Tälläkin palstalla on useita kysymyksiä jousimiesnaisesta ja rapumiehestä. Kerronpa, että se on kiihkeä, intohimoinen seksuaalisuus. En tiedä, mikä se on, mutta rapumies ja jousimiesnainen sytyttävät todella toisensa. Ja se on tulta ja tappuraa, hellää ja herkkää. Mies pitää huolta naisestaan kaikella rintamalla ja nainen saa toteuttaa itseään niinkuin mieskin huolehtimisellaan. Sinua ilman en elä, rapumieheni.
Vastaukset 5
- minä.
..mun kohdalla ei valitettavasti pitänyt paikkansa:(
Olen jousimies nainen ja kerran oli yksi rapumies,joka ei uskaltanut tehdä mitään! lisäksi liian ujo ja rauhallinen,itse kun tarvitsen tulisen ja sanavalmiin miehen.. - tarkoitat
Seurustellut 9 v ravun kanssa ja intohimo senkun jatkuu... välillä on vaikeeta kun rapu sitoo ja minä taas haluaisin olla vapaammin...
- Anonyymi
Kiitos tämä tietää ehkä hyvää , t; Rapu mies
- an-ze
kaksi rapua takana..kolmas edessä..ai juma, en tiedä siinä vaan on sitä jotain..oikeenlaista kemiaa.
- JK
VAI NIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680