Muita telttailijoita?

menossa koululle

Olemme menossa parin kaverini kanssa telttailemaan koulun eteen, niin saamme tulokset heti herättyämme. No okei, vähän outoo, mut hyvää kannattaa odottaa.

Tavallaan ei tuu varmaan nukuttua koko yönä, kun jännittää niin pirusti. Onhan se ihan sama, mutta silti mieltä kaihertaa se ajatus, että pysyykö hissa täysinä pisteinä vai laskeeko yhdellä pisteellä, ja tuleeko enkusta se kauan kaivattu L. Onnea muille telttailijoille.

8

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli trolli

mutta niitä tuloksia ei missään nimessä saa heti aamusta koululta. Jos lautakunnan tietokonesysteemi toimii, niin joskus aamupäivällä ne ehkä koululle saadaan, mutta sitten ne on rehtorin käytävä ensin läpi siltä varalta, että onko siellä jotain selkeitä virheitä havaittavissa, ja siihen menee oma aikansa. Eli ennen iltapäivää ei kannattane edes yrittää, joten telttailu ei kannata.

• dran

et oo tosissas!? :D

• menossa koululle

En ollu tosissani. Mutta hauska vitsi oli, eikö?

• tosissasi
        menossa koululle kirjoitti:

En ollu tosissani. Mutta hauska vitsi oli, eikö?

Nyt kuitenkin tajusit, että et saa tuloksia heti aamulla. Mahtaa hävettää? :D

• menossa koululle
        tosissasi kirjoitti:

Nyt kuitenkin tajusit, että et saa tuloksia heti aamulla. Mahtaa hävettää? :D

Ällä tuli enkusta! JES! Open soitto vähän yllätti näin keskellä yötä, mutta tulokset tulivatkin jo etuajassa! =D

• Pelimies

Asian ollessa minulle ajankohtainen muutama vuosi sitten minun ei tarvinnut turvautua moiseen.

Olin jo ennalta asettanut tavoitteet kirjoituksiin ja tiesin oman tasoni, joten tiesin mitä sieltä tulee.

Ei siinä sen kummempaa tarvinnut miettiä kun kävi sitten vaan lakkijaisissa hakemassa todistuksen.

Ja pari ällää ja kolme ceetä siitä tuli kuten pitikin.

• menossa koululle

Kuka kirjoitteli puolestani? Säälittävää. Mutta tuli telttaretkelle vähän nolo loppu aamulla, kun rehtori avasi apulaisrehtorin kanssa aamulla teltan oven ja pyysi meitä yksinkertaisesti siirtämään teltan pois koulun katoksesta :DDD!. Tulimme sitte kotiin, kun tuloksia saa odotella kuulemma aikaisintaan iltapäivällä tai vasta maanantaina, jos YTL ei olekaan antanut lupaa tietojen luovuttamiseen heti tänään. Kuolee jännitykseen.

• heh

Aika hyvä tuo "open soitto vähän yllätti keskellä yötä" -juttu... Voin kuvitella mitä olisin itse vastannut puhelimeen, jos joku tosissaan olisi soittanut minulle puoli kahdelta yöllä jostain tuloksista...:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe