Muutan piskuiseen yksiöön, jossa kaksi vaivaista keittiön kaappia, jotka ovat viilutettua vaaleanbeigeä lastulevyä tms. Kuitenkin aika rumat ja kuluneet. Vuokranantaja ei ainakaan vielä tee remppaa, mutta mielestäni kaapit näyttäisivät paremmilta valkoisina. En ole koskaan maalannut, mutta mieleeni tuli, että voisikohan nuo ovat päällystää jollain tarrapaperilla tai tapetilla? Ehkä utopistinen idea, mutta olisikohan mahdollista ja mistähän sellaista tapettia/paperia saisi?
Kaikki ideat otetaan vastaan!
Kyseessä siis normaali keittiön ylä- ja alakaappi.
Keittiön kaapin päällystäminen
5
1313
Vastaukset
- trinsessa72
bauhaussisa ostin tuollaista puukuvio juttua. se silitettiin voipaperin läpi. tuntuu hullulta mutta toimi! lähtee sit samalla tavalla pois.
eikä maksa paljoo!!- Nanne
Kiitosta vaan vinkistä. Pitääkin käydä Bauhausissa katsomassa tarkemmin :)
- onnistuitko
Nanne kirjoitti:
Kiitosta vaan vinkistä. Pitääkin käydä Bauhausissa katsomassa tarkemmin :)
joskus kun projekti on valmis..
- Nanne
onnistuitko kirjoitti:
joskus kun projekti on valmis..
Juu mä laitan viestiä, miten onnistui. Menen tulevalla viikolla Bauhausiin ja tarvittaessa muuallekin katselemaan tykötarpeita :)
- muovilla
Nanne kirjoitti:
Juu mä laitan viestiä, miten onnistui. Menen tulevalla viikolla Bauhausiin ja tarvittaessa muuallekin katselemaan tykötarpeita :)
Mä päällystin edellisen asuntoni keittiön kaapistot ns. kontaktimuovilla. Kaapistot olivat sileäpintaiset mutta väärän väriset, halusin nimittäin valkoiset.
Tätä muovia saa rautakaupoista ja joistakin kirjakaupoista. Rautakaupoissa myynnissä näyttää olevan lähinnä pieniä rullia (oisko 2 metriä)ja hinta n. 6 euroa. Mä tilasin kirjakaupan kautta oisko ollut 10 metrin rullan ja sillä päällystin yksiön pienehkön keittiön kaapit ja loistavat tuli.
Niitähän on myynnissä vaikka minkä kuosisia ja värisiä. Tasotkin päällystin puunnäköisellä muovilla ja hyvä tuli.
Muutaman vuoden oli käytössä (ja on siis edelleenkin)ja kestää normaalia pyyhkimistä ja pesua ihan hyvin. irtikin lähtee helposti eikä tarrasta jää pintaan liimaa.
Samoilla muoveilla olen tehnyt myös kaakeleihin muutoksia.
Aivan loistava ratkaisu tilapäisiin muutoksiin ja edullinenkin. Voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790