Tietääkö

kukaan?

Onko tietoa mikä firma hoitaa Elisan maksullista teknistä tukipalvelua? Kiinnostas hakee töihin, mut mihin firmaan sitä paperinsa pistäs. Ku käsittääkseni on ulkoistettu palvelu.

4

1243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisan pomo

Sofianlehdon kehitysvammalaitos on ottanut palvelun hoitaakseen.

• Insinöörit-tietää

Ihan turha hakea sinne duuniin.

Ne siellä mitään osaa, ja maksaa varmaan vaan 1800e/kk.

Mullekkin joku likka alkoi siellä selittämään että muka vika voisi olla mun 5 vuotiaassa/8 metrisessä puhelinjohdossa. Eikä ne edes osanneet neuvoa normanin asetuksissa kunnolla, sanoivat että vika on sen asetuksissa kun netti toimi. Kerroin kyllä että olen insinööri, ja osaan nämä asiat varmaan paremmin.

Wlania ei saatu toimimaan, vaikka kummatkin oli ostettu markantalosta samalla kuin avasin adsl liittymän elisalle. Väitti ettei voi luvata että toimii keskenään kaikki wlan laitteet. Hah, kyllähän ne toimii kun samoja standardeja käyttävät. Mutta ei sitä saatu toimimaan vaikka sen likan mielestä kaikki asetukset oli oikein. Oisi kuulemma pitänyt ottaa yhteyttä laitteiden valmistajiin.

Sellainen se tuki...

• ingen-gör

niiniin insinööri tietää;)

• minä
        ingen-gör kirjoitti:

niiniin insinööri tietää;)

eikös Elisan asiakaspalvelua/ uusia liittymiä...etc hoida LouNet Oy niminen firma, olisikos turkulainen puulaaki, niin ainakin olen käsittänyt.

Noista Adsl modeemeista ja wlaneista, niin eikös jokaisella operaattorilla saa valmiiksi konffatun modeemin, joka sitten on nat-tilassa tai siltaavana, wlan reitittimen asetukset ovat tietääkseni kaupasta riippuen aina vakioasetuksissa jolloin ne toimivat mutta niissä on jokin default ssid, salaus (wep /wpa, mac filtteröinti) puuttuu kokonaan...joten se on asiakkaan omasta kiinnostuksesta kiinni salata ja hoitaa tuohon wlan pulikaan tarvittavat asetukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe