Tony tempas roskiksel päähän bussikuskii,
no se liukastu jäähän käytävässä
kun se lähti niin äkkii
häkkiin joutuu Tony myöhemmin...
Jere nukkui pelipäivänä pommiin,
Ei tullu pronssipeliin hommiin
Veti ränniä keralla rommin
antoi ylen kerran jos toisenkin
Jos saisit kuulla mitä tein mä kanssa kundien silloin
sä yllättyisit varmaankin!
Ei pidä luulla että vein mä niiltä kiekotkin silloin
kun tuskin uskalsin mä koskee
hanskalla mä toista poskeen
kuinka paljon, kuinka turhaan
tappelua mä silloin pelkäsin!
Pena riisui hanskat Patrikin, väkisin,
joku huusi erotuomarin
Lyövän näin myös stadinpukin faijan Penaa turpaan
ja silloin veri lens...
Pena huus, se oli kuustoista!
painajainen jäi hankinnoista
arvet jäi myös lyönneistä noista
lapsi taisi olla pukkikin.
Jos saisit kuulla mitä tein mä kanssa kundien silloin
sä yllättyisit varmaankin!...
Kausi päättyi taas itkuvirteen.
Jere huusi “Tuomarit hirteen!”¨
Pena juoksi laitoja pitkin
kun kotiin pääsi, itki pukkikin
Vaihtui vuosikymmen ja vuosi
Hifkiin tuli hillitty koutsi
Vuosi riitti Sheddenille
sillä päätti mennä narreihin...
Tony, Jere, Pena ja mä
6
560
Vastaukset
- _neitiKevät_
Vesi valuu silmistä ja naurusta ei ensin tullut loppua. Sanoisinko, jopa alkuperäistä paremmat sanat...ehkä Hector voisi vetää sen huumorimielessä noinkin?
Kiitos aamun piristyksestä, Rosewater. - HIFK-64 fani
Tuon verran on pakko kestää kritiikkiä,
kun se noin hienosti sanoiksi puetaan.
Oletko harkinnut alanvaihtoa? - IFK!
Loistavaa lyriikkaa kerta kaikkiaan.
IFK ikuisesti,mutta tämä oli todella mainio sanoitus.- blackmagictiger
AIKA HAUSKA TEKSTI.....TOI OLI HECTOR-J VAINIO-LUOKKAA
(tässäpä toinen)
Silmissäni orpo katse pakin eksyneen
Taklauksesi jäljet vihloo rintaa
Käy Kerho päälle lailla pommikonelaivueen
Ja Penalta mä en ennakkoon kysy hintaa.
Hyökkäyspeli taas pysähty Wiikmaniin.
Ja kaikki tehty työ on turhaa
Aina oikein uskoa ei jaksa Hifkiin
Kun taktisesti tekee itsemurhaa.
(kerto)
Sun kanssas katson matsia
Ja samaa unta nään
Kuin hullu huudan tuomareiden perään!
Kun kainalosta koukkasen
Se ei salli, jäähyn saan
Ja kun ammun en, tiedä mistä kiekot kerään.
Käy Kerho läpi jään, etelästä pohjoiseen
Oon yksin taktiikan raunioilla
Ikuisesti kolisevat kiekot plekseihin
On jälleen tuskan viitta hartioilla.
kerto
Jatkoaika erä, se saapuu aina uudelleen
Taas huomaan kahden minuutin istuneen
Jäi iholleni lunta hallin autioituneen
Voi olla että saan kurkun kostuneen.- hifk4ever
sähän oot junnu vainio jr
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 41658
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473
