Kaikki horoskoopit kertovat että kaksoset on pettäjiä? Suomessa on aika monta kaksosnaista jotka pettää, jos se pitää paikkansa.
Kaksoset pettäjiä??
20
4601
Vastaukset
- kaksosneito
tulee paha mieli, kun purat itteesi meihin viattomiin kaksosneitoihin....
- hogguuu
aika hyvin tuokin valehdeltu...
- rikkojia
ne ovat.toivottavasti saavat myös itse ansionsa mukaan.
- quake77
perheen rikkomiseen tarvitaan kaksi osapuolta.. mikäs se mies sitten on jos kaksosnainen on lutka ? ;)
- .naan.
Joo, kaksoset pettää ihan varmasti, niin kuin kaikki muutkin jotka elävät huonossa parisuhteessa. Kaksoset tarvitsevat ja vaativat suhteeltaan niin monitahoisia asioita ettei ihan jokainen kadun tallaaja pysty niitä kaksoselleen tarjoamaan. Eikä ole tarkoitus nyt loukata ketään.
Kun kaksosilla on toimiva suhde, hän kokee kumppaninsa älyllisesti ja ulkoisesti seksikkääksi, ja ennen kaikkeä elämänsä tärkeäimmäksi ihmiseksi. Kaksonen ei petä ikinä huvikseen. Ja kun kaksonen rakastaa aidosti ei vieraissa käynti tule mieleenkään.- edelliseen
Kaksosnainen ei petä välttämättä ikinä. Ei huvikseen eikä tarkoituksella.
Itse vahvasti yhden miehen nainen. Jos alkaa tympiä, lopetan suhteen reilusti ennen kukasta kukkaan hyppelyä.
Kannattaako uskoa kaikkia yleistyksiä??? - railuri
mutta kaksonen on todellakin aika vaativa tyyppi ja pettää, kuten sanoit, jos ei saa suhteesta mitä haluaa.. kaksosta ei pidä mennä latistamaan ja "tasapäistämään", muuten rakkaus rapisee... eikä tule takaisin... Eikä koskaan pidä sanoa, etten koskaan petä. Sillä, niin voi käydä, minäkin luulin niin, mutta tunteet vie... ja kohta huomaa, ettei tunne itseään... kaksonenkaan... Mutta hyvikseen ja kevytmielisesti kaksonen ei petä!!!! Vaikka onkin muuten "kevytmielinen", flirtti kun ei oo pettämistä...
- lottiliisi
Veit sanat suustani..ilmaisit asian juuri niin kuin se on..
- aitoa tavaraa
Jos uskoo horoskooppeihin niin se on voi voi.
Petänkö itse? Höh, tietenkin jos mieli tekee. - Cidynia
Eikö olekin helppoa yleistää? Valitettavasti henkilö joka yleistää asioita, varsinkin tälläisessäkin asiassa, kun horoskooppimerkit, ei voi olla kovinkaan älykäs. Saatika sitten henkilö joka uskoo niitä. Yleistäkää toki jos tunnette suurta tarvetta siihen tai se helpottaa oloanne jotenkin. Itse en silti tälläistä ymmärrä.
- ...
suomessa on myös aika monta kala-, oinas-, rapu-, neitsyt- ja jousimies-naista jotka pettävät. ei pettämistä voi tietyn horoskooppimerkin piikkiin laittaa, eiköhän jokaisesta merkistä löydy niin uskollisia kuin pettäjiäkin.
herätys, jokä tuollasta kirjoittaa ja uskoo!- Nat
yhdyn osittain tuohon edelliseen kirjotukseen!!! toi on ihan epistä et meitä kaksoisneitoja kiusataan ja sanotaan pahaa... me ei petetä ellei meillä ole syytä siihen. Toisin kuin jousimiesneidot. niitä kannattaisi pitää silmällä, sillä he ovat petollisia ja vähänkin kun silmä välttää niin jousimiesneito on löytänyt toisen!
- horoskoopi kaksonen
nämä naiset ovat ilmeisesti rakastunnut identisiin kaksosiin ja eivät erota heitä toisistaan olisivat rohkeita ja kysyisivät heidän horoskoopi merkit ennen kuin jatkat pitempään kahden miehen kanssa toivottavasti isä ja ukki eivät ole saman näköisiä mummo suuttuu?
- Jeb
Kyllä ne on suurin osa todella epäluotettavia. Valitettavaa, mutta totta...
- itsekään
Kuulehan nyt nimimerkki Kossix, otapa järki käteen ja mieti. Miksi justiinsa kaksoset on pettäjiä, on kait niitä muissakin horoskooppimerkeissä.Taitaa olla takana halu vain mollata meitä kaksosia. Mikä itse olet?Etkö keksinyt järkevämpää kirjoittamista???
- MIKÄLI
kumppani ei ole se OIKEA. Näin se vaan on. t.kokemuksen rintaääni
- .....vaikka
Olisi ollut saman naisen kanssa 30-40 vuotta naimisissa. Lupulta kuitenkin pettää. Ja pitkän liiton jälkeen se todellakin on musertavinta.
- Venla
Itse olen kaksonen; en ole pettänyt.
ENTINEN poikaystävän on kalat; petti kahdesti.
Tästähän voisi päätellä, että en petä, mutta olen niin tylsää seuraa, että kumppani pettää. Hienoa! - sydän rikki
kaksosmiehet miehet ovat pettäjiä!!!
- Julia
Ei se horoskooppi määrää, petätlö vai et... Ne on ehkä alttiimpia pettämään.. Kuka tahansa voi pettää, mutta haluaako pilata suhteen? Joku voi haluta, mutta kannattaako..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223820Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122891Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22880Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113712Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport35688- 35666
- 104627
- 134625