Kaksoset pettäjiä??

kossix

Kaikki horoskoopit kertovat että kaksoset on pettäjiä? Suomessa on aika monta kaksosnaista jotka pettää, jos se pitää paikkansa.

20

4565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosneito

      tulee paha mieli, kun purat itteesi meihin viattomiin kaksosneitoihin....

      • hogguuu

        aika hyvin tuokin valehdeltu...


    • rikkojia

      ne ovat.toivottavasti saavat myös itse ansionsa mukaan.

      • quake77

        perheen rikkomiseen tarvitaan kaksi osapuolta.. mikäs se mies sitten on jos kaksosnainen on lutka ? ;)


    • .naan.

      Joo, kaksoset pettää ihan varmasti, niin kuin kaikki muutkin jotka elävät huonossa parisuhteessa. Kaksoset tarvitsevat ja vaativat suhteeltaan niin monitahoisia asioita ettei ihan jokainen kadun tallaaja pysty niitä kaksoselleen tarjoamaan. Eikä ole tarkoitus nyt loukata ketään.

      Kun kaksosilla on toimiva suhde, hän kokee kumppaninsa älyllisesti ja ulkoisesti seksikkääksi, ja ennen kaikkeä elämänsä tärkeäimmäksi ihmiseksi. Kaksonen ei petä ikinä huvikseen. Ja kun kaksonen rakastaa aidosti ei vieraissa käynti tule mieleenkään.

      • edelliseen

        Kaksosnainen ei petä välttämättä ikinä. Ei huvikseen eikä tarkoituksella.

        Itse vahvasti yhden miehen nainen. Jos alkaa tympiä, lopetan suhteen reilusti ennen kukasta kukkaan hyppelyä.

        Kannattaako uskoa kaikkia yleistyksiä???


      • railuri

        mutta kaksonen on todellakin aika vaativa tyyppi ja pettää, kuten sanoit, jos ei saa suhteesta mitä haluaa.. kaksosta ei pidä mennä latistamaan ja "tasapäistämään", muuten rakkaus rapisee... eikä tule takaisin... Eikä koskaan pidä sanoa, etten koskaan petä. Sillä, niin voi käydä, minäkin luulin niin, mutta tunteet vie... ja kohta huomaa, ettei tunne itseään... kaksonenkaan... Mutta hyvikseen ja kevytmielisesti kaksonen ei petä!!!! Vaikka onkin muuten "kevytmielinen", flirtti kun ei oo pettämistä...


      • lottiliisi

        Veit sanat suustani..ilmaisit asian juuri niin kuin se on..


    • aitoa tavaraa

      Jos uskoo horoskooppeihin niin se on voi voi.
      Petänkö itse? Höh, tietenkin jos mieli tekee.

    • Cidynia

      Eikö olekin helppoa yleistää? Valitettavasti henkilö joka yleistää asioita, varsinkin tälläisessäkin asiassa, kun horoskooppimerkit, ei voi olla kovinkaan älykäs. Saatika sitten henkilö joka uskoo niitä. Yleistäkää toki jos tunnette suurta tarvetta siihen tai se helpottaa oloanne jotenkin. Itse en silti tälläistä ymmärrä.

    • ...

      suomessa on myös aika monta kala-, oinas-, rapu-, neitsyt- ja jousimies-naista jotka pettävät. ei pettämistä voi tietyn horoskooppimerkin piikkiin laittaa, eiköhän jokaisesta merkistä löydy niin uskollisia kuin pettäjiäkin.

      herätys, jokä tuollasta kirjoittaa ja uskoo!

      • Nat

        yhdyn osittain tuohon edelliseen kirjotukseen!!! toi on ihan epistä et meitä kaksoisneitoja kiusataan ja sanotaan pahaa... me ei petetä ellei meillä ole syytä siihen. Toisin kuin jousimiesneidot. niitä kannattaisi pitää silmällä, sillä he ovat petollisia ja vähänkin kun silmä välttää niin jousimiesneito on löytänyt toisen!


    • horoskoopi kaksonen

      nämä naiset ovat ilmeisesti rakastunnut identisiin kaksosiin ja eivät erota heitä toisistaan olisivat rohkeita ja kysyisivät heidän horoskoopi merkit ennen kuin jatkat pitempään kahden miehen kanssa toivottavasti isä ja ukki eivät ole saman näköisiä mummo suuttuu?

    • Jeb

      Kyllä ne on suurin osa todella epäluotettavia. Valitettavaa, mutta totta...

    • itsekään

      Kuulehan nyt nimimerkki Kossix, otapa järki käteen ja mieti. Miksi justiinsa kaksoset on pettäjiä, on kait niitä muissakin horoskooppimerkeissä.Taitaa olla takana halu vain mollata meitä kaksosia. Mikä itse olet?Etkö keksinyt järkevämpää kirjoittamista???

    • MIKÄLI

      kumppani ei ole se OIKEA. Näin se vaan on. t.kokemuksen rintaääni

      • .....vaikka

        Olisi ollut saman naisen kanssa 30-40 vuotta naimisissa. Lupulta kuitenkin pettää. Ja pitkän liiton jälkeen se todellakin on musertavinta.


    • Venla

      Itse olen kaksonen; en ole pettänyt.
      ENTINEN poikaystävän on kalat; petti kahdesti.

      Tästähän voisi päätellä, että en petä, mutta olen niin tylsää seuraa, että kumppani pettää. Hienoa!

    • sydän rikki

      kaksosmiehet miehet ovat pettäjiä!!!

    • Julia

      Ei se horoskooppi määrää, petätlö vai et... Ne on ehkä alttiimpia pettämään.. Kuka tahansa voi pettää, mutta haluaako pilata suhteen? Joku voi haluta, mutta kannattaako..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe