Hei. Mulla on kurkku aika ajoin kipeä ja ääni käheä. Liittyykö tälläinen allergiaan ?
Onko muilla
8
6455
Vastaukset
- Allergiaa ...
Mulla alkoi oireet nielusta: Kurkkua kuivasi ja se oli kipeä kuin flunssassa.
Myös nenä kuivui ja hengittäminen tuntui pahalta (suunnilleen siltä kuin hengittäisi kovassa pakkasessa kuivaa ja kylmää ilmaa ).
Nielaistaesssa kurkku tuntui kuin siellä olisi ollut santapaperia.
Sain allergialääkityksen ja oireet helpottivat.- allergia ...
Niin ja ennen lääkitystä ääni lähti hetkeksi(kähinää ja pihinää), koska kurkku oli todella kuiva.
- Ronatic
Olen ollut todistamassa muutamankin kerran, että allergisessa kohtauksessa menee ääni käheäksi. En ole älynnyt kysyä, että koskeeko kurkkuun.
- juu
Luultavasti tuo liittyy siihen, minulla on kurkkikipeä varsinkin aamuisin kun herään...
- Esci93
Mua sattuu kurkkuun, kun nielaisen ja serkkuni tuntee kipua, kun vetää syvään henkeä. Kummallakaan ei kuitenkaan ennen ole ollut minkäänlaista allergiaa...
- kipeenä
Minullakin on ollut kurkku kipeänä ja henki vinkuu
ja kihisee.Äänikin on möreää.Ei koskaan ennen tälläistä.Oiskohan se kuivasta keväästä johtuvaa,vaiko siitepölyallergiaa? - Länsi-Suomessa
on ollut influenssaepidemia tänä keväänä. Pyytäkää lääkäriä ottamaan näytteet.
- kjs
Mulla turposi kurkku vapun jälkeen, ääni lähti ja kuume nousi.Kielikin oli turvonnut ja arka.
Lääkärissä kävin epäili angiinaa tai "pusutautia".
Kokeet otettiin ja mitään ei löytynyt.
Viikon sängyn vankina jaksoin olla.
Tajusin vasta myöhemmin, että tämän täytyy olla allergiasta johtuvaa. Vappuna vietin paljon aikaa ulkona ja huomasin mitä enemmän ulkona sitä kipeämpi kurkku.
Ensimmäisten sateiden jälkeen olo hiukan helpottunut, mutta kurkku välillä vieläkin tosi kipeä.
Mä en ole ainoa joka on kokenut samoja oireita, vaan tunnen useamman, jolla samanlaiset oireet, joita lääkäritkin on lääkinnyt flunssana.
Koskaan ennen mulla ei ole ollut näin vahvoja oireita keväällä, tiedä sitten miksi nyt, mutta en ole ainoa huomaan sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984