Hiivasienitulehdus > Miten käy?

Minnuskainen

Minulla on ollut kerran hiiva, mutta nyt kyselisin, mitä olisi tapahtunut jos en olisi mennyt lääkäriin? Tuskin mitään vakavaa, mutta olisiko se ollut sellainen kamala riesa, niinkuin olikin? Eihän siitä olisi muuta seurannut? Olen onnellinen että menin lääkäriin...

6

5400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakavaa

      ei olisi tapahtunut... tulehdus olisi vain jatkunut... välillä se voi olla oireeton ikään kuin se olisi lähtenyt itsekseen mutta tulee taas takaisin.. eli ei mitään kauheaa

      • Minnuskainen

        Eli periaatteessa ei tarvitsisi mennä lääkäriin jos olisi se? Tosin se on aivan kauhea, joten suosittelen! Kiitos sinulle...


      • tarvitse
        Minnuskainen kirjoitti:

        Eli periaatteessa ei tarvitsisi mennä lääkäriin jos olisi se? Tosin se on aivan kauhea, joten suosittelen! Kiitos sinulle...

        mennä hiivan takia lääkäriin - ellei sitten ole itseä häiritseviä oireita. Hiiva paranee usein itsestään, hiivalääkkeet vain pahentavat sitä.


      • nimetön5
        tarvitse kirjoitti:

        mennä hiivan takia lääkäriin - ellei sitten ole itseä häiritseviä oireita. Hiiva paranee usein itsestään, hiivalääkkeet vain pahentavat sitä.

        "Hiiva paranee usein itsestään" Oletko varma tästä? Minäkin haluan uskoa siihen,mutta kun on kutina ja muuta juttua....


      • Ohrake
        nimetön5 kirjoitti:

        "Hiiva paranee usein itsestään" Oletko varma tästä? Minäkin haluan uskoa siihen,mutta kun on kutina ja muuta juttua....

        Nukuin viime yönä vain reilun tunnin kun oireet olivat sietämättömät.Illalla otin hiivasienilääkkeen mutta heti alkoi tuntumaan että se vain pahensi kutinaa ja kirvelyä.En kertakaikkiaan pystynyt nukkumaan.Tänä iltana olisi viimeisen lääkkeen otto mutta jotenkin tämänhetkisestä tilasta joka on sekin aika sietämätön arvelen ettei tämä kuuri auta...Vai olisiko minulla joku muu vaiva?


      • aijaijaijaijaijai
        Ohrake kirjoitti:

        Nukuin viime yönä vain reilun tunnin kun oireet olivat sietämättömät.Illalla otin hiivasienilääkkeen mutta heti alkoi tuntumaan että se vain pahensi kutinaa ja kirvelyä.En kertakaikkiaan pystynyt nukkumaan.Tänä iltana olisi viimeisen lääkkeen otto mutta jotenkin tämänhetkisestä tilasta joka on sekin aika sietämätön arvelen ettei tämä kuuri auta...Vai olisiko minulla joku muu vaiva?

        joo tais jäädä tänäkin yönä unet vähille ton takia. tyttöystävällä hävisi oireet parissa päivässä sillä kapselilla ja voiteella. itse käytän saman merkkistä voidetta ja tuntuu että pahenee vaan entisestään. eipä taida ainakaan meikäläiselle sopia tuo Canesten. mutta taidanpa tästä lähteä päivystykseen tai leikkaamaan kassit irti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe