En varsinaisesti ole unihäiriöinen, mutta aika huono nukkumaan eli nukahdan vasta parin tunnin päästä nukkumaan laittamisesta ja heräilen öisin. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että joudun nukkumaan seuraavat kolme kuukautta varavuoteessa. En muista nukkuneeni sellaisessa ja nyt kysyisinkin että onko teillä kokemusta varavuoteessa nukkumisesta? Onko huono? (Tämä saattaa olla väärä palsta kysymykselle, mutta ajattelin että tällä palstalla olisi hieman enemmän kaltaisiani ihmisiä kun taas kenties muilta palstoilta olisin voinut saada vastauksia ihmisiltä jotka nukkuvat hyvin missä vain).
Kyseessä olisi siis sellainen metallikehikkoinen, taitettava sänky patjalla. Jos tämä on huono sänky niin olisiko teillä ehdottaa mitään hyvää ja suht edullista varavuodetta, jonka voisin ostaa?
varavuoteessa nukkuminen?
4
1082
Vastaukset
- ¤¤¤
leveää hymyä... Olisiko se niin, ettei kukaan toinen voi tietä minkälaisessa vuoteessa sinä kuinkakin hyvin pystyt nukkumaan? Mannerheim tiettävästi nukkui aina armeijan kenttävuoteessa. Hänelle nykyaikainen varavuode olisi ollut luksusta. Tilapäisvuode on aina huonompi nukkua kuin oma vakituinen sänky. Jos mainitsemasi varavuode osoittautuu huonoksi, niin normaali patja ja sijauspatja toimii myös lattialle laitettuna. Ilmapatja voisi olla myös hyvä, jos on tarvetta saada vuode päivän ajaksi pieneen tilaan.
- on hankala
Mutta jos tila antaa myöten osta paksu ja tukeva vaahtomuovipatja (saa suht. edullisesti vaahtomuovikaupoista, jos löytyy läheltä). Jouduin huonona nukkujana nukkumaan remontin ajan lattialla sellaisella ja se oli ihan jes. Laitoin vielä vaahtomuovin ja patjan väliin huovan, niin ei muovi hiostanut.
- tatti
Minä olen nukkunut jos vaikka missä ennen nyk järjestelyitä. Myös varavuoteessa. Meillä on sellainen taitettava heteka tyylinen, jossa nukuin kauan. Selän se voi tehdä kipeäksi, mutta minä pystyn siinä nukkumaan.
Tavallinen vaahtomuovipatja petarilla on ollut käytössä, päiväksi nostettu sängyn päälle. - Uneton
Pieni vinkki varavuoteeseen. Laita patjan ja jousien väliin paksua kertonkia, niin saat jäykemmän alustan.
Minulla ainakin auttoi, kun varavuoteen poja oli
liian vetelä. Jouduin nukkumaan varavuoteessa muutaman viikon ja eka yön valvoin, kun en saanut
unta pehmeällä alustalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756