Kun kotimaisiin kurkkuihin ei ikinä laiteta päivämääriä, Stocka käyttää sen hyväkseen ja myy jo pilaantumassa olevaa tavaraa.
jo toinen kurkku, jonka ostin Stockalta, on sisältä jo kletainen! eikä mitään raikasta kurkun tuoksua!:(
Kotimaisiin kurkkuihin täytyisi saada päivämäärät!
Stocka myy
9
449
Vastaukset
- Linnu
Etkö sinä tarkasta ostamaasi tuotetta jo kaupassa? Kyllähän sen näkee jo päällepäin onko tuote kunnossa. Kerro mulle kauppa, jossa ilmoitetaan kurkulle jokin päivämäärä! Älä osta sikaa säkissä!
Minä ainakin boikotoin sellaisia kauppoja joissa on huonot vihannes ja hedelmätiskit. Asiakas äänestää jaloillaan!- boikottoimaan Stockaa!
Kurkuista ei helpolla päältä päin näkee, onko tuo sisältä tuoretta tai jo keltaistunut!
kannattaisi ruveta vaatimaan päivämäärämerkintöjä myös kurkkuihin, jotta kauppiaat eivät pääsisi enää huijamaan! - vanha-avulias
boikottoimaan Stockaa! kirjoitti:
Kurkuista ei helpolla päältä päin näkee, onko tuo sisältä tuoretta tai jo keltaistunut!
kannattaisi ruveta vaatimaan päivämäärämerkintöjä myös kurkkuihin, jotta kauppiaat eivät pääsisi enää huijamaan!No mitenkäs ne kurkut sitten päivämääritettäisiin? Samassa rivissä kasvaneet kurkut kun voi pilaantua täysin eri tahtiin..
- kun on lähetetty
vanha-avulias kirjoitti:
No mitenkäs ne kurkut sitten päivämääritettäisiin? Samassa rivissä kasvaneet kurkut kun voi pilaantua täysin eri tahtiin..
kauppoihin eli minä päivänä poimittu ja laitettu muovikelmuun ja päivämäärän lappu päälle!:)
- vanha-avulias
kun on lähetetty kirjoitti:
kauppoihin eli minä päivänä poimittu ja laitettu muovikelmuun ja päivämäärän lappu päälle!:)
se ei todista tai hyödytä yhtikäs mitään! Et kuitenkaan tiedä pilaantuuko eilen poimittukurkku tänään poimittua nopeammin vain hitaammin!
- molli
ei ole pakosti mitään hyötyä jos kurkku on "viallinen" jo viljelijän kasvihuoneessa!
Alkujaan huonolaatuinen kurkku kellastuu nopeasti.
Kurkku ei muuten siedä kylmäsäilytystä kovinkaan hyvin!- kotimaiset ovat
olleet jo pilalla.
Onko suomalainen tuottaja niin huono verrattuna ulkomaalaiseen? ja ostaako Stocka vaan halpaa, mikä on 2-luokkaista?
- palautus
Stockalle,kuitti mukaan ja saat uuden tuotteen ehkä jopa hyvittävät jotenkin.Aina kannattaa antaa palaute jos tuote huono.Pelkällä surkuttelulla ei pötki pitkälle! Mukavaa kesää...
P.S.Palautteen voi antaa ilman kurkkuakin.- gid
Miksi valittaa jossain keskustelupalstalla? Etkö uskalla mennä kauppaan ja antaa palautetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753