Tälläkin palstalla on useita kysymyksiä jousimiesnaisesta ja rapumiehestä. Kerronpa, että se on kiihkeä, intohimoinen seksuaalisuus. En tiedä, mikä se on, mutta rapumies ja jousimiesnainen sytyttävät todella toisensa. Ja se on tulta ja tappuraa, hellää ja herkkää. Mies pitää huolta naisestaan kaikella rintamalla ja nainen saa toteuttaa itseään niinkuin mieskin huolehtimisellaan. Sinua ilman en elä, rapumieheni.
Jousimiesnainen ja rapumies
toisiaan vetää
5
5379
Vastaukset
- minä.
..mun kohdalla ei valitettavasti pitänyt paikkansa:(
Olen jousimies nainen ja kerran oli yksi rapumies,joka ei uskaltanut tehdä mitään! lisäksi liian ujo ja rauhallinen,itse kun tarvitsen tulisen ja sanavalmiin miehen.. - tarkoitat
Seurustellut 9 v ravun kanssa ja intohimo senkun jatkuu... välillä on vaikeeta kun rapu sitoo ja minä taas haluaisin olla vapaammin...
- Anonyymi
Kiitos tämä tietää ehkä hyvää , t; Rapu mies
- an-ze
kaksi rapua takana..kolmas edessä..ai juma, en tiedä siinä vaan on sitä jotain..oikeenlaista kemiaa.
- JK
VAI NIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633291Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371028
- 81974
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61788Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86736Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626