdä.
Onko kyseessä sitten sama homma kuin Sinulla, niin varma en ole - niinkuin missään reumaan liittyvässä ei voi olla varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328