Vajaan kolmen viikon päästä lähtö sinne ja muutama asia olisi kiva vielä tietää :).
1.Pystyykö Mustassameressä uimaan vai onko vesi hirveän likaista? Jostain kuultiin nimittäin, että sinne laskettaisiin suoraan kaikki alueen paskat...
2.Voiko 2 nuorta tyttöä liikkua Sunny Beachin alueella suht turvallisesti myös iltaisin ja öisin? Vai onko näitä perus länsimaita paljonkin suurempi riski tulla raiskatuksi ja ryöstetyksi? Baareilitteko itse ihan huoletta jne?
3.Kuulemma SB:n lähistöllä on Nessebar-niminen kaupunki, niin onkos se isokin paikka ja oliko hyviä vaatekauppoja?
4.Onko kokemuksia Finnmatkojen retkistä? Oliko joku mille erityisesti kannattaisi lähteä tai sitten vastaavasti pettymyksiä..?
Kiitoksia vastauksista, tulee kyllä varmaan mahtava reissu!
Kysymyksiä Sunny Beachilla käyneille!
8
2183
Vastaukset
- kaks vuotta sitten
1. kyllä
2. voi
3. nessebar on lähinnä kylä...samoja putiikkeja mitä myös SB:llä...burgas (tampereen kokonen?), puolentunnin taksimatkan päässä...
4.ei - Hanna Hoo
Olin Sunny Beachillä viime elokuussa. Hyvin voitte uida meressä, ei ollut mitään törkyjä. Eikä meduusojakaan, vaikka niistä ainakin viime kesänä oli hurja haloo täälläkin keskusteluissa. Levää rantaan ajautuu aika paljon puolen päivän jälkeen, mutta sitä onkin sitten vain siinä rantaviivalla.
Turvalliselta tuntui, tosin mulla oli miespuolinen immeinen mukana. Nessebarissa ei käyty, eikä retkilläkään. Muuten Finnmatkat oli jees. - rohkea rokan syö
Mustameri on mielestäni puhtaampi kuin Välimeri ja rannat pidetään tosi puhtaina.
Nessebar on pienehkö kaupunki ja kaupat siellä on lähinnä samanlaisia kui SB:lläkin, lähinnä "kojuja"
Järki päässä pitää olla yöllä liikkuessa ja pysyä siellä missä muitakin liikkuu l. yksin ei kannata lähteä hortoilemaan sielläkään.
Retket on sikahintaisia !!!
Omin päin pääsee yli puolet halvemmalla.
Suosittelen paikallisbussien käyttöä. Ne ovat tosi halpoja ja niitä kulkee joka suuntaan SB:ltä- Suomessakin
Kait se varovaisuus on tarpeen kaikkialla.
Ei tulisi mieleen Suomessakaan kännissä hortoilla yöllä kaupungeissa.
Sunnyllä ainakin kahdelle varttuneemmalle naiselle yritettiin yökerhossa tarjoilla paukkuja. Keskellä vilkasta kaupunkia ehdoteltiin ja vieressä käveltiin selittäen mitä "ihanampia" lupauksia.
Ja kun ylipainoiset mummot saa tuollaisia ehdotuksia/lupauksia, niin mitäs ne nuoret tytöt sitten saa.
Ehdottomasti: ei saa jättää drinkkejä pöytään vartioimatta, ei saa ottaa keneltäkään ilmaisia paukkuja, ei saa yksin kävellä yöllä kadulla, ainakaan kännissä, eikä lähteä kenekään suklaasilmän matkaan, vaikka mitä lupaisivat. Pitää huolehtia rahoistaan ja muutenkin tavaroistaan!
Järjen käyttö sallittu, niin matka menee hyvin. - j...
Suomessakin kirjoitti:
Kait se varovaisuus on tarpeen kaikkialla.
Ei tulisi mieleen Suomessakaan kännissä hortoilla yöllä kaupungeissa.
Sunnyllä ainakin kahdelle varttuneemmalle naiselle yritettiin yökerhossa tarjoilla paukkuja. Keskellä vilkasta kaupunkia ehdoteltiin ja vieressä käveltiin selittäen mitä "ihanampia" lupauksia.
Ja kun ylipainoiset mummot saa tuollaisia ehdotuksia/lupauksia, niin mitäs ne nuoret tytöt sitten saa.
Ehdottomasti: ei saa jättää drinkkejä pöytään vartioimatta, ei saa ottaa keneltäkään ilmaisia paukkuja, ei saa yksin kävellä yöllä kadulla, ainakaan kännissä, eikä lähteä kenekään suklaasilmän matkaan, vaikka mitä lupaisivat. Pitää huolehtia rahoistaan ja muutenkin tavaroistaan!
Järjen käyttö sallittu, niin matka menee hyvin.eikö ois parempi pysyy himasa?
Tiäkkö, Linköpingissäkin tapettiin yksi IHMINEN...ja se oli pieni poika.
Vittu hei haloo; vähän suhteellisuudentajuu kehiin tai jättäkää menemättä..samaa elämää Bulgariassakin eletään, kun täällä. Fuckin´idiots! Mikä tekee teistä mitenkään parempia tai arvostelukykysiä? - Ei ole helppoa sullakaan
j... kirjoitti:
eikö ois parempi pysyy himasa?
Tiäkkö, Linköpingissäkin tapettiin yksi IHMINEN...ja se oli pieni poika.
Vittu hei haloo; vähän suhteellisuudentajuu kehiin tai jättäkää menemättä..samaa elämää Bulgariassakin eletään, kun täällä. Fuckin´idiots! Mikä tekee teistä mitenkään parempia tai arvostelukykysiä?Ei taida olla sulla lääkitys aivan kohdallaan.
Kehoittaisin käyntiä ammattilaisen pakilla ;)
- Aurinko
Viime kesänä (heinäkuun alussa) oltiin Sunny Beachilla (Finnmatkojen kautta). Mustassameressä voi tottakai uida, mun mielestä ainakin vesi näytti puhtaalta:)Eikä tosiaan ollut meduusoista tietoakaan ainakaan meidän reissun aikana.
Itse olen reilu parikymppinen ja olin kaverin kanssa matkassa, näytetään molemmat melko nuorilta, eikä meillä ainakaan ollut mitään ongelmia liikkuessa iltaisin/öisin. Toki järki käteen: kannattaa liikkua siellä missä muitakin turisteja, ja mitään kaatokännin ottamista en suosittele vaikka halpaa kaikki onkin (melko usein saa kaksi drinkkiä yhden hinnalla).
Nessebaria en ihan kaupungiksi kutsuisi vaan lähinnä se on historiallinen kylä. Käytiin siellä omatoimisesti paikallisbussilla. Samoja kojuja tosiaan Nessebarissa kuin mitä Sunnyllakin. Mutta ihan hieno "nähtävyys". Jos isompaan kaupunkiin haluaa mennä, niin Burgas tosiaan lähin. Itse emme sinne ehtineet vaikka suunnitelmissa oli. Viikko kului uskomattoman nopeasti! Shoppailtua tuli SB:llä halpoja vaatteita ja kenkiä jotka ihan hyvälaatuisia ja edelleen siis käytössä:)
Finnmatkojen retkillä ei käyty, joten niistä ei kokemuksia.
Oikein hauskaa matkaa teille:)! SB on mun osaltani nähty ja tämä nuori nainen lähtee valloittamaan tänä kesänä uusia kohteita:) - Bad Boys
Jos tyttöi rupee pelottaa ni mein huoneesee kyl voi tulla potee pelkoa pois!!eli 1.6 Hotel Astoria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791