Moikka kaikki,
Olisin tulossa Losiin elokuussa tuttavien luokse n. kymmeneksi paivaksi. Toivoisin vinkkeja mita kannattaisi nahda ja missa kayda. Onko Losin lahella jotain kaupunkia minne kannattaisi autolla menna paivaksi? Lisaksi, jos paikanpaalta loytyisi viela jopa ikaistani(23) seuraa nayttamaan paikkoja, olisi matka varmasti taydellinen. Kaikenlaiset vinkit tervetulleita...
Losiin elokuussa!
3
502
Vastaukset
- outo tapaus
eiköhän sen tiedä parhaiten ne sukulaiset jotka siellä asuvat ? vai
- lala....f
Onko mahdollista, eta ne olis paivat toissa ja saisin muuten olla yksin kaikki paivat? Ja mita nahtavyyksiin tulee ni toivoisin saavani tietaa myos muista kuin elokuvakuvastudioista ja rannasta. Ei tanne viitsisi ihan turhasta kirjoittaa, kuin hyvasta syysta.
Mutta kiitos kuitenkin kehittavasta kommentista ja toivottavasti edes hiukan valasin mun tilannetta. kukaan ei ole puhunut mitaan sukulaisista jos ollaan tarkkoja.... - premi
lala....f kirjoitti:
Onko mahdollista, eta ne olis paivat toissa ja saisin muuten olla yksin kaikki paivat? Ja mita nahtavyyksiin tulee ni toivoisin saavani tietaa myos muista kuin elokuvakuvastudioista ja rannasta. Ei tanne viitsisi ihan turhasta kirjoittaa, kuin hyvasta syysta.
Mutta kiitos kuitenkin kehittavasta kommentista ja toivottavasti edes hiukan valasin mun tilannetta. kukaan ei ole puhunut mitaan sukulaisista jos ollaan tarkkoja....eli olen kyllä kyseisenä ajankohtana losissa, itsekin 23 vuotias ja varmasti seura kelpaa sillä matkustan yksin. Lähtö sinne on viikon päästä, joten ota yhteyttä [email protected] tai lisää meseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888