skorpparin naisen luonne...

männimonni

Millainen on skorpioni naisen luonne? Rehellisiä, Luotettavia? onko tutustumisen arvoinen?

4

2374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorppionitar*

Puhun totta ja pidän myös jos minulle puhutaan totta mutta jos saan toisen valheesta kiinni niin se ihminen ei ole minkään arvoinen minulle.

• ???

Itsekäs superego-mies tekee minusta ehkä maailman ärsyttävimmän ihmisen. Itsestään liian epävarma mies saa minut sääälimään häntä, ja se mies vasta onkin säälittävä.

Rehellinen kyllä, toimimattomassa suhteessa ei kauaa jaksa pelleillä.

Tutustumisen arvoinen? Hmm, vaikea sanoa. Oletko sinä? =)

• skorppi(n)

Ehkä se sellainen on ainakin minulle ominaista, että mitään ei salailla sellaista tärkeää. (Tietysti salaisuutensa on kaikilla, enkä minäkään ole kaikkea edes lähimmille ihmisille tai kenellekään ylipäätään kertonut).

Mutta tarkoitan sitä, että mitään ei peitellä sellaista, mikä kuuluu meidän kotiin ja arkipäivän elämään (muuten kuin intiimimmät asiat joista tietenkään ei muiden tarvitse tietää). Minusta, jos perheessä on keskeneräisiä asioita puhuttavana ja riitoja käsiteltävänä, niin vieraat saavat joko kuunnella tai heillä on oikeus poistua, jos eivät välitä kuunnella.

En pelkää näyttää itsestäni huonompia puolia muiden nähden, vaan aivan samalla lailla huudan ja melskaan vieraidenkin (aikuisten) nähden. Meidän koti ei ole mikään hotelli, jossa vieraita palvotaan sen enempää kuin meitä kumpaakaan, vaan vieraat saavat lähteä omiin koteihinsa jos ei kelpaa ja kärsi katsella.

En todellakaan halua vieraiden takia esittää mitään enkeliä, ja olla sitten taas eritavalla kahdenkesken kumppanini kanssa. Tunteet pitää näyttää ja asioista puhua silloin kun asiat vaivaavat mieltä, eikä sitten seuraavana päivänä tai seuraavalla viikolla. Kun asiat käsitellään heti, niin ne eivät kasva isoiksi möykyiksi, jolloin sitten olisi entistä vaikeampi ratkoa ongelmia.

Meillä kuitenkin juoksee vieraita harvasen päivä, ja yhteistä laatuaikaa ei tahdo olla, joten en haluaisi, että vieraiden takia oma parisuhde joutuisi karikolle.

Tässä yhdenlainen kuvaus skorpparinaisen luonteesta.

• Elise

Mun luonne on melko päinvastainen. eli mun mielestä on epäkohteliasta riidellä vieraiden läsnäollessa, ellei jotain todella perusteellisen mullistavaa ole tapahtunut. asettaa vieraat kurjaan asemaan, kaiken kaikkiaan noloa. inhoasn sitä, kun ihmiset saavat hirveitä kohtauksia pikkuasioista julkisilla paikoilla tai vaikkapa kotibileissä.

toisaalta pidän yllä huolta, ettei kodissani ole alvariinsa vieraita. pidän yksityisyydestä ja omasta rauhasta, vaikken varsinaisesti asioitani salaile tms.

eli ihan erilainen skorpioni olen kuin sinä:-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä