aika uusi foorumi täällä suomi24'ssa?
Kiva että tälläinen on avattu, voisinpa keksiä tänne vaikka itsekin ihan oikeita aiheita, näin entisenä saksalaisena. Tai siis, mähän oon kuulemma nykyinenkin, kun mulla on se iätön/loputon oleskeluoikeius siellä. Yms.
Kiitti tästä paltasta sille joka tätä joskus on ilmisesti ehdottanut, mä en osaa kirjoittaa oikein saksaa, mutta puhua osaan sellastakin, mitä ei mistään sanakirjasta löydy. (öh, ei aikomustakaan opettaa teille sitä) ;))) Mut tää oli varoitus niillle jotka sitä ehkä myös osaavat??? ;)))
No niin, mut kiva että tällänenkin palsta täältä löyti, toivottavasti ette kuitenkaan siis takerru kirjotusvirheisiin täällä, kun ei muuallakaan ees suomenkielisillä palstoilla niihin takerru, kuin näsikset.... mist mä en välitä...
Kohta se aurinko taa nousee? ;))
Tää
taitaa olla
2
304
Vastaukset
- Theboy24
joukkoon :)
- kiitos..
ja kiitos toivotuksista. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111