niinkin ihanaa kuin söpöistä tytöistä ja räytymisestä puhuminen on, haluisin kuulla välillä jostain muusta!
mikä oli mukavin asia, mitä sulle tänään tapahtui?
kivoja asioita? gallup
9
806
Vastaukset
- gila
tänään hyvän ystäväni, joka oli käymässä Helsingissä. Naurettiin kuin pikkutytöt - ja juteltiin vakaviakin.
- ...ne sun saapppaas
Se oli hurjan kiva juttu
- mmä
Vaikea sanoa, mikä niistä oli kivoin, mutta se, ehkä, kun halasin hyvää ystävää hyvästiksi, mutta tiedän, että hän tulee takaisin, ja se, kun kuuntelimme yhdessä upeaa espanjalaista kitaransoittoa, vaivuin ihanaan valveuneen.
- ...niin ihana
...kun täällä on huumorintajuisia lukijoita ja kommentoijia.
Tänään on muutenkin ollut ihan kiva päivä: monta keskustelua on tullut käytyä ja erinäisiä asioita selvitettyä ja naurettua työkevereitten ksnssa etc. Elämä on aika kivaa noin kokonaisuutenakin ottaen. Tällä hetkellä. Minusta.- vain
Se että Lordi pääsi lauantain finaaliin! :D
eiku eilen oli liikuttavan mukava juttu,kun broidi kertoi kihlaavansa tyttönsä:D
Hehkutan jo pääseväni häihin ja järjestämään polttareita ja ja...iik,tiiän meen asioiden edelle,mutku se on niin sulonen pari:)
Sit ne kuiteskin pysyy nykytrendissä eli avoliitossa eikä me ikuna naimisiin...
Yritän kovasti olla stressisysteri,äsh...etten ois.- adalmiina
No tänään ei oo kerinny viä oikeen mitään kivaa tapahtumaan mutta jos tää lasketaan niin eilen olin äidin luona ja pitkästä aikaa keskustelimmme kaikenlaisista asioista joita hänen sekä minun elämässäni on meneillään.Söimme,puhelimme,siivoskelimme,puhelimme ja illan päätteeksi nautimme jäätelöt Salkkareita katsellen:)Oli hienoa kuulla että olen oikeastaan ainut ihminen jolle äitini niitä asioita on kertonut.Ehkä äitini ei sittenkään enää pidä minua hänen "pienenä vauvanaan":D
- nokon
Se oli mukavinta, kun eräs asiakas sanoi suoraan, että mun kanssa on todella kiva asioida ja että tykkää tulla aina mun luo. Voih, kun kotonakin joskus kuulisi tuollaista.
- keijunen
tänän päivän ihanimmat asiat top5)
1.suomi voitti pronssia
2.söin hyvää ruokaa
3.kävin ystäväni luona kaffella
4.pitkä ahdistus lievitti hetken ja
5.rakkaimpani ilmotti ettei suhteemme tällä hetkellä toimisi, mutta sanoi ajan kulua ja rakastavansa minua aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483