Nyt minä kerron että me näyttäydymme teille vuonna 3978... Valitettavasti maailmassanne ehtii tapahtua paljon ennen sitä. Illuminati on vallassa aina 3978 vuoteen asti ja jatkaa terrorisminvastaisen kusetuksen loistamaa imperiumiansa. He pääsevät vielä toteuttamaan uuden maailman järjestyksen jonka jälkeen jokainen siviili ihminen on heidän täysiverinen orja.
Työpaikkojen työnantajille tulee käyttöön nahkaruoskat jolla ruoskitaan alamaisia. Rooman ajan imperiumin lait tulevat voimaan pian.
Galaktisen liiton viesti
3
598
Vastaukset
- hmmm
....ja elää muualla kuin nykyhetkessä.
3978 on pirun kaukana ja maailmassa ehtii tosiaan tapahtua hulvattoman paljon ennen sitä. Luultavasti tuon ajan ihmiset eivät tunne edes käsitettä Illuminati ja ovat sen verran henkisesti edistyneitä, että nämä pessimistisellä pensselillä maalailemasi kuvat orjista ja uudesta maailman järjestyksestä ovat täysin mahdottomia todellisessa tulevaisuudessa.
Aika on ajanut Illuminatin ohi...:) - virheentarkistaja
Jos viestisi olisi galaktiselta liitolta, niin viestistäsi olisivat jääneet sanat "kusettaa" ja "illuminati" pois. Lisäksi sävy olisi aivan toisenlainen. Huono yritys tällä kertaa :)
- Tulevan orjan esi-isä
Uusi Maailmanjärjestys on totta tulevaisuudessa.
-Olemme päätyneet siihen tulokseen,että oman rodun suosiminen on paras lääke.
Sääli,että se saa rasistisen kaiun,mutta typerät ihmiset sietääkin siirtyä sivummalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001