Tony, Jere, Pena ja mä

Tony tempas roskiksel päähän bussikuskii,
no se liukastu jäähän käytävässä
kun se lähti niin äkkii
häkkiin joutuu Tony myöhemmin...

Jere nukkui pelipäivänä pommiin,
Ei tullu pronssipeliin hommiin
Veti ränniä keralla rommin
antoi ylen kerran jos toisenkin

Jos saisit kuulla mitä tein mä kanssa kundien silloin
sä yllättyisit varmaankin!
Ei pidä luulla että vein mä niiltä kiekotkin silloin
kun tuskin uskalsin mä koskee
hanskalla mä toista poskeen
kuinka paljon, kuinka turhaan
tappelua mä silloin pelkäsin!

Pena riisui hanskat Patrikin, väkisin,
joku huusi erotuomarin
Lyövän näin myös stadinpukin faijan Penaa turpaan
ja silloin veri lens...

Pena huus, se oli kuustoista!
painajainen jäi hankinnoista
arvet jäi myös lyönneistä noista
lapsi taisi olla pukkikin.

Jos saisit kuulla mitä tein mä kanssa kundien silloin
sä yllättyisit varmaankin!...

Kausi päättyi taas itkuvirteen.
Jere huusi “Tuomarit hirteen!”¨
Pena juoksi laitoja pitkin
kun kotiin pääsi, itki pukkikin

Vaihtui vuosikymmen ja vuosi
Hifkiin tuli hillitty koutsi
Vuosi riitti Sheddenille
sillä päätti mennä narreihin...

6

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _neitiKevät_

      Vesi valuu silmistä ja naurusta ei ensin tullut loppua. Sanoisinko, jopa alkuperäistä paremmat sanat...ehkä Hector voisi vetää sen huumorimielessä noinkin?

      Kiitos aamun piristyksestä, Rosewater.

    • HIFK-64 fani

      Tuon verran on pakko kestää kritiikkiä,
      kun se noin hienosti sanoiksi puetaan.
      Oletko harkinnut alanvaihtoa?

    • IFK!

      Loistavaa lyriikkaa kerta kaikkiaan.
      IFK ikuisesti,mutta tämä oli todella mainio sanoitus.

      • blackmagictiger

        AIKA HAUSKA TEKSTI.....TOI OLI HECTOR-J VAINIO-LUOKKAA


    • (tässäpä toinen)

      Silmissäni orpo katse pakin eksyneen
      Taklauksesi jäljet vihloo rintaa
      Käy Kerho päälle lailla pommikonelaivueen
      Ja Penalta mä en ennakkoon kysy hintaa.

      Hyökkäyspeli taas pysähty Wiikmaniin.
      Ja kaikki tehty työ on turhaa
      Aina oikein uskoa ei jaksa Hifkiin
      Kun taktisesti tekee itsemurhaa.

      (kerto)
      Sun kanssas katson matsia
      Ja samaa unta nään
      Kuin hullu huudan tuomareiden perään!
      Kun kainalosta koukkasen
      Se ei salli, jäähyn saan
      Ja kun ammun en, tiedä mistä kiekot kerään.

      Käy Kerho läpi jään, etelästä pohjoiseen
      Oon yksin taktiikan raunioilla
      Ikuisesti kolisevat kiekot plekseihin
      On jälleen tuskan viitta hartioilla.

      kerto

      Jatkoaika erä, se saapuu aina uudelleen
      Taas huomaan kahden minuutin istuneen
      Jäi iholleni lunta hallin autioituneen
      Voi olla että saan kurkun kostuneen.

    • hifk4ever

      sähän oot junnu vainio jr

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe