kivoja asioita? gallup

aelita

niinkin ihanaa kuin söpöistä tytöistä ja räytymisestä puhuminen on, haluisin kuulla välillä jostain muusta!

mikä oli mukavin asia, mitä sulle tänään tapahtui?

9

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gila

tänään hyvän ystäväni, joka oli käymässä Helsingissä. Naurettiin kuin pikkutytöt - ja juteltiin vakaviakin.

• ...ne sun saapppaas

Se oli hurjan kiva juttu

• mmä

Vaikea sanoa, mikä niistä oli kivoin, mutta se, ehkä, kun halasin hyvää ystävää hyvästiksi, mutta tiedän, että hän tulee takaisin, ja se, kun kuuntelimme yhdessä upeaa espanjalaista kitaransoittoa, vaivuin ihanaan valveuneen.

• ...niin ihana

...kun täällä on huumorintajuisia lukijoita ja kommentoijia.
      Tänään on muutenkin ollut ihan kiva päivä: monta keskustelua on tullut käytyä ja erinäisiä asioita selvitettyä ja naurettua työkevereitten ksnssa etc. Elämä on aika kivaa noin kokonaisuutenakin ottaen. Tällä hetkellä. Minusta.

• vain

Se että Lordi pääsi lauantain finaaliin! :D

• eiku eilen oli liikuttavan mukava juttu,kun broidi kertoi kihlaavansa tyttönsä:D
      Hehkutan jo pääseväni häihin ja järjestämään polttareita ja ja...iik,tiiän meen asioiden edelle,mutku se on niin sulonen pari:)
      Sit ne kuiteskin pysyy nykytrendissä eli avoliitossa eikä me ikuna naimisiin...
      Yritän kovasti olla stressisysteri,äsh...etten ois.

• adalmiina

No tänään ei oo kerinny viä oikeen mitään kivaa tapahtumaan mutta jos tää lasketaan niin eilen olin äidin luona ja pitkästä aikaa keskustelimmme kaikenlaisista asioista joita hänen sekä minun elämässäni on meneillään.Söimme,puhelimme,siivoskelimme,puhelimme ja illan päätteeksi nautimme jäätelöt Salkkareita katsellen:)Oli hienoa kuulla että olen oikeastaan ainut ihminen jolle äitini niitä asioita on kertonut.Ehkä äitini ei sittenkään enää pidä minua hänen "pienenä vauvanaan":D

• nokon

Se oli mukavinta, kun eräs asiakas sanoi suoraan, että mun kanssa on todella kiva asioida ja että tykkää tulla aina mun luo. Voih, kun kotonakin joskus kuulisi tuollaista.

• keijunen

tänän päivän ihanimmat asiat top5)
      1.suomi voitti pronssia
      2.söin hyvää ruokaa
      3.kävin ystäväni luona kaffella
      4.pitkä ahdistus lievitti hetken ja

5.rakkaimpani ilmotti ettei suhteemme tällä hetkellä toimisi, mutta sanoi ajan kulua ja rakastavansa minua aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2411
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2027
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      1891
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe