Puhuvat kissat hämmästyttävät:
http://www.metacafe.com/watch/77460/talking_cats/
Meillä tosin on riittänyt tuo pelkkä "kurrr" ja "Hurr" mutta onhan niitä monisanaisempiakin kissoja. Ehkäpä tämän palstan lukijoillakin?
Mitä kissasi sanoi?
3
431
Vastaukset
- tarinat
Kun mieheni saapuu kotiin, kissamme asettuu viereen, katsoo silmiin ja alkaa kertoilemaan päivänsä kulusta. Mies kyselee ja kissa vastailee moninaisin kurinoin ja naukaisuin. Kyseistä jutustelua on mukava kuunnella, sillä sitä ei tapahdu kenenkään muun kanssa. Minulle on varattu ruokailuun liittyvät käskytykset ja valitukset ja poikamme toimii tyynynä ja kantajana. Eli Iita on kyennyt luomaan tasapainoisen suhteen meihin kolmeen palvelijaansa.
mun kissoista toinen juttelee mun kanssa päivän tapahtumista kun tuun koulusta. Tervehdin sitä ja sitten kissani alkaa naukahdella ja kurista ja hyristä ja aina kun sanon jotain takaisin niin kissani vastaa myös :) Ei se mieheni kanssa tee vastaavaa.
- ...
..on "sanavarasto" kasvanut viime aikoina (pentu vielä). On tullut ihan uudenlaisia äännähdyksiä. Esimerkiksi tollanen "uaumauauau...". Välillä nämä tarinat kyllä kuulostavat erehdyttävästi vauvan jokellukselta ja toisinaan erottaa sanan mama, vaikka nämä ihan sattumia toki ovat. Leikattukin on, että kiimaan nämä eivät liity.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760