Tälläkin palstalla on useita kysymyksiä jousimiesnaisesta ja rapumiehestä. Kerronpa, että se on kiihkeä, intohimoinen seksuaalisuus. En tiedä, mikä se on, mutta rapumies ja jousimiesnainen sytyttävät todella toisensa. Ja se on tulta ja tappuraa, hellää ja herkkää. Mies pitää huolta naisestaan kaikella rintamalla ja nainen saa toteuttaa itseään niinkuin mieskin huolehtimisellaan. Sinua ilman en elä, rapumieheni.
Jousimiesnainen ja rapumies
toisiaan vetää
5
4278
Vastaukset
- minä.
..mun kohdalla ei valitettavasti pitänyt paikkansa:(
Olen jousimies nainen ja kerran oli yksi rapumies,joka ei uskaltanut tehdä mitään! lisäksi liian ujo ja rauhallinen,itse kun tarvitsen tulisen ja sanavalmiin miehen.. - tarkoitat
Seurustellut 9 v ravun kanssa ja intohimo senkun jatkuu... välillä on vaikeeta kun rapu sitoo ja minä taas haluaisin olla vapaammin...
- Anonyymi
Kiitos tämä tietää ehkä hyvää , t; Rapu mies
- an-ze
kaksi rapua takana..kolmas edessä..ai juma, en tiedä siinä vaan on sitä jotain..oikeenlaista kemiaa.
- JK
VAI NIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017493
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?905265- 824956
- 1344322
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113100- 522739
- 462712
- 552312
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112289Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211880